Obserwatorzy

niedziela, 17 maja 2020

Wakacyjny HOP BLOG DIY

Witam Was

Mam taką zasadę, że nie piszę osobnego posta z candy , czy też rozdawajką na innych blogach. Jak na taką trafię to nie biorę w niej udziału. Uważam że reklama na bocznym pasku jest lepsza i w zupełności wystarczy. Jedynym odstępstwem od tej zasady jest zabawa znana pod nazwą HOP BLOG, która z grubsza polega na tym, że trzeba odwiedzić kolejno kilka  blogów, zebrać i opublikować cale hasło. 
Taką właśnie wakacyjną zabawę zorganizowały dziewczyny z DT bloga DIY ZTS. Po szczegóły zapraszam Was TUTAJ 


Jest o co powalczyć, bo dziewczyny przygotowały bardzo fajne nagrody, w głównej mierze przydasie z różnych technik rękodzielniczych, które na pewno przydadzą się każdej z Nas. 
Poskakałam po blogach, zostawiłam komentarze i w zasadzie wszystkie nagrody bym przygarnęła bo jak wiecie mam zespół niespokojnych rąk i próbowałam już wielu technik :-)  
Zebrałam oczywiście wymagane hasło które brzmi :

Twórcze życie wymaga odwagi.
Kreatywność to przestrzeń w której to TY jesteś odkrywcą.
Musisz opuścić miasto swojego komfortu i udać się na wyprawę w dziką krainę swojej intuicji.
Nie dojedziesz tam autobusem ,
tylko pracą i podejmowaniem ryzyka nie do końca wiedząc co robisz.
To co tam odkryjesz będzie wspaniałe. Odkryjesz siebie,
                                        - Alari Alda


Zapraszam serdecznie, zabawa trwa do 20 czerwca, więc spokojnie zdążycie!

Jak ktoś przegapił zapisy na testowanie 3 wzoru w zabawie Abecadło z igły spadło to znajdzie je TUTAJ


Dziękuję Wszystkim , którzy zachcieli przygarnąć moje niepotrzebne akcesoria hafciarskie  - wszystkie przesyłki są już w drodze . 
Pozdrawiam  Was serdecznie i życzę Wam dobrego tygodnia.




12 komentarzy:

  1. Super zabawa ! Życzę powodzenia Aniu 🙂 Dziś zrobiłam przelew,wczoraj mi wyleciało z głowy zupełnie przez te moje szynki...
    Miłej niedzieli 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki Aniu:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny i udział w zabawie DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu dziękuję za odwiedziny i udział w naszej zabawie i powodzenia. Najlepsze życzenia :) DT DIY Bogumiła

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! Tak zachęcasz, że może też poskaczę.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa, powodzenia Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny, bardzo miły komentarz i udział w zabawie :) Karola DT DIY

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...