Obserwatorzy

poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Wiosenna Pani #1

Witam Was 

Kiedyś już wspominałam, że mam za dużo zabaw na głowie i nie mam czasu dla siebie, czyli na to co ja chcę i lubię. Postanowiłam to zmienić. Od zawsze marzyły mi się 4 obrazki wyszywane krzyżykami z serii 4 pory roku. Ale jakoś tak mi się nie składało, poza tym nic mi nie wpadło w oko. Aż do  piątku kiedy to kupiłam najnowszy numer "Igłą Malowane"   wydawany przez Coricamo . Z tego numer wpadł mi w oko przepiękny haft zatytułowany " "Wiosenna Pani" 


Jak zaczęłam szukać okazało się, że jest już "Jesienna Pani" i "Zimowa Pani". Mam więc nadzieję że niedługo pojawi się czwarta "Letnia Pani". Żyjąc tą nadzieją postanowiłam w końcu spełnić moje marzenie i wyszyć sobie wszystkie trzy, a docelowo mam nadzieję cztery obrazki. 

Wzór jak na mnie to prawie HEAD bo ma wymiary 162 X 216 krzyżyków. Czyli do wyszycia jest  prawie 35.000 krzyżyków. To tak lekko licząc wypada 100 krzyżyków dziennie i wtedy wyszyję go w rok. Wytrawne hafciarki pewnie się uśmiechają pod nosem bo co to za HEAD .... ale dla mnie jest to naprawdę wyzwanie. Ponadto po raz pierwszy zdecydowałam się wyszywać na tamborku, bo dotychczas miętoliłam w łapkach. 
A żeby się sama zmotywować do pracy postanowiłam raz w miesiącu publikować swoje postępy, tak dla siebie :-). 
Zdecydowałam się na kanwę białą 16 ct , oraz mulinę Ariadnę, bo z niej mam całą paletę.  Wydrukowałam sobie wzorek żeby nie niszczyć gazetki. Narysowałam zmywalnym pisakiem siatkę  i przygotowałam mulinę.


No i wczoraj wystartowałam, postawiłam pierwsze krzyżyki



Aż się sama sobie dziwię i bardzo jestem ciekawa na jak długo mi starczy zapału :-). Trzymajcie za mnie kciuki :-). 

A przy okazji chciałam jeszcze poruszyć dość drażliwy temat komentarzy. 
Wszyscy lubią je dostawać ale mało kto je lubi pisać :-). Niestety ostatnimi czasy bardzo dużo czasu poświęcałam na ich pisanie, nawet do kilka godzin dziennie, zwłaszcza po weekendzie. Postanowiłam to trochę zmienić. Otóż po pierwsze komentarze będę pisać max godzinę dziennie. Po drugie w pierwszej kolejności u osób, które komentują u mnie, potem reszta. Po trzecie, jeżeli po kilku komentarzach ode mnie nie będzie odzewu u mnie, przestaje taki blog komentować. 
Tak więc mogę się nieco spóźnić u Was więc wybaczcie jak nie będzie mojego komentarza od razu. 
Wyjątek stanowią moje dwie zabawy : kartkowa i abecadło i igły spadło, gdzie komentuje zawsze wszystkie zgłoszone do niej prace.
Wiem, że ten temat to poniekąd tabu, ale jestem szczera do bólu i walę prosto z mostu. To w końcu też mój czas, który mogę poświęcić na coś innego. Mam nadzieję, że zrozumiecie. 

I na dziś wszystko, życzę Wszystkim dobrego humoru i nieustającej weny i tym razem życzę Wszystkim, żeby w końcu spadł deszcz.







48 komentarzy:

