Obserwatorzy

środa, 22 kwietnia 2020

Zakładki u Hubki

Witam Was

Dziś kolejna zabawa w której biorę udział. Tytuł chyba mówi sam za siebie, ale dla tych co nie biorą w niej udziału szczegóły. 
Mianowicie jest to zabawa zakładkowa prowadzona przez Hubkę. W kwietniu miały być zakładki do książek z jedzeniem . 




Przyznaję, że zakładka sprawiła mi chyba najwięcej kłopotu od początku zabawy. 
Książka z jedzeniem to mnie się kojarzy tylko z książką kucharską. Poza tym  nie przeczytałam ostatnio żadnej książki, w której byłaby mowa o jedzeniu. Ponadto do książek kucharskich też nie zaglądam, to raczej domena mojego męża, który z nich gotuje. Ja robię albo na oko albo jak już, to biorę przepisy z internetu :-) 
Na dodatek moje zakładki w większości są wyszywane.  Co prawda wzorków z jedzeniem sporo ale takich o szerokości zakładki niewiele. Już myślałam że będę musiała odpuścić sobie to wyzwanie, ale to raczej do mnie niepodobne, więc się zawzięłam. Zaczęłam od tyłu. Najpierw poszukałam sobie książki w biblioteczce mojego męża, wpadła mi w oko taka :-)


 Co prawda to raczej picie niż jedzenie ale mam nadzieję, że Ewa przyjmie :-)
Książkę miałam więc zaczęłam szukać wzoru na zakładkę do niej. Nie znalazłam typowego na zakładkę ale znalazłam taki z którego dało się wyciąć wzorek na zakładkę. A trafiłam na niego  na TYM blogu. Przycięłam co nieco, co nieco dodałam i jest zakładka :-)


Wydaje mi się, że do tej książki pasuje idealnie, a Ewcia przyjmie taką moją interpretację.



I na dziś wszystko , walczę dalej z zabawami. Zostało jeszcze co nieco w tym miesiącu, a co najważniejsze kartki na moją zabawę :-).
Sporo mi się tego nazbierało, ale przynajmniej nie mam czasu na nudę :-)
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i zdrówka Wam życzę. 






25 komentarzy:

  1. śliczna ta zakładka :)
    masz dar do tych maluchów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to zrobiłaś i chyba nikt o napiwkach nie myślał , a przecież to mieści się w temacie / nawiasem mówiąc też mam te książkę /Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też miałam największy problem z zakładką na ten miesiąc. I też zrobiłam zakładki z napojami. U mnie jednak kawa i herbata :)
    Twoja zakładeczka bardzo fajna Aniu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudny temat.Poradziłaś sobie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna zakładka, żywcem wyjęta z książki :) winko w kieliszku jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, wybrnęłaś świetnie i choc nie miałaś kompletnie pomysłu to i tak powstała świetna zakładka. Brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zakładka i idealnie wpasowana w książkę.
    Jedna z moich ulubionych książek z jedzeniem w tle to "Jedz módl się kochaj" Elizabeth Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, zakładka jest super!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładka jest śliczna.Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jaaa, wiesz, że nie wpadłam na to by to do kategorii nalewek przydzielić? świetny pomysł! zakładka wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zachwycająca zakładka- mnie oczarowała!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna zakładka w sam raz do tej książki.Pomysłowa jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest ta zakładka, pomysłowa i pięknie wykonana Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakładeczka śliczna, idealna do tej książki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna zakładka Aniu, kapitalny pomysł i piękne wykonanie.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudną zakładkę stworzyłaś Aniu, świetny pomysł. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem co lepsze; zakładka czy książka ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu dla mnie bomba! A że lubię wino w niewielkich ilościach oczywiście, więc bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu brawo za wybrnięcie z zadanego tematu ;););)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała interpretacja tematu:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, świetne podejście do tematu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wybrnęłaś! Zakładka pięknie dobrana, wyszyta i oprawiona. Brawo Aniu!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała zakładka Aniu ! Pięknie prezentuje się ten haft.
    Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł i rewelacyjna zakładka. Brawo Ty, grunt to się nie poddawać :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie sobie poradziłaś z wyzwaniem, zakładka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...