Obserwatorzy

piątek, 3 kwietnia 2020

4/12 Prac Rękodzielniczki i Wielkanoc 2020

Witam Was

Miesiąc kwiecień zaczynam od dwóch zabaw. 



Jako pierwsza zabawa u Reni  z serii 12 prac Rękodzielniczki  .Co prawda nie wiem czy Renia mi zaliczy te prace ale zaryzykuję. Otóż zgodnie z wytycznymi mają to być między innymi Ufoki 


ale związane z wiosennymi porządkami na naszych dyskach. Nie wiem czy moje prace są już ufokami ale robiłam ja w lutym więc mają spoko prawie 2 miesiące. Siedziały sobie spokojnie na dysku mojego komputera i czekały na swoje 5 min. Ale są to prace w 100% związane z Wielkanocą , która króluje  w kwietniu, więc mam nadzieją że zostaną mi zaliczone. 

Druga zabawa jest nową zabawą, organizowaną przez Primitive Moon , na wzór całorocznej zabawy u Kasi Choinka 2020, z tym że robimy prace wielkanocne w dowolnej technice. A po szczegóły zapraszam Was TUTAJ 

To wstęp mamy za sobą zapraszam Was wobec tego do obejrzenia moich prac przygotowanych na ta zabawę.  Tym razem zapraszam na prace wykonane szydełkiem. 
Nie jestem jakimś tuzem na szydełku ale radzę sobie, robiąc prace szydełkowe razem z filmami na YouTube. I takie właśnie filmiki chciałam Wam polecić. Jako pierwsze miseczki - koszyczki na wielkanocne pisanki ale i inne ozdoby. Zrobiłam je wg. filmiku Wioli, filmik znajdziecie TUTAJ 

I moje dwie miseczki  czerwona i niebieska





Moje mają średnicę o 21 cm i są wysokie na 5 cm. Ale to zależy na czym będą usztywniane. Ja usztywniam mieszaniną wikolu i ługi w proporcji 50/50.Są sztywne jak beton i nie tracą koloru. 

No ale same miseczki, mimo że mnie się bardzo odobają,  wyglądają tak łyso. Dorobiłam im wobec tego trochę szydełkowych jajek na bazach akrylowych 8 i 10 cm.  Lubię je robić bo nie wymagają usztywniania . 
I tu niezawodne są filmik Aurelii Lewickiej, która na youtube występuje jako Aurelia MyszkaSzara i dla Was kilka linków na akrylowo - szydełkowe jaja.

TU, TU, TU 

A poniżej już moje efekty machania szydełkiem, a że bardzo lubię dziergać cieniowanym kordonkiem to takie właśnie pisanki zrobiłam. 


I dla dziewczyn zdjęcie , które przedstawia obie moje prace. 


Mam nadzieję, że zostaną mi zaliczone obie zabawy :-)

O sytuacji związanej z pandemią nie piszę, bo dość się już naczytacie, nasłuchacie  i naoglądacie. U mnie wszystko OK, wszyscy zdrowi, siedzę w domu i staram się aby moje ręce były ciągle zajęte, żeby nie myśleć o tej sytuacji. 
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę Wam i Waszym bliskim zdrowia, bo cała reszta teraz jest absolutnie nieważna. 



38 komentarzy:

  1. Aniu, rewelacyjne są te miseczki - pięknie ozdobią wielkanocny stół.
    A te kolorowe jajeczka na pewno wywołają trochę uśmiechu.
    Dużo zdrówka, Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, rewelacyjne te miseczki i pisanki, zwłaszcza, że mogę je na żywo podziwiać:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękne miseczki i tym sposobem już masz dekorację świąteczną

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu jeszcze raz dziękuję za słowa otuchy.
    Miseczki są cudowne i z jajeczkami i bez piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia dla Całej Twojej Rodziny 🤗😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace - miseczki super, a jajka w eleganckich koszulkach. :)
    I to daje nastrój świąteczny. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu ale cudowne ozdoby wielkanocne zrobiłaś. Obie miseczki są piękne ale ta niebieska jakoś bardziej mi w oko wpada, fajne połączenie z tą bielą. A pomysł na jajka z bazą akrylową super bo nigdy się nie pogniotą jak już je schowasz po świętach do pudła.
    Zdrówka życzę, u nas trochę złapało nas przeziębienie ale to pewnie wynik że trzeba było na działkę jechac parę spraw ogarnąc a że piękna pogoda była to kurtki poszły na ziemię i od wczoraj zasmarkani z mężem chodzimy:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybko się uwinełaś. Prace typowo wielkanocne. Jajka cudowne .Koszyczki tez kiedyś robiłam a jajec mam sporo to nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tempo..ja się jeszcze dobrze nie zastanowiłam nad tematem.
    Jajeczka wielobarwne,tak jak powinny być na Wielkanoc:)Śliczne koszyczki, skorzystam z filmiku, dziękuję za linka do niego :) Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeee..jakie śliczne te Twoje szydełkowe podboje,też kiedyś robiłam takie szydełkowe koszyczki i pudełeczka, usztywniałam krochmalem w sprayu.Aniu piękne prace,na pewno będą śliczną ozdobą świątecznego stołu:))) U mnie też na tapecie szydełkowe jajeczka.
    Pozdrawiam cieplutko ! Dużo zdrowia i optymizmu życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  10. I to najważniejsze Aniu, żebyście wszyscy byli zdrowi. A koszyczki z jajeczkami wydziergałas sobie fantastyczne. Super kolorki i jak fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się wszystko komponuje :) świetny pomysł z tymi miseczkami