  1. Tez wzór jest wspaniały! Sama mam go w planie, jesienna Pani też czeka sobie. Ale kiedy to będzie... Tyle pięknych wzorów jest, a chciałoby się wiele wyszyć :) Życzę wytrwałości i na pewno będzie się miło wyszywać ten obraz, przynajmniej tło odpadnie. Pozdrowienia przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości. Czekam na finał...choćby i rok . Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne plany Aniu, znając Ciebie i Twoją konsekwencję dasz radę! Ogromnie mi się podoba ta wiosenna pani.
    Co do komentarzy - robię podobnie:) Nie sposób komentować wszystkich znajomych blogów ale zawsze wpadam z rewizytą do komentatorów mojego bloga.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram się zostawiać komentarze, bo wiem jak to niesamowicie cieszy, ale przyznaję, że czasem mam takie dni, że czytam nowe notki na blogach, ale nie mam siły nic napisać, bo zwyczajnie nie mam sił lub wraca ból kręgosłupa i wtedy też jest ciężko pisać. Bardzo dobrze, że poruszyłaś ten temat, bo jednak czasem ktoś myśli: a po cóż mam pisać, skoro osoba x napisała to co myślę? A przecież warto napisać, choćby sto piąty, że coś nam się podoba, że można coś wykorzystać do czegoś innego lub zadać pytanie. Dzięki temu blog jest żywy, w nas większe chęci i motywacja, a z czasem zawiązują się blogowe znajomości.
    Popieram Cię w tym poście obiema łapkami.
    Spokojnej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już myślałam że masz wyszytą;) Po Pani Wiośnie widać że będzie to piękna seria. Mam nadzieje że dotrwasz i wyszyjesz wszystkie, bo warto. Ciekawa jestem jak Ci się szyje na tamborku, bo ja też miętolę i gdybym chciała pokazać postępy muszę prasować, a czasem i to nie pomaga:( Czy na tamborku można wyszywać tylko na prawej stronie czy trzeba igłę wbijać, wyciągać spodem i od dołu trafiać? Mam nadzieję że wiesz o co pytam ;)
    Anuś, tulipanków ma tylko taką kępkę jak widać, ale na pewno coś Ci podeślę. Dopiero wróciłam z ogrodu, bo już nic nie widziałam, ale jest taki piękny wieczór, że aż się nie chciało;)
    Co do komentarzy to każdemu jest trudno, staram się komentować na bieżąco, ale czasem są takie blogi na których jest ogrom czytania i to mnie zniechęca, ale rozumiem o czym piszesz.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w końcu coś większego i czasowego:)
    wspaniały wybór....od dawna oddaję komentarz za komentarz:)takie czasy
    trzymam kciuki za kolekcję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór śliczny, będę kibicować! Powiem Ci, że metodę publikowania comiesięcznych postępów bardzo Ci polecam, sprawdza się u mnie świetnie, bo działa bardzo motywująco :) Komentarze zajmują dużo czasu, rozumiem Cię doskonale. Ja piszę je w zasadzie tylko wtedy, kiedy mam coś do przekazania. Ostatnio coraz rzadziej, bo ten koronawirus jakoś odbiera mi energię ;) Ale nawet jak nie piszę komentarzy to wiedz, że bardzo cenię Twój blog i Twoją twórczość, bo niesamowicie inspirujesz :) Często do Ciebie wpadam i czytam każdą notkę. Cenię to, że jesteś pozytywną, fantastyczną i szczerą osobą. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co do wzoru, to pędzie piękna seria, już miałam taki okres że haftowałam głowy, domy, jednym słowem serie, teraz jak widzisz szukam religijnych, mam papieża, już go pokazywałam, ale przez tą pandemię, zakład szklarski zamknięty , więc czekam ,na oprawę , mam na tapecie duży też Maryjny z aniołami , z Kramu ,ale ja nie na tamborku w ręce z lewej strony zaczynam co do komentarzy , to w pełni się z tobą zgadzam

