Obserwatorzy

sobota, 13 lipca 2019

Kropeczki na roślinkach pod namiotem

Witam Was

Taki przewrotny tytuł posta mi się wymyślił, ale dla tych co bawią się w zabawach kartkowych nie jest on zaskoczeniem. 
Wakacje to czasu odpoczynku i wena mi  się na urlop też wybrała, więc trochę pokombinowałam i zrobiłam takie "trzy w jednym"
Banerek zbiorczy chyba wszytko wyjaśnia :-) 


W mojej zabawie kartkowej, oprócz palety kolorów, w lipcu bawimy się  kropeczkami TU 
U Hubki w zabawie kartkowej motyw lipcowy to roślinki TU
Natomiast u Ewy kartka składak ma mieć formę namiotu TU

Tak więc tytuł posta wyjaśniony :-)

To zaczynamy od kropeczek i kolażu 



W pierwszej kartce patchworkowej z palety kolorów mamy biały, różowy i niebieski . 
Grafiki z napisami pochodzą od Small-wingels-shop, natomiast dzieciaczki są od JANET 


Druga kartka ma ścinkową bazę gdzie na jednym z papierów są kropeczki . Papiery pochodzą od   ITD Collection zestawy blue i pink dreams.
A z palety mamy  biały, niebieski, zielony, czerwony i różowy



Na trzeciej kartce kropeczki są takie mniej oczywiste ale są :-). Z palety biały, czerwony i zielony


Dwie kolejne kartki z maczkami powstały na bazie  darmowej grafiki od PAPI studio, można je pobrać TUTAJ
Obie mają formę namiotową więc lecą również na zabawę do Ewy 
A z palety mamy biały, czerwony, zielony, różowy



Na wszystkich kartkach powyżej mamy roślinki , wiec wysyłam je również na zabawę do Hubki. Ale to jeszcze nie wszystkie kartki z roślinkami. Zrobiłam jeszcze dwie.
 Na tej pierwszej grafika również od  Small-wingels-shop


 Wielkanocna taka  mniej niż średnia, ale jakoś te wielkanocne kartki mi wybitnie nie leżą. 



Poszalałam tym razem i do Hubki poleci 7 kartek. Ale myślę, że nie tylko ode mnie będzie ich tyle, bo roślinki to są chyba na wszystkich kartkach świata :-)


I na dziś już wszystko, tym razem bez haftów, jakoś nie było kiedy ich wyszyć :-)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję tym co znajdują chwilkę by zostawić tu kilka słów. 


39 komentarzy:

  1. Aniu, może i Twoich pięknych haftów dziś nie ma, ale karteczki są równie śliczne :)) Poszalałaś kochana, aż trudno mi napisać, która piękniejsza :))) Wszystkie są zachwycające! Roślinki to wdzięczny motyw :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz, że wena na wakacjach a tu tyle kartek! Te z maczkami są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wysyp karteczek,rzeczywiście trudno wybrać najładniejszą .Maczki są cudne,szczególnie ten na sizalu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypoczęłaś i teraz szalejesz. Cudowne są wszystkie. Ale maki...ach te maki. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Narobiłaś się - ja jeszcze dzisiaj wypoczywam , przy robótkach, bo od lutra najazd gości i klapa z robotą ...pozdrawiam cie Aniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Maczki urocze, ślicznie im w fioletach i w zieleni :-) Wszystkie kartki pięknie wpasowane w wytyczne :-) Pozdrawiam serdecznie :-) Też pastwię się nad kolejną namiotową ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu wyszywane czy nie i tak są śliczne Twoje kartki.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha ha ha- odznaka przyznana od razu- świetne karteczki. I nie wiem, co chcesz od tej wielkanocnej....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to poszalałaś Aniu :)
    Wszystkie karteczki śliczne, wielkanocna też mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kreatywny tytuł, od razu przyciąga uwagę:):):)
    Karteczki bardzo sympatyczne, ta z papierami od ITD Collection to dla mnie 'numer jeden' w tym zestawienia ;);)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe kartki Aniu, lato Ci służy! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany Julek!!!!! Aniu!!!!! Ile karteczek ślicznych. Brawo Ty!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega śliczne kartki zrobiłaś. Te z makami mnie rozczuliły. Bardzo wdzięcznie zdobią kartki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe różnorodne prace , najbardziej podoba mi się ta z papierami ITD