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu kochana, szczęka mi opadła!!! Jakie piękne, zresztą co ja piszę PRZEPIĘKNE prace dziś u Ciebie!!!! No po prostu zakochałam się w tych miseczkach! WOW, ale bosko wyszły. Zaraz zajrzę na filmik. A te pisanki są niesamowite. Taka wersja akrylowych jajek baaaaardzo mi się podoba :)). Zaraz idę na górę jeszcze raz zdjęcia obejrzeć. Ciesze się, że u Ciebie wszystko jest dobrze :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, bardzo wesolutkie dekoracje Aniu a koszyczki są cudne.
    Zastanawiam się, czy po takim usztywnieniu z dodatkiem wikolu koszyczek można normalnie uprać?
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne te miseczki i jajka, śliczne wielkanocne ozdoby.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze ozdoby wielkanocne, szkoda tylko, że Wielkanoc będzie zupełnie inna. Musimy jednak wytrwać, a podziwianie Twoich prac zdecydowanie mi pomaga :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne prace Aniu, po prostu coś niesamowicie wspaniałego. Pozdrawiam cieplutko i życzę pogody ducha mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szydełkowe miseczki mnie zachwyciły :) Jajka też pięknie się prezentują. Pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie prace wyglądają super ale te miseczki szydełkowe...... no miodzio. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  19. to prawda zajmujmy ręce ja wyszywam gotuję itp...
    piękności nadziergałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, same piękności stworzyłaś, podziwiam Cię ogromnie! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne miseczki wydziergałaś Aniu, jajeczka też bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu moja kochana, nie musiało być ufokiem związanym z wiosennymi porządkami- ale mogło;)U mnie w tym miesiącu luz na całego i przyjmuję wszystko co zrobicie, a Twoje szydełkowce są przepiękne i to związane z Wielkanocą która też "padła w temacie"
    Piękne koszyki i jaja będą ozdobą świątecznego stołu. Buziaki przesyłam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszulki śliczne, a miseczkami jestem zachwycona!!! Zgadnij, którą najbardziej hehe.
    Powiem Ci że chyba przez całą sytuację, przez to że święta będą inne, a przede wszystkim, że nie będziemy święcić pokarmów, nie mam ochoty na prace wielkanocne. Mało tego, nie mam nawet ochoty na porządki i przygotowania związane ze świętami:(
    Trzymaj się Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne te Twoje cieniowane cudeńka. Jajeczka są wspaniałe, zresztą mam już takie od Ciebie. Miseczki extra!!!Wciąż podziwiam , podziwiam i8 będę podziwiać. Buziaki posyłam i pozdrowienia, Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu uwielbiam oglądać Twoje UFOKI :)
    Finalnie okazują się pięknymi pracami zasługującymi na mega pochwały i brawa !!!
    Jak Ty piszesz,że nie jesteś asem szydełka,to ja nie wiem :/ Też bym tak chciała ;)
    Cieszę się Aniu,że u Ciebie wszystko ok,tak trzymaj Kochana :) Miłego weekendu,buźki :)*

    OdpowiedzUsuń
  26. Miseczki pierwsza klasa :) jajeczka są śliczne , cały koszyczek takich jajeczek to dopiero ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudnie Anulka. Namachałaś się tym szydełkiem, ale efekt bombowy. Koszyczki pierwsza klasa, jeszcze takich nie widziałam. Super wyszło i myślę, że obie zabawy zaliczone masz na 6+. Też siedzę w domu póki mogę. Obawiam się jednak, że nie długo to juz potrwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, śliczne miseczki, a pisanki strasznie mi się podobają. Niestety takich nie umiem, ale inspirujesz bardzo, więc może w wolnej chwili spróbuje ;o)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne miseczki i jajeczka. Będą wspaniałą ozdobą stołu.
    Choć święta będą inne ale tradycja obowiązuję w domu.
    Dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miseczki szydełkowe są rewelacyjne :-).

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, wspaniale przygotowujesz się do Wielkanocy!!! Szydełkowe miseczki i jajeczka pierwsza klasa! Wszystkiego dobrego życzę w ten wyjątkowy czas:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe są te miseczki, niebieska jest po prostu przepiękna! A pisanki niezwykle mnie zachwycają, wciąż brak mi odwagi by takie zrobić, Twoje są super inspiracją :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu rewelacyjne prace, bardzo pomogą mi sie ten niebieski koszyczek 😄 Reszta tez swietna ale ten koszyczek ekstra !!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne prace :) Pięknie się nadziergałaś i będą świetnie umilać te trochę inne święta :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ehhh...ja to sobie popatrzę w powzdycham na te cuda:)
    Czasem coś tam dłubię na szydełku ale Toje półmiski to prawdziwy rarytas.
    Jestem zachwycona pomysłowością i wykonaniem:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie Aniu:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu, miseczki są piękne. Całkiem spore mają rozmiary. Kolory też fajne, szczególnie ten niebieski. Ostatnio kocham niebieski kolor:)Jajeczka równie urocze. Takie robiła moja mama.
    Pozdrawiam ciepło i życzę wszystkiego najlepszego nie tylko świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wybacz że dopiero teraz weszłam by podziwiać Twoje szydełkowe prace ale przez ostatni tydzień byłam raczej wyłączona z blogowego życia...piękne prace zrobiłaś ale szydełkowe miseczki sa hitem !absolutnie piękne i co tam mozna włożyć! Piękne 😘 i mała uwaga...czy ktoś ośmielił sie Tobie nie zaliczyć tak cudownych prac!?😁 bo chyba nie..no chyba że z zazdrości 😉

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie Ci wychodzi to machanie szydełkiem :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...