    OdpowiedzUsuń
  9. Anulko kochana podziwiam. Wzór ten i pozostałe są przepiękne,ale ich wielkość jest dla mnie nie do ogarnięcia. Ty mówisz o wyszywaniu rok? Matko kochano, to ja chyba ze dwa lata musiałabym wyszywać. Razy cztery to daje wiek późnoemerytalnynim skończyłabym serię, nie mówiąc już że zapał szybko by zgasł i co wtedy? Będę Ci kibicować i podziwiać efekty. Buziaczki Aniu i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Aneczko- przede wszystkim bardzo dziękuję za komentarze, które u mnie ostatnio zostawiłaś, to jest naprawdę miłe. Dziękuję. Jeśli chodzi o to komentowanie to rzeczywiście jest to bardzo czasochłonne i właśnie dlatego ja komentuję tylko od czasu do czasu. Ale zawsze wchodzę na swoje ulubione blogi gdy pojawia się coś nowego- między innymi również do Ciebie zaglądam :)
    Co do haftu to też uważam go za duży- ja jednak wolę malutkie projekty, bo wiem że nie starczy mi zapału żeby skończyć duży. Dlatego tak mi ciężko idzie z kocykiem pogodowym. Ale też mi się marzy seria pór roku... jedną już wyszyłam,ale dla mamy, a szewc jak zwykle chodzi bez butów. Tak po prawdzie to nie mam w domu ani jednego własnego haftu xxx. No cóż mam nadzieję, że to się kiedyś zmieni.
    Także trzymam kciuki za Twoją wiosnę :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft , mam taka mulinę i muszę ją wypróbować bo ciągle jeszcze korzystam z zapasów ale coraz mniej kolorów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki, obrazek wart poświęcenia czasu i cierpliwości! Się nie daj!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, trzymam kciuki za wytrwałość. ja też jestem z tych co to woli mniejsze wzorki, więc dla mnie ten rozmiar, który tu podałaś to już jest wielkolud :) Sama od dawna marzę o "czterech porach roku", aczkolwiek w innym wzorze niż Twoja śliczna kobieta, ale też nigdy jakoś nie mam czasu ani zapału żeby się za to zabrać. kibicuję Ci całym sercem, oby się udało i zapału Ci nie brakowało!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wzór i wykonanie, od razu robi się lepiej na sercu i wiosennej. Cała kolekcja jak juz wyszukiwać będzie się prezentowała wspaniale!
    Aniu jak tylko mogę to przeglądam blogi i zostawiam komentarz...Ale faktycznie ostatnio robie to rzadko..obecna sytuacja sprawia, że na przyjemności mam niewiele czasu, nie chcę się tłumaczyć ale jak tylko to wszystko sie skończy to myślę że i czasu będzie więcej..w tej chwili to nawet nie wiem czy wyrobie sie z zabawami..Pozdrawiam i ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzór wygląda ślicznie, więc trzymam kciuki :) i z miłą chęcią będę podglądać Twoje postępy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu życzę Ci powodzenia. Czasem trudno przestawić się z małych firm na większe, ale kiedy zobaczysz efekt, który będzie cieszył oko, pójdziesz jak burza dalej☺️

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu trzymam kciuki, by udało Ci się wyszyć wszystkie. Choć sądzę że spokojnie dasz radę, a obrazek choć duży to powinien łatwo sie wyszywać. Wrzucaj postępy bo chętnie będę podglądać:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, wzory są piękne i kibicuję Ci całym sercem. Wytrwałości Ci życzę na najbliższe miesiące z Panią Wiosną.Ciekawa jestem postępów!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki piękny wzór wybrałaś. Ciągnie Cię do haftów i sądzę, że bez problemów wyszyjesz całą serię tych pań. Żałuję, że tak łatwo zrezygnowałaś z kolorowania, ale może to jeszcze nie ten czas, żeby się za to wziąć;-) Ja staram się komentarze zawsze zostawiać u osób, które i u mnie komentują, czasem robię to hurtowo, bo wcześniej nie miałam czasu.I też myślę, że skoro ktoś szanuje swój czas i nie chce zostawiać komentarza, to i ja mam prawo zadbać o swój czas :-) Pozdrawiam serdecznie, deszczu u mnie nie widać, nawet się nie zapowiada :-(

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wzór wybrałaś Aniu - będę Cię dopingować, żeby nie zabrakło zapału.
    Zawsze staram się zostawiać komentarz na znajomych blogach choć czasem zdarzy mi się coś przegapić. Nie wiem czemu Twoje pudełeczka z choinkami oglądałam dopiero po Twoim komentarzu u mnie.
    Pozdrawiam serdecznie i wytrwałości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wzór piękny wybrałaś. Podziwiam bo ja tylko decyduję się na małe formy bo znam swój zapal :-). Tobie kibicuję i trzymam kciuki bo warto mieć taki haftowany obrazek. Z komentarzami jest jak mówisz. Codziennie spędzam kilka godzin na komentowaniu i nie zawsze jest to zauważone. Staram się komentować jeżeli i do mnie ktoś zagląda. Będę obserwować Twoje poczynanie żeby nie przegapić ( zostaję obserwatorką Twojego bloga) :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolekcja będzie. Kiedyś już haftowaly dziewczyny 4 pory roku.Tez takie panny były.Trzymam kciuki.Z komentarzami 100% się zgadzam.Racja.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu,wspaniałe przygotowałaś warsztat pracy, będę trzymać kciuki za Twoje xxxxx, powodzenia. Tez kupiłam sobie te gazetkę.Ja lubię kwiaty więc przymierzam się do gałązki jabłoni z tego numeru.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiosenna Pani rewelacyjna, też kupiłam ,,Igłą malowane". Mam zamiar ją wyhaftować.
    Będę Ci kibicować.A co do komentarzy to masz rację w 100%. Wejść jest na dany
    post 50 a komentarzy 5.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, ale to będzie wspaniały haft. Trzymam kciuki za powodzenie haftowania wszystkich czterech pór roku.
    Co do komentarzy, to popieram w pełni i wyznam, że sama tak robię. Staram się komentować wszystkie posty (a przy okazji budować pewną wieź) u osób, które komentują u mnie. Oczywiście jest wiele wspaniałych blogów, ale gdyby komentować wszystkie, to trzeba by to robić dzień i noc bez przerwy:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekna jest! Bardzo jestem ciekawa, jak wyglądają pozostałe. Trzymam kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu mocna trzymam kciuki za Twój zapał :).