    OdpowiedzUsuń
  15. Kropeczkowo-roślinne żniwa u Ciebie Aniu. A taki urodzaj bardzo wskazany:) Śliczne kartki. kropeczki dodają niezwykłego uroku.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kartki. Trudno wybrać spośród nich tą najładniejszą :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kartki! :) Dziecięca jest prześliczna :) Ja nawet nie zaczęłam... ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne karteczki.
    Zadanie odrobione i teraz możesz robić co chcesz.
    Ja zaczęłam od robienia "co chcę" i jeszcze nic na ten miesiąc z zadanych kartek nie zrobiłam ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tego Aniu, zupełnie nie widać żeby Twoja wena była na wakacjach :)
    Bardzo pomysłowe karteczki, są śliczne pomimo tego, że tym razem bez haftów. Najbardziej urzekła mnie ta błękitna (druga od góry) i oczywiście maczki.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  20. I co Aniu narzekasz na brała weny?! Jakos po ilości zrobionych kartek tego nie widac, sliczne sa;) kropki daja mnóstwo uroku a kwiaty sa takie wdzięczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiesz co? Poszalałaś sobie kochana. Tyle tu piękności, że sama nie wiem która najładniejsza i Ty mówisz, że wena na urlop poszła? Wspaniała kolekcja wspaniałych karteczek Aniu. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mimo, że bez hafcików, to i tak piękne karteczki zrobiłaś :) I kropeczki i namiociki i wszystkie roślinki prezentują się świetnie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze karteczki przygotowałaś i świetnie poradziłaś sobie z wytycznymi zabaw. Każda karteczka jest przepiękna!
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne makowa naj naj
    mimo braku letniej weny jakoś dajemy radę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, ale zaszalałaś :-) Maki na zielonej trawce i bożonarodzeniowe czerwień najpiękniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, i TY mówisz że nią masz weny? To skąd te piękne prace , które pokazałaś nam i w takiej ilości? Wszystkie ciekawie zakomponowane i bardzo starannie zrobione. A najbardziej podoba mi się ta z makami. Dziękuję za podpowiedź, gdzie mogę znaleźć taką piękna grafikę. Ja szukam swojej weny pomiędzy ogórkami, cukinią, pierwszymi śliwkami i słoikami. Może pod wieczór znajdę. Pozdrawia cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, jaka ilość karteczek! Wszystkie są cudowne i przepiiękne!

    OdpowiedzUsuń
  28. We wakacje to różnie bywa z weną ale Ciebie nie całkowicie opuściła.
    Duży wysyp świetnych karteczek.Też uwielbiam maki (zapisałam plik) dzięki za podpowiedź. Miłego tygodnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. No, Anulka, ja tu nie widzę braku weny, a wręcz odwrotnie - mam wrażenie, że wena dopisuje na całego. Wspaniałe jej efekty pokazałaś.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj Anka, co Ty namarudzisz:-) Kartek wysyp, wszystkie świetne i pomysłowe a najbardziej mnie zaskoczyła ta na BN bo jakbym się nie przyjrzała i nie wczytała to na kolor bym obstawiła wiosenną Wielkanoc i to nie jest wada, nieoczywistość to wielka zaleta! Buziak Aniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie karteczki są urocze

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie kartki piękne, Aniu, ale maczki są naj, naj!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu zaszalałaś z karteczkami. Wszystkie mi się podobają i wielkanocna też :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu,chylę czoła,tyle pięknych prac powstało,podziwiam Cię za organizację,bo mnie to nie wychodzi -:)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wakacyjne lenistwo poszło w niepamięć :) Tyle kartek wyczarowałaś Aniu, że szczęka opada. Każda ma w sobie coś niepowtarzalnego.
    Tym razem zaintrygowała mnie kartka z kawałków papieru. Pozwolisz, że się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne karteczki poczyniłaś. Trudno wybrać najładniejszą, bo wszystkie bardzo mi się podobają. Mnie jakoś ciężko zabrać się za kartkowanie, chyba wychodzę z wprawy. a pomyśleć, że kiedyś ich tyle robiłam. Może mi wena wróci i coś się zmieni w temacie. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu prześliczne karteczki przygotowałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu, podpisuję się pod wszystkimi komentarzami ... świetne wszystkie kartki.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...