Obserwatorzy

niedziela, 1 września 2019

Jesień i zima z paletą kolorów

Witam Was

Dziś 1 wrzesień więc zapraszam Was na ostatnią edycję zabawy kartkowej. 
Przez kolejne cztery miesiące będziemy robić kartki pod hasłem :

Jesień i zima z paletą kolorów 

Na ten okres obowiązywać będzie poniższa paleta kolorów





Kolor srebrny i złoty można zamienić na szary i żółty.
W tym etapie zabawy nie ma żadnych zakazów. Możecie robić kartki na dowolne okazje i można dodać śladowe ilości innych kolorów.  

Nie ma ograniczenia co do ilości kartek, każdy robi ile chce.  Ale pamiętajcie, że obowiązuje Was zbiorcze zdjęcie lub kolaż wszystkich zrobionych kartek, oraz tylko JEDEN link do żabki w miesiącu. 

Macie ochotę robić kartki na raty oczywiście możecie, możecie nawet publikować posty u siebie z nimi w dowolnym czasie. Natomiast do żabki linkujecie ostatni post, w którym ma się znaleźć zbiorcze zdjęcie wszystkich przygotowanych kartek.

  Banerki na wszystkie cztery miesiące a na nich obowiązkowy element dodatkowy, czyli
wrzesień - PASKI
październik - LIŚCIE
listopad - RAMKA
grudzień - BROKAT lub PEREŁKI






Wszystkie żabki będą się znajdować pod tym postem 
Na blogu możecie ( nie musicie) powiesić banerek główny z linkiem do tego posta. Natomiast w postach umieszczacie tylko banerek dotyczący  danego miesiąca. 

No i to chyba na tyle. Jak macie pytania pisać w komentarzach, albo na anniwa59@gmail.com 

To jak bawicie się za mną dalej ???

Pozdrawiam  serdecznie i mam nadzieję, że frekwencja dopisze jak zawsze. 




Kartki wrzesień 2019





Kartki październik 2019


Kartki listopad 2019









Kartki grudzień 2019





32 komentarze:

  1. fajne jak zawsze kompozycje:)
    super zabawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wytyczne.:) Dziękuję Aniu, że znajdujesz czas na prowadzenie zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na rozkazy Aniu i już zaczynam główkować.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu będę, choć w sierpniu zawaliła, ale nadrobię;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I zaczęły się schody hehe. Nie wiem co zrobię z paskami, ale oczywiście bawię się dalej.
    Miłego dnia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze że mam dość upałów i z chęcią wezmę się za jesienno - zimowe kartki! Fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że tak !!! Mam nikły zapas kartek świątecznych, a święta nadchodzą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i znowu główkować trzeba, ale to dobrze, niech się dzieje. Oczywiście, że bawię się dalej :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu- super ten etap zabawy!!! Będę działać, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. No pewnie, że się bawię! Pozdrówka!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi się jesiennie zrobiło od tych kolorów, ale cóż jesień nie jesień będziemy działać🙂 Pozdrawiam letnio i gorąco 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się zestaw kolorów, no i jest mój ulubiony brąz :) Oczywiście, że się bawię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wytyczne i fajnie, ze tak daleko do przodu :) Mam nadzieję, że pooglądam dużo pięknych karteczek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No pewnie, że się bawię. Żeby tylko starczyło czasu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Tematy całkiem ciekawie wymyśliłaś, więc i ja dołączę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście, że się bawię, Aniu!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super tematy Aniu, życzę powodzenia wszystkim artystkom, bo trzeba się nad tymi tematami nieco pochylić, co tu wymyślić... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Latem nie dałam rady..., ale teraz spróbuję :-)
    Pozdrawiam serdecznie, Aniu 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. Już jestem ciekawa Waszych prac :)) Piękne kolorki Aniu wybrałaś :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie! Postaram się bawić dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że zabawa jest kontynuowana :) Już zabieram się za szukanie odpowiednich wzorów na hafty :) W palecie brakuje mi tylko koloru pomarańczowego, który kojarzy się z jesienią, jak chociażby dynie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. We wrześniu paski jak na więziennym uniformie, bo wrzesień to powrót do szkolnej niewoli? Już się nie mogę doczekać nowych prac :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna paleta Aniu, bawimy się dalej!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna paleta kolorów. Nic tylko brać się za klejenie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmiana kolorów na palecie, przyniesie na pewno piękne prace,u mnie paski już się kleją :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniale, że zabawa trwa, a paleta i wytyczne przyniosą mnóstwo pięknych prac oraz nowych inspiracji na przyszłość. :)
    Bawię się dalej.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anulka, nie mogę się usunąć z żabki spod numeru 4, bo nie pojawia mi się ikonka kosza. Teraz jestem pod numerem 9:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Buuu, nie zrobiłam wrześniowych pasków. :(
    Za to mam październikowe liście już gotowe, tylko notkę muszę napisać. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A nie, mam paski! To fajnie, bo myślałam, że wypadłam z zabawy. :) Brak kosza mnie zmylił. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana Aniu, nie zdążyłam dopisać się do Twojej zabawy w październiku, bo żabka tam zniknęła, mam nadzieję, że mi zaliczysz karteczkę. Obiecuję w listopadzie pokazać tę właściwą w listopadzie. Serdeczności ślę i gorąco ściskam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...