Obserwatorzy

piątek, 24 kwietnia 2020

Czerwone tulipany z sercem

Witam Was

Tytuł mówi chyba sam za siebie i od razu wiadomo co dziś będzie. Czas najwyższy pokazać karki na moją zabawę. Hafciki do nich były gotowe już dawno ale jakoś tak mi się nie składało z nimi. 
W kwietniu na kartkach miały się znaleźć



Na początku te na których udało mi się umieścić wszystkie trzy wytyczne.  Pierwszą z nich wielkanocną z zajączkiem już pokazywałam TU , ale dla przypomnienia 



Druga z przepięknym haftem w kształcie serca z tulipanami. U kogoś już ten hafcik widziałam, jest taki ładny że trudno było koło niego przejść obojętnie. Serce wyszyłam cieniowaną muliną bez numeracji. 



I kolejna z bukietem tulipanków w formacie DL. Serduszka to samoprzylepne dżety.


W zasadzie to tego czerwonego jest tu niewiele,ale wyjątkowo w tym miesiącu sobie zaliczę z trzema wytycznymi :-)

 I kolaż do podsumowania


I ostatnie kartka  w tym miesiącu , tradycyjnie została zrobiona wg mapki obowiązującej na blogu DIY w cyklu PAPIEROWO


A dodatkową wytyczną w kwietniu jest jajko. U mnie kształt jajka przybrała wycięta ramka w której znalazły się tulipany, 


Kartka prosta do bólu i jak zwykle robi " tłok" w wyzwaniu. Kwiatuszki to frywolitkowe różyczki, które kiedyś dostałam od Justynki .


Tak więc dobrnęliśmy do końca , bo więcej tulipanowych kartek u mnie nie ma.
Dziękuję Wam bardzo , że zaglądacie i dobre słówko zostawiacie. Nawet nie wiecie jak mocno te komentarze wpływają na moje chęci do dalszego tworzenia.  
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę owocnego weekendu. 




31 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Aneczko.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne haftowane tulipanki. Karteczki są śliczne. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne Aniu:) Każda ma coś w sobie wyjątkowego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu piękne, każda inna i na każdą okazję

    OdpowiedzUsuń
  5. Tulipany we wspaniałej oprawie :) takie kwiaty przetrwają bardzo długo. Ślicznie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie oprawione tulipany na wszystkich kartkach :)
    Serce z tulipanami też haftowałam, ale Twoje bardziej mi się podoba - jest takie delikatniejsze.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne tulipany, oczy same się uśmiechaja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kartki, jajo na kratkowanym tle cudowne. Piękne wykonanie zadań.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje hafty nie przestają mnie zachwycać , piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, cudne te hafty - wszystkie. Uwielbiam Twoje karteczki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo! Ale wszystkie mi się podobają, bo uwielbiam i tulipany, i czerwień.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To śliczne, bardzo pozytywne emocjonalnie kartki. Urzekło mnie delikatne serduszko.
    Miłego weekendu Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki, a już ta ostatnia z tulipanami dla mnie numer jeden! Muszę się w końcu zabrać, chociaż motywacji brak;)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie hafty tulipanowe śliczne:) I każda karteczka wyszła uroczo choć inaczej :)

    Ps.Nie wiem czy to u mnie w komputerze coś nie tak, ale nie widzę zdjęć z galerii marcowej tylko same szare kółka .

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki, jak zwykle u Ciebie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu wciaz i nieustannie podziwiam haftowane karteczki :) sa pracochłonne ale rewelacyjnie sie prezentują :) zauroczyło mnie serce z tulipanami, niby proste a jakze wdzięczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne tulipanowe karteczki. Bardzo lubię tulipany i jeszcze w czerwieni.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny hurcik Aniu, bije ożywczą czerwienią z Twojego posta. Wszystkie śliczne ale kolorowa -trochę folkowa;-) - wersja tulipanów zdecydowanie mi najbliższa. Mam dziś w planach trochę tulipanów wyhodować, ale najpierw buraki;-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu,pięknie u Ciebie,tyle tulipanów ;) Miło popatrzeć :)
    Śliczne karteczki stworzyłaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu piekne kartki, ale ta z serduchem nie zachwyciła:) Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne kartki, wszystkie mi się podobają. Fajnie, że wykorzystałaś moje różyczki, miło że się przydały :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudne hafciki wykonałaś i super wykorzystałaś je na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kwiecista galeria...myślę, że masz doskonałe wyczucie,
    jak elegancko i oryginalnie wykańczać kartki.
    Mnie zachwyciło najbardziej tulipanowe serce :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu piękne hafciki a oprawiłaś je wspaniale😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale mi się te Twoje haftowane kartki podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne karteczki. Dziekuje za udział w zabawie DIY PAPIEROWO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kartki, dziękuję, że bawisz się z DIY PAPIEROWO, pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny tulipankowy haft.Dziękuję za udział w zabawie DIY PAPIEROWO.Powodzenia.DTMargaretka Papierowa

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kartki :) Dziękuję za udział w zabawie PAPIEROWO Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...