Obserwatorzy

sobota, 9 maja 2020

Wielkanocna poducha

Witam Was

Pewnie pamiętacie moje wielkanocne jajo, z milionem backstitchy, które wyszywałam w SAL-u z Marią Bravko w Świrach Rękodzieła. Pisałam o nim TUTAJ . Dla przypomnienia moje jajo wyglądało tak


Napisałam wtedy , że docelowo trafi na poduszę , taką  wielkanocną, tylko że maszyna odmówiła  mi posłuszeństwa. W końcu wróciła z naprawy i mogłam zrealizować swoje plany :-)

No i jest moja poduszeczka, będzie jak znalazł na przyszłe Święta :-)
A więc bez zbędnego pisania zapraszam do oglądania. Oczywiście poduszka jest patchworkowa, wierzch trzywarstwowy z owatą w środku z tyłu zapinana na zamek w morelowym kolorze. Jajo objechane na maszynie żeby było bardziej widoczne. 




Tak się złożyło, że poduszka wpasowała się w kolejną majową zabawę u Splocika "Rękodzieło i przysłowia" 


W maju do wyboru była dwa przysłowia :

1. Żar prawdziwej miłości nigdy nie gaśnie.
2. Nasza poduszka jest naszym najlepszym doradcą.

A Wiec umówmy się że moja poduszeczka będzie moim najlepszym doradcą, może nie od razu ale kiedyś na 100%. 
Mam cichą nadzieję, że Splocik przyjmie taką interpretacją majowego przysłowia. 

I na dziś już wszystko, życzę Wam udanej niedzieli, dziękuję za pozostawione komentarze.
 Przypominam że zostało 5 dni na dokończenie haftu z kawą. Jest już 18 gotowych obrazków i powiem Wam , że wszystkie są świetne, a jak ktoś ciekaw to zapraszam TU




42 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje.Szyciowo też jesteś utalentowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuś, Aniu, ale ta podunia jest śliczna. Jak Ty pięknie potrafisz szyć. Mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu wspaniałe dzieło. Poduszka jest cudna.
    To jest piękna dekoracja Aniu.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dobrałaś kolory i wzory materiałów do haftu :-) Cudeńko wyszło! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też haftowałam to jajo, ale jeszcze nie wiem jak go wykorzystać, bardzo podoba mi się Twój pomysł i wykonanie, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wykorzystałaś haft. Powstała piękna poduszka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś wszechstronnie utalentowana Aniu! Hafcik rewelacyjny (na pewno nie zabrałabym się widząc ilość linii), a podusia obłędna!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No,no Aniu,ale mi zaimponowałaś :) Już sam haft jest dziełem sztuki !!! Wymagał dużo pracy i naprawdę wyszedł przepiękny !!! A finalny efekt gdy wkomponowałaś go w poduchę jest po prostu obłędny !!! Wszystko tak pięknie dopasowałaś :) I jeszcze te groszki !!! WOW !!! Już nic więcej nie dodam,bo mnie zamurowało ! Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna podusia.ciekawie kolorystycznie dobrane wszystkie materiały.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podusia wygląda pięknie, to jajo świetnie się wpisało w całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft i fantastycznie wykorzystany:) Aniu podusia wyszła świetnie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbieram szczękę z podłogi! I co spojrzę, to znów opada. Poduszka jest przepiękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu tyle warstw i jak swietnie dobrałaś wszystkie, no ja bym się nie wzięłą za taki haft , tyle tych niteczek ,że z góry zakładam że nie, ale efekt twojej pracy fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka śliczna! Już sam haft był piękny, a na poduszce jeszcze lekkiej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna poducha;) Fajnie dopasowałaś wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft i rewelacyjna poducha Aniu.:) Sporo się napracowałaś, ale efekt wspaniały. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, padłam z wrażenia. Ta poduszka jest BOSKA!
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna ta podusia! Wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozazdrościć takiego talentu do szycia i haftowania! Poducha jest wspaniała. Te kolory, ach! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu zmiłuj się! Gabinety dentystyczne są zamknięte, a ja zbieram szczękę z podłogi...
    Cudnie wyszła Ci ta podusia, świetnie dobrałaś materiały.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna, jak obrazek w obrazku, tyle, że w poduszce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu idealnie dobrałaś kolorystykę materiału w różyczki do wykończenia poduchy i jeszcze te kropeczki! Pięknie wszystko pasuje do tego cudnego haftu:)
    Śliczności poduchę wyszykowałaś.
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu poduszka jest cudna. Dobrałaś super materiały do haftu :).
    Oj, szkoda, że mu si czekać do Wielkanocy...

    Mój haft z kawą też jest już gotowy. Jutro będę go prać i prasować :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne jest to jajo Aniu, jestem nim zachwycona. Podoba mi się dobór materiałów na poduchę, kolorystyka pasuje idealnie. Całość jest wspaniała i efektowna.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny haft i rewelacyjna poduszka. Tak mi się podoba, że nie wiem, czy bym się zdecydowała ją używać. Super praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu haft jest przepiękny a podusia z nim rewelacyjna. Świetnie wyeksponowałaś jajo i pomimo że namęczyłaś sie nad kreskowaniem to warto było bo zrobiłaś małe dzieło do którego możesz sie przytulić. Pozdrawiam serdecznie😘

    OdpowiedzUsuń
  27. Zagospodarowanie i oprawa haftu jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Superaśna poducha. Robi niesamowite wrażenie. Cudność po prostu!
    Jestem w zachwycie.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu swietna praca! Rewelacyjnie dobrałaś materiały, różyczki delikatne ale jakzecduzo roboty robia :) brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, poduszka wyszła bajecznie. Dobrze, że maszyna już sprawna, bo nie było by tego cuda.
    Hafcik z 'milionem' backstichy mnie zauroczył. Ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna podusia, różyczki cudowne.:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu, musiałam założyć okulary, żeby przyjrzeć się dokładniej temu hafcikowi, powiem szczerze że mnie normalnie zamurowało :) jajko jest cudnie ukwiecone,a umieszczenie go na poduszce to rewelacyjny pomysł, pięknie to wygląda :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu kochana wiedziałam, że wyczarujesz cudną podusię, ale ta przeszła wszelkie wyobrażenia! Piękna jest!! I jak wspaniale pisankę wyeksponowałaś :). Zdolna z Ciebie babeczka :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna poducha i cudownie dobrane materiały do kolorystyki haftowanego jaja. :)
    Haft jest bardzo pracochłonny ze względu na kreskowanie, ale efekt jest tego wart.
    Interpretacja przysłowia jest wspaniała.
    Każda poducha jest naszym doradcą, ale ta będzie umilać Twój świąteczny czas i oby doradzała tylko w radosnych kwestiach.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  35. Samo jajo było cudne, a cała poducha to mistrzostwo świata :)
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Napiszę jak poprzedniczka to jest mistrzostwo świata, piękny haft i kolorystyka :) Fantastyczna poducha Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna poduszka, świetnie dobrane materiały (bardzo podobają mi się wzory i kolory)i owalny ścieg eksponują piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prawdziwe dzieło sztuki, Aniu! Cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczna poduszka, jak piszesz, Aniu, idealna na przyszłoroczną Wielkanoc. Ile w tym wzorze konturów i szczegółów, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Czekałam na tą poduszkę i powiem Ci,że wyszła zachwycająco. Pięknie dobrałaś kolorystykę, a pikowania jeszcze podkreśliły urodę jajeczka.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...