Obserwatorzy

piątek, 5 czerwca 2020

Uśmiech to lekarstwo na wszystko

Witam Was

W tych trudnych czasach uśmiech bywa lekarstwem na wiele smutków. 
A czemu o nim piszę ?? Większość pewnie wie, bo uśmiech  jest głównym tematem trzeciego obrazka w zabawie "Abecadło z igły spadło", którą prowadzę na swoim blogu razem z Olą , która jest autorką wzorów.  
Szczegóły trzeciego etapu zabawy  znajdziecie TUTAJ.


Zapisy na testowanie trzeciego wzoru jeszcze trwają do 14 czerwca a po tym terminie będzie go można kupić razem z poprzednimi wzorami na stronie  Oli TUTAJ .  Cały dochód za sprzedaży przeznaczony jest na rehabilitację córki naszej blogowej koleżanki Lili Walczak



Żabka do linkowania gotowego trzeciego wzoru pojawi się   pod TYM postem 15 czerwca. Czekać będzie  na Wasze wyszyte wzorki do 14 lipca. 15 lipca zapraszam Was na #3 podsumowanie i zapisy na czwarty obrazek. Tyle tytułem wstępu  i przypomnienia, a teraz przechodzę już do mojego gotowego hafciku. 

Dla przypomnienia trzecie hasło do wyszywania brzmiało:
"Uśmiech to taka krzywa która wszystko prostuje" 

Pozwoliłam sobie wprowadzić małą modyfikację do wzoru. W literkach a  w wyrazach taka i która dodałam po jednym krzyżyku w dolnej laseczce. 
Jak zawsze wyszywało się super. Wybrałam jak i poprzednio  kanwę 14 ct w kolorze ecru.
Tym razem wyszywałam  muliną DMC - cieniowaną i coloris, numery 106, 115 i 4511. 


Zdjęcia pochodzą z epasmanterii Haftix , gdzie można zakupić taką mulinę. 

Taki wybór kolorów nie jest przypadkowy. Po pierwsze lubię wyszywać cieniowaną muliną, bo nigdy nie wiadomo jaki będzie efekt końcowy, a po drugie te kolory kojarzą mi się z kolorami ogniska, a taki jest właśnie tytuł majowego wyzwania na blogu Świrów Rękodzieła, gdzie powędruje mój hafcik.


  

Hehehe.. alem się napisała, a trzeciego wzoru jak nie było tak nie ma :-). Już się poprawiam. 


Jak widać na hafciku dominuje kolor czerwony w różnych odcieniach, poza tym uśmiech to domena dzieci, u których uśmiech gości często na twarzy, bo dzieci potrafią się cieszyć nawet z drobiazgów.  Posyłam więc mój hafcik na zabawę do Reni, u której właśnie kolor czerwony i dzieci są czerwcowym tematem 6/12 prac Rękodzielniczki.



Znalazłam gdzieś w moich zasobach zwykłą drewnianą ramkę, która wg mnie idealnie do tego obrazka pasuje.






I na dziś wszystko, dziękuję że nadal zaglądacie, pozdrawiam i życzę Wam dużo zdrówka . 



38 komentarzy:

  1. Aniu, ale super, świetnie napis wygląda w tych kolorkach, te cieniowanie daje ekstra efekt. Powiem Ci, że aż mnie zachęciłaś żeby wziąć udział w tym miesiącu w zabawie. Sama jestem pogodną osobą, która często się uśmiecha, może wieszając gdzieś ten haft sprawię, że i inni się uśmiechną? Albo jak mi będzie smutno, to spojrzę na ten haft i humor mi wtedy wróci. Biegnę się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny hafcik i bardzo fajnie ułożyły się te cieniowane kolorki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszło Ci Aniu to cieniowanie. Ja też miałam taką koncepcję, ale nie podobał mi się układ kolorów więc zrezygnowałam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już kończę , kosztem dwóch innych zaczętych . Fajna ramka i tu pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne hasło! Muszę się częściej do niego stosować :-)
    Pięknie wyglądają te kolorowe literki, fajna zróżnicowana czcionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, rewelacyjny i jaki motywujący ten haft.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo trafne powiedzenie. W odcieniach czerwieni świetnie się prezentuje.
    Wiadomość od Ciebie do mnie dotarła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne interpretacje.Hafcik bardzo ciepły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci to wyszło! Te kolory sprawiły, że hafcik rzeczywiście jest ciepły i radosny.
    Wstyd się przyzna, ale straciłam wenę do wyszywania:( Nawet jeszcze nie zaczęłam myśleć o hafcie.
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe hasło i widząc je w ramce zawsze wywoła uśmiech na twarzy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft w pięknej oprawie :) Napis ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu nawet nie wiesz, jak się cieszę, że Twoja praca, zaprojektowana przez Olę bierze udział w mojej zabawie ❤️❤️❤️❤️❤️ piękne motto i cudowny haft:) Dziękuję Wam Obu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak :) usmiech jest mową duszy :) gdy słowa nie pomoga , uśmiech serce poruszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, śliczny haft, dziękuję za podpowiedź, chyba tez wykorzystam cieniowana mulinę , buziaki, miłego weekendu 😊 ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki tej cieniowanej mulinie obrazek jest na prawdę wesolutki - ślicznie wygląda.
    Serdeczności Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mój haft nawet nie zaczęty :).

