Obserwatorzy

środa, 1 lipca 2020

Podsumowanie czerwcowych kartek, żabka lipcowa i tematy na sierpień

Witam Was 

To tradycyjnie zaczynamy od trzech banerków 


czerwiec podsumowanie 


Tematy z  miesiąca lipca



Na końcu tego posta znajduje się żabka do linkowania lipcowych  kartek.

I zapowiedź tematów na sierpień 




No cóż powiem Wam , że jestem bardzo mile zaskoczona czerwcowymi kartkami. Sama miałam spore wątpliwości czy ten czarny kolor i mak to dobre połączenie. Ale to co żeście przygotowały zachwyciło mnie ogromnie. O dziwo zdecydowana większość połączyła tą czerń  z kolorem czerwonym. Dzięki temu kartki są niezwykle eleganckie i takie jak by nieco frywolne. Któraś z Was porównała ja z gorsetem i ja się z tym porównaniem zdecydowanie zgadzam. 

Tradycyjnie już zacznę od statystyki i mojego komentarza do niej. 



Widać, że czerwiec nie sprzyjał ilości powstających  kartek. Rozumiem to doskonale. Koniec  nietypowego roku szkolnego, powodzie, podtopienia i ogrom pracy na działkach i ogrodach  nie sprzyjały robótkowaniu. Poza tym zdaję sobie sprawę, że choć powstały cudowne kartki to jednak temat wcale nie był łatwy. Tym bardziej chciałam serdecznie podziękować Wszystkim, którzy się z tym tematem zmierzyli. 
I wiecie co najbardziej mnie zaskoczył fakt, że tak świetnie sobie radzicie z umieszczeniem wszystkich wytycznych na kartce. Z 39 osób, które wzięły udział w czerwcowej zabawie aż 35 osób przygotowało karki z trzema wytycznymi. A w ilości jest to 47 na 56 wszystkich kartek, czyli 84%.


Zgodnie z zapowiedzią jedna z tych osób, którym udało się na kartce umieścić wszystkie trzy wytyczne otrzyma ode mnie drobny upominek z przydasiami kartkowymi. 


Skorzystałam z generatora liczb. W tabeli w kolumnie   pierwszej i trzeciej są numery z żabki, w kolumnie drugiej i czwartej liczba porządkowa



Tym razem skorzystałam z nieco innego generatora liczb i wypadł numerek 23 


który odpowiada numerowi 27 z żabki. A pod tym numerem swoją kartkę zgłosiła 
Ewa - Hubka 38 
 Zwycięska kartka wygląda tak 


Ewuniu serdeczne gratulacje 

A poniżej już wszystkie Wasze karki, jako pierwsze te z trzema wytycznymi a na końcu te które zawierają jedynie jeden lub dwa elementy. 














No i sami powiedzcie czyż te kartki nie są piękne ???
Mam nadzieję że tym razem nikogo nie zgubiłam i wszyscy są. 

Dziękuję Wszystkim za zabawę, tym co zaczynają wakacje życzę pięknej pogody a Wszystkim Wam dużo zdrowia.  



Kartki Lipiec 





43 komentarze:

  1. Dziękuję za piękne podsumowanie:-) Zachwycająca galeria prac, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się je ogląda.Cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. same miss:)super kropki słoneczniki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, są naprawdę piękne. Czerwień maków i czerń to świetnie połączenie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycam się :) szkoda, ze nie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki dziewczyny potworzyły! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Ewci, jej kartka jest prześliczna. Wogóle cała galeria zachwyca, to był wyjątkowo efektowny miesiąc. Kolejny też świetnie się zapowiada bo wytyczne są takie słoneczne:)
    Uściski Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. buu a żółty u mnie w tym miesiącu:( szkoda, ze nie udało się zgrać kolorów, ale coś pewnie innego powstanie:) Ani dziękuje za kolejny miesiąc zabawy i to podsumowanie- pięknie wyglądają tak wszystkie razem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, jak mogłaś wątpić w to połączenie. Zobacz jaka rewelacyjna galeria powstała. Wszystkie kartki są piękne. Coś czuję, że w sierpniu tez nie zabraknie czarnego 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są te karteczki :D Super podsumowanie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne te karteczki! Jednak czerwień maków przepięknie komponuje się z czernią.
    Lipiec to mój ulubiony kolor, ale ciekawe czy w obecnym szaleństwie kartkowym uda mi się zrobić więcej czy znowu jedną;)
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu! Wszystkie kartki sa przepiękne i najchętniej wszystkie bym przygarnęła ;-) Uwielbiam maki i kolor czerwony a połączeniu z czernią powstały niezwykle zjawiskowe prace!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem szczerze, że zestawienie naprawdę jest niesamowite; nie sądziłam że czarny plus mak plus koronka może mieć tak ciekawe interpretacje :) porównanie do gorsetu bardzo tu pasuje :)
    A wylosowana karteczka Hubki jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Powstały przepiękna prace, jest co podziwiać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Galeria imponująca. Cieszę się że i ja mogłam dołożyć swoje kartki do kolekcji. Połączenie czerwieni z czernią to było wyzwanie. Zapowiedź kolejnego tematu bardzo podoba mi się. Lubię słoneczniki. Brawo dla Ewy! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy przeczytałam wytyczne na czerwiec nie byłam przekonana do połączenia tych wytycznych, ale w efekcie końcowym jestem zadowolona ze swoich kartek, a dziewczyny też stworzyły świetne prace - cudna galeria.
    Aniu dziękuję za kolejny miesiąc wspólnej zabawy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny wysyp makowych kartek. :)
    Jest co podziwiać i z czego czerpać inspiracje. :)
    Dziękuję za wspaniałą zabawę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu! Ale niespodzianka!!! Baaardzo się cieszę!!!!!!!!!!!!!!:-d Jupi!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękności! Wszystkie są oryginalne i takie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała galeria makowych karteczek :)
    Aż miło pooglądać i jest co podziwiać :)
    Mnie również bardzo podoba się to połączenie kolorystyczne :)
    Za miesiąc będzie niebieściutko ;) :)
    Pozdrawiam serdecznie :) Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
  21. super Dziewczyny, piękne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądają wszystkie w jednym miejscu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. W takiej galerii, można dostać prawdziwego oczopląsu !
    Przepiękne i bardzo pomysłowe kartki wykonały dziewczyny.
    Gdybyś mi kazała wybrać najładniejszą, to nie byłoby takiej możliwości.
    Każda mnie zachwyca.
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ cudowne te kartki tak razem zestawione! Normalnie szyk i elegancja w zbiorczej postaci :). Brawo dziewczyny! Jestem ciekawa kolejnych prac, ponieważ kocham i chabry i słoneczniki :). Buziaki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne kartki wszystkie. Trudne zestawienie kolorów a jednak wyszły eleganckie
    karteczki. Dzięki za podsumowanie i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzieś przez cały miesiąc przeglądania blogów pojawiają się te kartki i podziwiam. Ale przy zestawieniu całości ilość ich naprawdę powala.
    Piękne wszystkie są.

    OdpowiedzUsuń
  27. Powstało wiele super :).

    Gratulacje dla Ewci :).

    Super wytyczne na sierpień. Lipcową kartkę już mam ;).

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna galeria karteczek, unikałam czarnego koloru ale w końcu dzięki Tobie spróbowałam i jestem zadowolona z kartki. Śliczne, wakacyjne kwiaty i kolory w kolejnych wytycznych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sa cudowne!!! No rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kartki są tak piękne, że bez generatora trudno by było wybrać tę jedyną, a tak zadecydował algorytm :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne karteczki, galeria imponująca. Gratulacje dla Hubki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Niesamowita kolekcja! Są przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Padłam z zachwytu...Fantastyczne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zwykle piękna galeria prac, świetnie przygotowanych.

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu toż to makowy wysyp piękności,wszystkie karteczki śliczne bez wyjątku!
    Fantastycznie się dziewczyny spisały, nic tylko podziwiać i wzdychać:)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Fakt, że mimo, ze temat niełatwy kolorystycznie to wybrnęłyśmy z niego koncertowo.
    zaskoczyła mnie ilość krzyżykowych kartek, to na pewno twoja zasługa! :)
    Takiej specjalistce od krzyżyków nie można się oprzeć, trzeba samemu spróbować ;)


    OdpowiedzUsuń
  37. Te wszystkie karteczki są przepiękne ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ależ tu piękny wysyp makowych karteczek. Wspaniałe połaczenie czerni z czerwienia i Wasza pomysłowość zachwyca. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  39. Morze inspiracji! Niesamowite na ile sposobów można pokazać trzy elementy!

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczne karteczki. Na niektóre patrzę z delikatną zazdrością, że ja nie miałam czasu na haft, dlatego lipcowa, wprawdzie rzutem na taśmę, ale jest - i to z hafcikiem :-).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...