Obserwatorzy

środa, 1 maja 2019

Wiosna i lato z paletą kolorów

Witam Was

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią postanowiłam  kontynuować zabawę  kartkową w podobnej formie jak była przez ostatnie cztery miesiące.
Zapraszam Was tym razem do tworzenia kartek pod hasłem
Wiosna i Lato z paletą kolorów

Zasady obowiązywać będą, przez kolejne cztery miesiące, począwszy od maja  do sierpnia włącznie .
Na ten okres obowiązywać będzie poniższa paleta kolorów


Myślę, że kartek wielkanocnych Wszyscy mamy po kokardy więc chyba nie zmartwi Was fakt, że  obowiązuje całkowity zakaz robienia kartek na tą okoliczność.

Nie ma ograniczenia co do ilości kartek, każdy robi ile chce i na jakie okazje mu pasuje :-)
 Ale obowiązuje Was zbiorcze zdjęcie lub kolaż wszystkich zrobionych kartek, oraz tylko JEDEN link do żabki w miesiącu. 
Macie ochotę robić kartki na raty oczywiście możecie, możecie nawet publikować posty u siebie z nimi w dowolnym czasie. Natomiast do żabki linkujecie ostatni post, w którym ma się znaleźć zbiorcze zdjęcie wszystkich przygotowanych kartek. 

Większość  narzekała na ograniczenie do trzech kolorów, to teraz będzie na odwrót. Na kartkach mają się znaleźć minimum trzy kolory, im więcej tym lepiej :-) 
Przy czym wyjątek stanowią kartki  na I Komunię Świętą i Ślubne, gdzie dopuszczam zastosowanie mniej niż 3 kolorów.

I obowiązkowy element dodatkowy na poszczególne miesiące:

maj - koronka
czerwiec -  motyle lub ptaki
lipiec  - kropki
sierpień - kokarda

Postanowiłam udostępnić Wam od razu banerki na wszystkie cztery miesiące.








Wszystkie żabki będą się znajdować pod tym postem 
Na blogu możecie ( nie musicie) powiesić banerek główny z linkiem do tego posta. Natomiast w postach umieszczacie tylko banerek dotyczący  danego miesiąca. 

No i to chyba na tyle. Jak macie pytania pisać w komentarzach, albo na anniwa59@gmail.com 

To jak bawicie się za mną dalej ???

Pozdrawiam  serdecznie i mam nadzieję, że frekwencja dopisze jak zawsze. 
Żabka czynna będzie od 2 maja do 1 czerwca. 


Żabka maj 2019 

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter








Żabka czerwiec 2019






Żabka lipiec 2019





Żabka sierpień 2019




47 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że zabawa jest kontynuowana :) z chęcią będą dalej z Wami tworzyła kartki :)
    Kolorki w palecie są bardzo żywe i na pewno powstanie wiele super propozycji kartek, już się nie mogę doczekać :)
    Pozdrawiam i życzę udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu pewnie ze tak, choć chyba ograniczę do jednej czy dwóch, doby zaczyna mi brakować, ale jak zaczęłam to przecież nie odpuszczę zabawy u Ciebie
    Buziaki przesyła i udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Wam życzę w zabawie powodzenia i wielu twórczych pomysłów dziewuszki :)
    Uściski słoneczne :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Banerek podmieniłam i jeśli życie pozwoli, będę bawiła się dalej. Super Aniu, że nie ma ograniczenia kolorów.:) Pozdrawiam i życzę radosnej majówki.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę Aniu i z kolorów i z wytycznych. Wszystkie dodatkowe elementy często stosuję na kartkach, dlatego myślę że nie będzie problemu. Oczywiście bawię się dalej.
    Życzę Ci wspaniałego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, na pewno nie zabraknie Ci chętnych do zabawy i znów powstaną prześliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraziłaś mnie tymi zabawami i brnę dalej, dzięki za organizację

    OdpowiedzUsuń
  8. Bawię się , ta zabawa sprawia mi coraz więcej przyjemności.
    pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Postaram się brać w niej udział nadal. Oczywiście wedle zapotrzebowań, bo też jako osoba praktyczna nie lubię nic robić do szuflady ;-)
    I żałuję, że nie tworzymy nadal kartek wielkanocnych, bo te świąteczne to jedyne, które lubię robić na zapas. Ciągle ich mi brakuje w tym konkretnym czasie ;-)Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, pięknie to wymyśliłaś! Super paletka i tematy! I dobrze, że nie wielkanocne :))

