Obserwatorzy

niedziela, 26 kwietnia 2020

Recyklingowy pojemnik na kredki

Witam Was

Jak sam tytuł mówi, dziś będzie recyklingowy pojemnik - przybornik na kredki. Zrobiłam go specjalnie na dwa wyzwania. Po pierwsze na kolejne wyzwanie bloga DIY, którego tematem są barwy natury


A po drugie na #1 Wyzwanie bloga Świry Rękodzieła, gdzie w ramach zabawy "Pracownia 2020" robimy przybornik


To może zacznę tym razem od mojego gotowego przybornika, a potem parę słów jak powstawał.



Do wykonania tego przybornika wykorzystałam  na początek puszkę , patyczki do lodów i klej na gorąco.


Przy pomocy kleju okleiłam  puszkę patyczkami .


Następnie pomalowałam  kilkakrotnie bezbarwnym lakierem satynowym. 


Górę, dół, dno i brzeg puszki okleiłam sznurkiem 


Natomiast na środku przykleiłam jutę z koronką i ozdobiłam kwiatkami zrobionymi z tej samej juty, dodałam wstążeczki ze sznurka. 


I pojemnik gotowy, u mnie na  kredki ale równie dobrze może być na pędzle, szydełka , mazaki itp. 

Takie puszki to doskonały materiał pod recykling, a takich przyborników nigdy dość. 
I na dziś wszystko, miesiąc zbliża się ku końcowi z obowiązkowych zabaw do których się zgłosiłam pozostało mi tylko wyszywane jajo w SAL- u z Marią Bravko, ale czy je zmęczę do końca kwietnia czas pokaże. Póki co krzyżyki postawiłam i walczę z konturami :-).

A chciałam Was jeszcze przeprosić, że w wyniku aktualizacji Blogera zniknęły moje zdjęcia z marcowego podsumowanie zabawy kartkowej. Niestety nie jestem ich już w stanie odtworzyć,  bo  usunęłam wszystkie kolaże a na robienie ich ponownie po prostu nie mam czasu. 
Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za wszystkie komentarze  i życzę Wam dobrego tygodnia. 



29 komentarzy:

  1. Super ten twój przybornik. Życzę Ci powodzenia w wyzwaniach. Co do zdjęć, to na wielu blogach tak się stało i niestety dzieje się dalej. Mnie na stronie na Facebooku w zeszłym roku znikło sto kilkadziesiąt zdjęć. Pojawiło się po około miesiącu, wiec liczę, że i te wrócą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten przybornik i pomysłowo wykorzystane patyczki od lodów :-)
    Kredki widzę masz, nie rezygnuj z kolorowania Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, ja utraciłam obserwowane blogi i po woli odzyskuję, a co do pojemnika super, piękny, powodzenia w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny pojemnik, koronka dodaje mu uroku. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nápad, super prevedenie, krásna dóza z paličiek :-)
    Pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pojemnik.Dzialasz na Maxa.Mnie też zniknęły zdjęcia
    POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze Cudny przybornik Aniu.
    Już pół roku go robię ha ha,mam już uszykowane patyczki nawet,ale zawsze coś jest ważniejsze i schodzi na dalszy plan. Po drugie- oświeciłaś mnie właśnie!!! Wczoraj tak wyzywałam i zachodziłam w głowę dlaczego poznikały zdjęcia na blogu,właśnie marcowe i kwietniowe. Pół soboty siedziałam przy kompie i je odtwarzałam. Nawet nie wiedziałam,że była jakaś aktualizacja bloggera 🤔
    Jeszcze raz kochana - przybornik jest śliczniutki i na pewno swój zrobię podobny 😉 Pozdrawiam Cię ciepło i życzę miłej niedzieli,buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pojemnik Aniu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, niby prosty, ale niesamowicie cieszący oko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super przybornik, Aniu :) Idealnie dopasowany rozmiar puszki, tak aby patyczki świetnie się zmieściły. Super! Powodzenia w wyzwaniach. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, ale super ten przybornik!
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne to ;) jak ja bym chciała być na tyle kreatywna, żeby wpaśc na coś takieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny pomysł i wykonanie! :)
    Bardzo mi się podoba taki pojemnik.
    To na pewno wkurzające, że zdjęcia znikają, ale może wrócą...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny przybornik. Ja też wykorzystałam w ten sposób puszki i patyczki po lodach. Tylko ozdabiałam inaczej :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu bardzo fajny ten przybornik. Super się prezentuje z tymi naturalnymi dodatkami. I w sumie bardzo łatwo jest go zrobić :)). Co do znikających zdjęć to mam nadzieję, że szybko naprawią usterkę, szkoda utracenia dokumentacji prac :(. Buziaki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały przybornik Aniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł i wspaniałe wykonanie! Mam patyczki więc może kiedyś się zabiorę, ale na razie leń mnie dopadł:( Tobie służy przymusowe siedzenie w domu;)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pudełeczko i bardzo ładnie wygląda:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny projekt, te naturalne barwy ogromnie mi się podobają, dodatki ze sznurka i juty podkreślają urok pojemnika:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny pojemnik i pomysł na wykorzystanie niepotrzebnej puszki!
    Bardzo lubię właśnie takie prace, choć na razie tylko oglądam;)
    Buziaki przesyłam i trzymaj sie

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu swietna praca! Mój przybornik tez powstaje ale baaaardzo powoli :) i tez bedzie z puszek 😂

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny nie dasz niczemu się zmarnować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny pojemnik.
    Przypomniałaś mi, że okleiłam kiedyś puszkę połówkami spinaczy do bielizny;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny recykling. Idzie lato więc sezon na lody sie rozpoczyna, można zbierać patyczki od lodów☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Super projekt :) Dziękuje za udział w Wyzwaniu "Barwy Natury" Pozdrawiam Karola z DIY zrób to sam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super projekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...