    Też mi się marzą 4 pory roku ale ja ciągle szukam tych idealnych...

    Wybrałaś dobrą taktykę komentowania.
    Choć ostatnio rzadko komentuję... Ale zawsze czytam cały wpis i staram się napisać więcej niż jedno słowo...
    Często też widzę kto czytał mój wpis, a kto spojrzał tylko na zdjęcia ;).
    Jeśli u mnie też ktoś nie komentuje, a ja u niego tak, to rezygnuję tak jak Ty :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzymam kciuki, pierwszy krok zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu i ja trzymam kciuki!! Dasz radę kochana, a ten wzór jest piękny!!! I fajnie, że w końcu o sobie pomyślałaś, bo to nam również się należy - zrobienie czegoś rękodzielniczego dla siebie :)). Ja na początku roku miałam chęci wziąć udział w kilku zabawach, ale spasowałam:(. Po prostu nie dam rady, a nie lubię robić prac na siłę. Tylko Twoją i Oli hafciarską zabawę sobie zostawiłam, bo uwielbiam ją całym sercem :))). Co do komentarzy to w pełni Ciebie Aniu rozumiem i popieram. Dobrze, że to napisałaś. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny wzór.:) Chylę czoła Aniu, bo tych krzyżyków jest sporo do wyszycia i trzymam kciuki za powodzenie akcji, znając Ciebie będzie kolejny sukces.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. O wow, Aniu, cudny jest ten haft! Podziwiam niezmiernie krzyżykujące dziewczyny, mam na swoim koncie kilka hafcików, ale maleńkich... Zaczęłam haftować wzór dębu Renato Parolin, bo jestem w nim zakochana, ale przeraziła mnie ilość krzyżyków i się poddałam :( A to był haf monochromatyczny. Co dopiero taka piękna wiosenna pani... Dlatego trzymam za Ciebie kciuki i życzę Ci wytrwałości! Jeśli chodzi o komentarze, to w pełni rozumiem. Zabiera to naprawdę dużo czasu... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzymam kciuki Anuś za całą serię, ale kto jak nie Ty, tym bardziej, że przemyślane zmiany logistyczne wróżą przypływ bonusów czasowych:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku,a ja się nabrałam,bo myślałam,że to już Twoje gotowe dzieło :)
    No to w takim razie życzę także wytrwałości,wierzę w Ciebie :) Będę oczywiście Ci Aniu wiernie kibicować :)
    Jeśli chodzi o komentowanie ,hmmm...ja już dawno zwolniłam tempo. Komentowania,jak i samej częstotliwości blogowania. Miałam zrezygnować,ale moje małe grono czytelników ( w tym TY ;) ) odradzało mi to,zatem zostałam,ale postanowiłam jak najmniej czasu spędzać w laptopie,czy telefonie. Kiedyś byłam uzależniona wręcz od tego,zatem ograniczam jak mogę,rezygnuję z dawnych nawyków. Aczkolwiek mam kilka osób ulubionych u których zawsze się rozgadam i wychodzą elaboraty ;) Więc,gdybym u wszystkich tak komentowała,zabrakło by mi doby :( Tak,że Kochana popieram !!! U mnie małe grono,ale bardzo sympatyczne :) Jak ja to mówię - nic na siłę :) Pozdrawiam Cię miło :)Buziak :)*

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę przyznać,że wybrałaś spore wyzwanie do wyszycia.
    Zawsze podziwiałam osoby, które wyszywają tak duże obrazy...sama niestety mam na to zbyt mało czasu i cierpliwości :)Trzymam więc za Ciebie kciuki oby szybko Ci poszło :)
    Jeśli chodzi o komentowanie...to wiesz jak to jest Aniu.
    Czasem jest mniej lub więcej czasu, wiele z nas pracuje cały dzień.
    Nie znaczy to jednak, że nie zaglądamy i nie podziwiamy prac koleżanek :)
    Życzę dużo uśmiechu i słonecznie pozdrawiam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  35. ojej Aniu! trzymam mocno kciuki za wytrwałość! cudowna będzie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny wzór, coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny haft powstanie, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu świetny wzorek. Dziewcze ma piękny wiosenny wianek a i ona sama wyglada cudnie. Trzymam kciuki aby szybko hafxik powstał a jak już wyszyjesz wszystie damy z każdej pory roku to będziesz miała cudna kolekcje.
    Jeśli chodzi o komentowanie to ja ostatnio jestem w tyle bo dzieciaki okupuja lapka do późnych godz a na tel więcej leci paskudnych słów za błędne pisanie niż co warto. Jakoś nie umię. Ale u Ciebie nawet jeśli nie skomentuję jestem zawsze bo uwielbiam Twoje robótki a i Ciebie kochana podziwiam za zabawy, za kreatywnosć, za bycie soba. Pozdrawiam serdecznie☺