    OdpowiedzUsuń
  11. :) super kolorystyka Aniu, taka wesoła :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne kolorki wymyśliłaś to tej zabawy.
    Postaram się wspólnie z Wami bawić.. choć jeszcze nie wywiązałam się że wszystkich zabaw kwietniowych... taki szalony czas ostatnio mam.
    Uściski Aniu
    Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze, że można dużo kolorków. Aniu, postaram się bawić dalej...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, oczywiście, że się bawię!
    Miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma mojego ulubionego brązu? Żartowałam ... ciekawe będą kartki w kolorkach z nowej palety.
    Bawię się dalej :)
    Przyjemnego reszty tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kolory w palecie więc mimo chronicznego niedoczasu mam nadzieję, że choć jedną kartkę na miesiąc uda mi się zrobić.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super!! Będzie motywacja do dalszego tworzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super paleta kolorów, a teraz trzeba przejść do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to szalejemy dalej :-) Fajna paleta, urocze dodatki, oj będzie się działo. Już kombinuję, jak tu połączyć np motyla z Bożym Narodzeniem? - ok, żartowałam :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bawię się dalej Aniu.Dobrze , że można więcej kolorów. Wiosna i lato to jest dużo kolorów. Miłej majówki i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co za pytanie, oczywiście że się bawimy dalej :) Już sobie wyobrażam to szaleństwo kolorów.
    Buziaczki Anulko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wchodzę w to! Będzie kolorowo i minimalistycznie;-) Mam nadzieję, że słonko Ci majówkowo dogrzewa:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jasne,że wchodzę w to ,jak nie jak tak,mnie w tym miesiącu z pewnością nie zabraknie.Kolorki super,tematy też ,zatem działam,a nawet już sporo w temacie podziałałam.
    Pozdrawiam Aniu ,buźka

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu paleta kolorów podoba mi się bardzo. Fajnie że tym razem można więcej kolorów wykorzystać. Podejrzewam że te 4 miesiące będa iście kwiatowe w zestawieniu na koniec miesiąca. Miłego wypoczynku kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią będę bawiła się dalej Aniu. Do tej pory Twoja zabawa mobilizowała mnie do wykonywania kartek świątecznych terminowo i chyba pierwszy raz nie goniłam z "robotą" tuż przed świętami:) Kartki okazyjne też się przydadzą i cieszę się, że dałaś nam większy wybór przy kolorystyce:)
    Uściski serdeczne. Miłej majówki - dobrze, że jeszcze trwa;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dam radę to sie skusze na zabawę, bo fajne tematy :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, chciałam się dodać do żabki i coś mi nie wychodzi:(

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu bardzo się cieszę, że karteczkujemy dalej. Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pewnie, ze się bawimy. Damy radę. Paleta kolorów przeogromna więc będzie dużo łatwiej.Dzięki Aniu za kontynuacje zabawy. Gdyby nie ona, chyba bym się nie zmobilizowała do robienia kartek. Pozdrawiam i całuski ślę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale poszalałaś Anulko. oj poszalałaś. Ruszam więc do pracy, Podobają mi się Twoje "żądania"i postaram się im sprostać najpiękniej jak potrafię.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia wszystkim i wspaniałych pomysłów na kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolory radosne, a pierwsze kartki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdrowie mi powraca więc wracam do Twojej zabawy. Paleta kolorów zachwyca, więc będzie okazja do wykonania kilku kartek. Uściski ipozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie zadałaś kolorki wspaniałe letnio wiosenne na pewno galeria będzie bogata:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu bawię się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również zamierzam się bawić.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jasne, że bawię się dalej, wszak sama też namawiałam na ciąg dalszy, ale myślałam, że będą to nadal kartki wielkanocne.
    Cóż, Ty dyktujesz warunki i z tym się zgodzić trzeba :)))
    Kolorki są wspaniałe, takie wesołe, jak wiosna i lato. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  38. Super, że bawimy się dalej :).

    Wybrałaś super kolorki i motywy :).

    Aniu, a kartki bożonarodzeniowe można robić czy stawiamy raczej na różne uroczystości? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale fajny pomysł! Trafiłam tu od Ewinki i chętnie się pobawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta druga żabka jest jakaś dziwna, bo co ma wspólnego z robótkami nowe wifi albo życie silnika???
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  41. Aniu - dziękuję przywrócenie mojej głowy na właściwy tor.
    Upał daje mi się we znaki i chyba coś mi wyparowało z głowy.
    Żeby nie zmieniać linku w żabce, uzupełnię mój wpis i pojawi się w nim kartka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu przepraszam, że dodaję drugi link, to przez poprzedni wpis z pomyłką uzupełnioną o kartkę.
      Udało mi się wykonać jeszcze jedną kartkę, ale nie mogłam jej dodać do poprzedniego wpisu.
      Mam nadzieję, że wybaczysz mi to podwójne linkowanie, a ja obiecuję, że będę starać się unikać takich pomyłek.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  42. Upał mnie pokonał. Nie dałam rady wykonać zadania :( Postaram się uzupełnić w przyszłym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  43. a ja Ci dołoże pracy i zgłaszam moją prace w lipcu z kropeczkami ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...