Obserwatorzy

wtorek, 5 maja 2020

Kości zostały rzucone i imieniny miesiąca - maj

Witam Was

Dziś dwie pierwsze majowe zabawy.
 W zabawie u Ani Jacewicz "Kości zostały rzucone"   w maju wypadły mi na kostkach liczby 3 i 5




Przyznam że wywołało to u mnie lekką panikę bo w tabeli na skrzyżowaniu tych liczb widnieje 
"Motyw kobiecy".



 Ale to był tylko moment bo od razu mi się zapaliła czerwona lampka , że przecież w zabawie u Hanulka "Imieniny miesiąca" w maju ma być kartka z dziewczyną 




Hafcik leżał dawno wyszyty, taki skromny malutki, znalazłam TUTAJ .



 Pozostało zrobić kartkę, a że ostatnio zachwyciły mnie czarne bazy to też taką zrobiłam :-). Mam nadzieję, że spełnia wytyczne obu zabaw i zostanie mi zaliczona. 
Na kartce są też kwiaty a to w końcu też motyw kobiecy, bo niech mi ktoś pokaże kobietę, która nie lubi kwiatów :-)


I na dziś w zasadzie wszystko, skromnie ale jakoś weny do pisania brak.
 Jeszcze tylko na koniec chciałam podziękować Wszystkim którzy zabrali głos na temat komentarzy. Niektóre wpisy trochę mnie zdziwiły, zwłaszcza te że komentarz za komentarz. Czyli co, jak kiedyś mi umknie lub zapomnę napisać komentarz u kogoś, gdzie zawsze komentuję  nie mam co się spodziewać komentarza? Co prawda zauważyłam, że na kilku blogach tak jest. W sumie ciekawe podejście bo jak by nie patrzył ktoś zawsze musi być pierwszy :-).
W sumie temat rzeka i ile osób tyle zdań, ale generalnie większość się ze mną zgodziła. :-)

Pozdrawiam Was serdecznie i zdrówka Wszystkim życzę.


37 komentarzy:

  1. Czarna baza zawsze pięknie podkreśla tło, lubię taki efekt. Karteczka wyszła ślicznie, jest kobieca i jednocześnie taka "charakterna" - super.
    Ja też tak komentuję Aniu - najpierw odpowiadam na komentarz u mnie i idę z rewizytą. Jak skończę to przechodzę na listę ulubionych blogów i zaglądam co nowego. Mam stałą grupę wiernych czytelniczek więc tych blogów nigdy nie pomijam. Na innych komentuję rzadziej ale nikt z nas nie jest w stanie ogarnąć wszystkiego co się dzieje w sieci - doba jest zbyt krótka:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu bardzo fajnie wygląda z czarną bazą. Kolor czarny z odpowiednimi dodatkami może być bardzo szykowny i elegancki :). Taka właśnie jest Twoja karteczka :). Pięknie wyszło, z klasą :). Lubię takie małe hafciki :). Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gustowna karteczka 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna dama Aniu i super karteczka.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie obsluzylas 2 zabawy.Karteczka z kobietą super.Ja dzisiaj dziergam gwiazdki,potrzebne i tak mnie wzięło.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka Ci wyszła. Zabawa u Ani Jacewicz jakoś mi umknęła, a ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje krzyżyki. Zawsze oglądam i podziwiam. Umknął mi temat o którym piszesz, o komentarzach, ale to znaczy że nie zaglądam tu bo ty u mnie byłaś ani na odwrót. Zawsze podziwiam prace, nie zawsze skomentuję , ale co zrobić, doba ma za mało godzin. Pozdrawiam. aaaaaaaa i odnośnie kpomentarza u mnie to co to za marudzenie że zostajesz z kartkami w miejscu????? Ja widzę że ciągle do przodu i widzę też format DL <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafcik mały, ale uroczy, a czarna baza dodała kartce elegancji.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza panienka - widzę ją na medalionie.:) A kartka na pewno zostanie zaliczona, bo spełnia wytyczne. Ulubiona czarna baza? A, to stąd majowe wytyczne...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft- prawdziwa dama :) Bardzo kobieca karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super hafcik i wyjątkowa, delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kobieca kartka, śliczny haft, czarna baza podkreśla delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się! Na czarnej bazie wygląda to ciekawie. Chyba muszę się zaopatrzyć w czarny karton ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wykorzystuje czarne kartki z bloku technicznego takze na kartki, utrudnieniem jest tylko to ze aby wpisać do kartki zyczenia to trzeba wkleić biała kartkę czy inna ale jasna no ale mnie to nie zniechęca bo czarne bazy daja duzo szyku i elegancji, tak jak w przypadku Twojej karteczki Aniu! A hafcik wymowny wiec wiecej nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wywiązałaś się z zadania! Piękna kartka! Oglądam się i nie, ja też nie widzę kobiety, która nie kocha kwiatów;)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta kamea, bardzo mi się podoba! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie ta dama na czarnej bazie , bardzo fajnie wygląda , kwiat widzę sama zrobiłaś pozdrawiam z mokrego i zimnego podkarpacia