    Super Aniu, że użyłaś cieniowanej muliny. Dała fajny efekt :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny uśmiech wyszyłaś, a oprawiony w tę prostą drewnianą ramkę prezentuje się rewelacyjnie, jest jakoaś tak dodatkowo pogodny. Piękny, piękny i jeszcze raz piękny :-) Pozdrawiam serdecznie :-) i lecę szukać ramki do mojego, ale chyba skończy się tym razem na sklepie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Yo naprawdę optymistyczne przesłanie Aniu a przy tym niezwykle
    wesołe i radosne :)Bardzo ładnie wygląda ten wzór , wykonany cieniowaną
    muliną. Dodało mu to mnóstwo uroku.
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu jak bym miała taki obrazek w domu, to od samego patrzenia śmiała bym się do łez:))) Jest tak piękne pozytywny, ze chyba muszę sobie taki sprawić!
    Bardzo mi się podoba, właśnie taki z cieniowanej muliny popełniony :)
    Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoja praca napawa optymizmem, aż serducho sie śmieje! Taki haftowany obrazek to piekny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super przesłanie i piękna praca, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że ja z igłą to średnio się dogaduję chociaż hafty bardzo mi się podobają.
    Pięknie wyszedł ci ten hafcik, zresztą jesteś mistrzynią w tym temacie i kropka:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale Aniu wyhaftowałaś :)) Cudnie wygląda!!! Ja mój też już skończyłam i również postawiłam na mulinę cieniowaną :). Ten wzór jest tak radosny, że te cienie idealnie do niego pasują :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach moj obrazek tez kiedys taki bedzie .... Gratuluje tempa, cieniowana mulina robo ciekawa robote :) super Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny obrazek w ciepłych radosnych kolorach, bardzo podoba mi się efekt uzyskany cieniowaną muliną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale pięknie Aniu wyszyłaś ten UŚMIECH i resztę sentencji !!! Wspaniały efekt z tymi cieniowanymi nićmi :)Cudo !!!
    Ja niestety nie zaczęłam nawet...
    Ślęczałam ostatnio nad kartkami z okazji chrztu i wyłączyłam się ostatnio nieco przez to...
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, szybka jesteś, Aniu. Fajny, pozytywny napis, niosący prawdziwą mądrość.
    Tym razem mój obrazek również będzie kolorowy, ale pokaże go dopiero na początku lipca.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyszło pięknie i bardzo radośnie i o to chodziło🙂

    OdpowiedzUsuń
  29. Haft wyszedł w tych kolorach świetnie,bardzo mi się podoba . I to co przekazuje jego treść bardzo na czasie :) Więc uśmiechu życzę na co dzień i od święta :) :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo radosny jest Twój uśmiech. Pięknie wyszyty. Cieniowane nici dały cudny efekt. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe radosne hasło! Dziękuję za udział w wyzwnaiu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu- pięknie wyszyte hasło, które samo w sobie jest bardzo sympatyczne! dziękuję za udział w zabawie na Świrach Rękodzieła :-D

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekny obrazek. Dziękuje za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uroczy i bardzo uśmiechnięty obrazek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny haft i taki cudowny temat! Dzieci się nie zawsze uśmiechają. Ale jak już ten uśmiech zagości na twarzyczce to jesteśmy w niebie . Świetna sentencja. Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam cieniowaną mulinę i często jej używam W Twoim wydaniu dzieło sztuki 😃

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...