    OdpowiedzUsuń
  39. Ach Aniu nawet nie wiesz jak sie ciesze ze spełniasz swoje marzenia.... A w tym wzorze sie zakochałam wiec moze tez kiedys ta panią wyszyje :) powodzonka, trzymam kciuki i kibicuje !!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu ten wzór jest piękny, mam go w swoich zbiorach ala chyba nigdy po niego nie sięgnę z powodu braku czasu ;( Dla mnie to bardzo pracochłonna praca, niestety trudno czasem pogodzić pracę na cały etat z domem i przyjemnościami:)
    Trzymam kciuki za każdy krzyżyk i czekam na śliczną Wiosnę w Twoim wykonaniu!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaka piękna ta Wiosenna Pani - trzymam kciuki, abyś wyhaftowała i ją i te pozostałe :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ania, jak Ciebie znam, to jak obiecasz to dotrzymasz, więc już za chwileczkę, już za .... będziemy podziwiać Wiosnę, a potem kolejne pory roku :-) Dasz radę, a ja Ci kibicuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Będę Ci kibicować. Widziałam na FB u kogoś ten wianek już skończony wychodzi cudownie. Właśnie te kwiaty najbardziej mnie zachwyciły szkoda,że nie ma takiego wzoru w formie samego wianka lub bukietu bo kobieta do mnie nie przemawia. Co do komentarzy oczywiście lubię dostawać ale sama komentuję to co mnie interesuje i nie zwracam uwagi czy dana osoba odwzajemnia moje komentarze.Męczy mnie tylko to,że nie mam czasu na regularne odwiedzanie zaprzyjaźnionych blogów. Zazwyczaj mam postanowienie skomentowania postow z danego dnia, a konczy sie,że wpadam na jednego bloga i już tam zostaje na cały wolny czas.

    OdpowiedzUsuń
  44. Twoje hafty zawsze zachwycają i wiem, ze będzie i tym razem:) a że jesteś pracowitą mróweczką to na pewno dasz rade:) co do komentarzy to masz racje w 100% buziaki

    OdpowiedzUsuń
  45. Obrazek wygląda cudnie i trzymam mocno kciuki za to, żebyś spełniła swoje marzenie.
    Jeśli chodzi o komentarze, to doskonałe Cię rozumiem i w zupełności się zgadzam. Czesto nawet się zastanawiam nad tym, jak niesamowici są moi Goście, bo mimo, ze nie mam czasu się zrewanżowac, oni wciąż do mnie zaglądają. Od kilku tygodni powtarzam sobie, że teraz, w ten weekend nadrobię i nic z tego nie wychodzi... od kilku dni to wręcz po powrocie z pracy zasypiam pod kocem, budzi mnie Piotrek, żebym się wykąpała, przebrała i normalnie poszła spać. Dziś na przyklad po powrocie z pracy przygotowałam spagetti na dwa dni i odwiedziłam dwa blogi i już północ. Ale wiesz, Aniu, że lubię czytać Wasze posty, nie tylko oglądać zdjęcia. Na swoje hobby mam czas tylko w weekendy i zazwyczaj wtedy coś powstaje. Jestem potwornie zmęczona, nawet na fb nie zaglądam czasem kilka dni. To trudny czas, dla wielu z nas, zdaję sobie sprawę. Wprawdzie szefowa codziennie mnie wozi do pracy, ale ciężko pracować w okrojonej ekipoe. Jedna ma małe dziecko, druga dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, więc jest w domu, a pracy tyle samo, zdalnie się nie da ☺. Mam jednak nadzieję, że teraz będzie coraz lepiej. Pozdrowionka☺

    OdpowiedzUsuń
  46. Chyba mnie wyrzuciło, gdy pisałam komentarz, to przez to, że się rozpisałam 😁. W kazdym razie trzymam kciuki, żeby udało Ci się spełnić marzenie o komplecie czterech haftów. Pozdrowienia ☺

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...