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna Twoja wersja kartki 😀. Ciekawe jaki jeszcze wzorek powtórzony 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosta i elegancka. Jak mi wypadnie ten temat to skorzystam z namiarów na wzór. Tak patrzę na Twoje kostki i znów przypomniałam sobie,że nie wstawiłam zdjęcia moich. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu wzorek uroczy, taki malutki, skromniutki. Bardzo podoba mi sie dopasowanie kolorków a czarne nutki rewelacja.
    Co do komentarzy to aż wróciłam co tam napisały jeszcze dziewczyny a nie widziałam i ciężko sie odnieść. Temat trudny i każdy ma na niego jakiś sposób patrzenia. Co prawda dziwi mnie że komentarz za komentarz bo sa blogi że wrzucane sa posty codziennie lub co drugi dzień i pomimo że zagladam zawsze jak widzę post nie zawsze mam czas komentować ale staram sie często to robić. Swoja droga jak patrze na swój np post gdzie mam wyświetleń np 68 a komentarzy 8-10 to troche tak nieswojo sie czuje haha. Ale robie to dla siebie i tych którzy zaglądaja do mnie zawsze☺ Pozdrawiam serdecznie☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartka na czarnej bazie wyszła elegancko. Czasem też takie bazy stosuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarna kartka nadaje elegancji. Wyszyta dama bardzo pasuje do tła. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny hafcik a kartka z nim świetna. Jednak można dodawać czerń do kartek.
    Też nie znam żadnej kobiety, która nie lubi kwiatków:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny haft i cudowna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, śliczny kobiecy hafcik i piękna kartka.
    Pewnie i są osoby, które wyznają zasadę "komentarz za komentarz". Ale przecież trzeba zrozumieć, że czasem jakiś wpis umknie, że ktoś nie ma akurat czasu czy wręcz nastroju. Ja tam staram się komentować wszystkie wpisy na zaprzyjaźnionych blogach i nie prowadzę rachunków wzajemnych komentarzy u mnie:)Jak u mnie czegoś nie skomentujesz, to ja się nie obrażam i na pewno u Ciebie słówko zawsze zostawię:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty akurat Aniu masz sporo fanów i komentujących:)
    wspaniale sobie poradziłaś z tematem :)ja jeszcze żadnej zabawy nie ruszyłam :)pozdrawiam cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny motyw i śliczna kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny hafcik i ładnie go wykorzystałaś na kartce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. Uroczy i bardzo kobiecy hafcik, śliczny. Kartka bardzo oryginalna i to jest jej wielka zaleta, jest super :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo delikatny haft umieszczony na ładnej karteczce :) Wszystko ze sobą elegancko się zgrało :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Suuper karteczka ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hafcik damy w czerni mnie urzekł :) A kartka wraz z nim i z tymi czarnymi elementami bardzo mi się spodobała :) A ja dziś komentuję na hurra,bo ostatnio naprawdę nie miałam czasu,ani przyznam weny,by w ogóle wchodzić na blogi. Po prostu nieraz tak mam. Gdy poświęcam swą uwagę na to co w danej chwili tworzę,czy jakaś książka mnie wciągnie,wtedy komputer dla mnie nie istnieje. No a tak jak dziś - siedzę i nadrabiam,jak dziś :) Ale to też różnie,jak to u mnie bywa... Pozdrawiam ;)*

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ piękna i kobieca ta kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny ten hafcik. Fajnie by wyglądał na broszce (taka kamea) albo medalionie na łańcuszku.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...