Obserwatorzy

poniedziałek, 20 kwietnia 2020

SAL z Hobberią w KTM

Witam Was

Klub Twórczych Mam wraz z pasmanterią Hobberią  zorganizował kolejny, drugi już SAL . Szczegóły znajdziecie TUTAJ 


Do wyszycia było 5 wzorów, oczywiście do wyboru od jednego do pięciu. 


W sumie wszystkie są świetne, ale czas na wyszycie krótki, tylko do końca kwietnia. Niestety mój czas był bardzo ograniczony a poza tym znacie mnie na tyle, że wiecie iż zazwyczaj to co robię musi mieć jakieś przeznaczenie. Tak więc drogą dedukcji wzorki wielkanocne odpadły jako pierwsze bo już po Wielkanocy. Motylki podobały mi się we wszystkich wersjach  kolorystycznych, ale wiedziałam, że nie dam rady wyszyć wszystkich. Zdecydowałam się więc na pierwszego zielonego, bo jak wiadomo kolor zielony i motyl to dwie z trzech wytycznych majowych kartek :-). 
Moja decyzja była słuszna bo wzorki znowu nie są takie małe ( 40 X 60 krzyżyków)  a dość wymagające. 
Zaczęłam od ramki i tu mi się wyszywało bardzo fajnie 


 Niestety środek okazał się bardziej wymagający. Nie lubię takiej pikselozy, gdzie do wyszycia jest po kilka krzyżyków w jednym kolorze do tego w podobnych odcieniach. W sumie wzorek zajął mi więcej czasu niż myślałam.  Ale jest ...


Póki co nie oprawiony taki na surowo, poczeka sobie do maja kiedy to zrobię z niego kartkę na swoją zabawę. 

Hobberii  dziękuję za udostępnienie darmowych wzorków, a KTM  za zorganizowanie SAL-u. 

I przy poniedziałku to już wszystko, pozdrawiam Was serdecznie i życzę dobrego tygodnia. W końcu można się dotlenić w lesie :-)



26 komentarzy:

  1. Przepięknie Ci wyszedł ten haft:)
    Oj ja też bardzo nie lubię wzorów tego typu... też się zapisałam na zabawę i póki co staram się podołać temu zadaniu.
    ja je robiłam do szuflady, więc dzięki za podpowiedź, że przecież zielony nadaje się na maj :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie gdzieś te wzorki nie odpowiadają, ale bardzo ładnie wyszedł Twoj hafcik:) czekam na twoja interpretację karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft, ja podziwiam tak misterną pracę jaką jest wyszywanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wzorek i na pewno będzie piękna karteczka z jego udziałem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to kartka prawie gotowa, ja utraciłam , obserwowane blogi i teraz odszukuję, chociaż pogoda już od rana piękna i nie chce mi się siedzieć w domu , czytam na tarasie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też biorę udział w tym salu, ale dopiero zacznę je haftować. Mam nadzieję, że jakoś mi to pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W całości podzielam Aniu Twoje zdanie o tym wzorku - pikseloza straszna, odcienie nitek prawie się od siebie nie różnią i faktycznie środek wzoru niewielki a zajmuje dość dużo czasu.Jedyny plus tych wzorków jest taki, że backstitche prowadzone są po kratkach.
    Na pocieszenie powiem Ci, że czerwony wzorek jest zdecydowanie łatwiejszy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszedł. Dziubdzianina niesamowita.Efekt rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu śliczny hafcik i napiszę szczerze, że najładniejszy wzór wybrałaś :)). Znając Ciebie to na pewno wspaniale go zagospodarujesz :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny - taki subtelny i delikatny.
    Uściski, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. To ładny, delikatny wzór a Ty Aniu jak zwykle pięknie go wykonałaś:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszło Aniu,super rameczka wraz ze wzorkiem :)
    Ja też jestem praktyczna i staram się nie robić nic,co znajdzie się w szafie,odleży się kilka lat,a potem i tak wyląduje na śmieciach.Już kiedyś przeszłam przez taki etap i obiecałam sobie - nigdy więcej!!! No i solidnie trzymam się tego:) Również Aniu serdecznie pozdrawiam oraz życzę miłych dni :)Buziaki :)***

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wzorki, ale rzeczywiście pracochłonne. Wspaniale sobie poradziłaś. Czekam na karteczkę, na pewno będzie przepiękna.
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wzorki i Twoje wykonanie. Miłego tygodnia i czasu na dotlenianie się.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mh... Miałam wyszywać motylki ale szczerze to po Twoim poscie Aniu nie wiem czy nie zrezygnuje... Sliczny maluch ale czasu jak na lekarstwo ....😬

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyszło ;) dziękuję za udział w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny hafcik :)
    podziwiam cię pracowita mróweczko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczny hafcik Aniu, widzę że jako jedna z nielicznych wybrałaś motylka :)
    Opłaciło się bo haft wygląda naprawdę uroczo.
    Pozdrawiam cię :)
    K

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu haft jest piękny, ale czekam na jego oprawę, myślę że wtedy dopiero pokaże cała swoja urodę:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie jest :)
    Myślę że w kartkowej oprawie będzie wyglądał wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Motylkowe wzory są bardzo ładne, ale w każdym, który już widziałam, brakuje mi backstitchy w ramkach - bez nich są one jakieś takie rozmyte, ale może tak ma być. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny hafcik i cieszę się, ze go wykorzystasz. dziękujemy za wspólną zabawę z KTM!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie Ci wyszło:) Bardzo dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...