Obserwatorzy

środa, 14 kwietnia 2021

Koronkowa Pandemia - posumowanie #3 i żabka do częśc#4

 Witam Was

Dziś zapraszam na kolejne podsumowanie zabawy którą prowadzę z Olą i Justynką


A jak ktoś jeszcze nie wie o co chodzi to zasady znajdziecie TUTAJ .
  
To już podsumowanie części 3 zabawy, a na końcu znajdziecie żabkę do części 4 (czynną od jutra 15 kwietnia).  Tym razem bawiło się z nami 22 osoby, łącznie z organizatorkami zabawy. Ozdoby bożonarodzeniowe szydełkiem wykonało 15 osób, natomiast frywolitką pobawiło się 8 osób.  Jest  i 1 osoba, która wykonała ozdoby w obu technikach - Olka . Podsumowanie tradycyjnie zaczniemy od propozycji inspiratorek. 

I tak z szydełka inspirowałam Was ja i moje dzwoneczki 


A poniżej już to co powstało u Was
















&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


Natomiast frywolitką inspirowała Was Justynka i jej piękne bombki.


A u Was powstały



Ela  bombka i śnieżynki






 





I to już Wszystkie Wasze prace z # 3 części zabawy. 

W kolejnej # 4 już  ja  sobie odpoczywam a inspiruje Was z szydełka Ola i jej cudne śnieżynki.

Kwiecień na tyle łaskawy, że nie szczędzi nam ani wiosennego ciepełka ani zimowych podmuchów, także śnieżnych, więc w tym miesiącu zapraszam do dziergania kolejnej śnieżynki wykorzystującej słupki reliefowe. Autorką oryginalnego wzoru jest Irina Maleeva. Wzór jest darmowy i dostępny tutaj>> Natomiast tutaj>> można wykonać gwiazdkę przy wsparciu bardzo dokładnego filmiku instruktażowego nagranego przez Robótki Ręczne.
Moje wersje wykonane z kordonka 10 i 20 prezentują się tak




Natomiast z frywolitki inspiruje Justynka i ponownie jej przepiękne ubranka na bombki.

Laura, czyli ciąg dalszy inspiracji przygotowanej do naszej koronkowo pandemicznej zabawy przez Laurę Bziukiewicz, o której pisałam już w marcowej inspiracji. Ta wspaniała kobieta, nie tylko udostępniła swój poprzedni wzór, ale i przygotowała coś specjalnie na naszą zabawę. I to nie "MAŁE COŚ", tylko przepiękną sukienkę na bożonarodzeniową bombkę :-) Jeszcze raz bardzo Ci Lauro dziękuję, a ponieważ dostałam ten przywilej, że mogę sama nadać jej nazwę, albo raczej imię, więc nie mogło być inaczej i teraz z największą przyjemnością prezentuję piękną Laurę w dwóch odsłonach: 
Mam nadzieję, że Was zainspirowałam i powstaną piękne wersje Laury, które będę zdobić świąteczne drzewka :-) Po szczegóły wzoru zapraszam do siebie, znajdziecie tam schemat, a w razie pytań pozostaję do dyspozycji. Tu  macie linka do Justynki i wzór od Laury :-)




A poniżej już oczywiście żabka do kolejnej #4 części. Zapraszamy Wszystkich do zabawy i pozdrawiamy serdecznie 





42 komentarze:

  1. Wspaniała galeria prac 🙂 wszystkie są piękne i wyjątkowe 🙂
    Kolejne inspiracje są super 👍
    Oczywiście bawię się dalej i już piszę do ciebie wiadomość Aniu dopytać o Laurkę ♥️
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są wszystkie ozdoby: bombki, dzwoneczki, gwizdeczki, no cudo niezależnie czy wykonane szydełkiem czy wysupłane na czółenkach. Każdą zachwycam sie niezmiennie. Nowe wzorki przygotowane przez Olę i Justynkę są rewelacyjne. Szkoda tylko iż w dalszym ciągu szydełko mnie nie ciągnie. Ale... Może za którymś razem się odważe i spróbuje. Aniu Twoja galeria wszystkich prac dziewczyn, które nam przygotowałaś jest cudowną. Dziękuję, fantastyczne się ogląda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie prace niesamowite, brawo Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są wyjątkowe 👌 Zazdroszczę takich talentów 👏

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie ozdoby przepiękne ale ja szczególnie podziwiam frywolitkowe dzieła!
    Aniu, dzięki za stworzenie galerii wszystkich prac:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne te Wasze prace, śnieżynki, dzwoneczki czy bombki ubrane jak pięknie wszystko wygląda. Ach już Wam zazdroszczę choinki ubranej w te cuda:-) Aniu w grudniu to chyba post sprzedażowy musisz zrobić, może skuszą się dziewczyny na taką akcję a ja chętnie coś kupię hihi bo talentu takiego jak Wy to ja nie mam.
    Pozdrawiam cieplutko, choć za oknem ziąb:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam te frywolitkowe prace piękne są

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace powstały - ja się zachwycam frywolitkami, bo nigdy ich nie robiłam :)
    Kolejna fajna śnieżynka do stworzenia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu swietne podsumowanie jak zawsze i tyle pięknych szydełkowych i frywolnych prac:) czekałam co nowego dla nas wymyślicie no i coz .... pora zabrać sie do pracy !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktyczne ilość i różnorodność świątecznych dekoracji robi ogromne wrażenie.. Gratulacje dziewczyny!!!!!! Walczymy = tworzymy dalej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, szkoda, że ta pandemia nie zaraża, może bym też zaczęła takie cuda robić:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, koronkowo, subtelnie i szalenie rożnorodnie :-) Fantastyczne prace!
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pandemia się rozszerza! 😱
    I niech zatacza coraz szersze kręgi!
    Bo taka pandemia jest piękna.
    A ja zapamiętam, że żaba jest krócej niż mi się wydawało 😉
    I w następnej serii będę miała dwie prace 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prace wszystkie. Będzie czym ozdabiać choinki.
    Świetne Twoje podsumowanie wszystkich prac.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne prace i fantastyczna galeria wszystkich prac:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace!
    Przyjemnie jest podziwiać taką galerię :-)
    No i cudowne inspiracje Oli i Justynki.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, koronkowe prace powstały. Taka pandemia to fajna sprawa.
    Serdeczności Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna zaraza i całkiem zaraźliwa jak widzę;-) Brawo Aniu za wspaniałe podsumowanie z wielka przyjemnością podziwiam wszystkie prace i cieszę się że wspólnie zarażamy:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szydełko i frywolitka to dla mnie prawdziwa magia;) bo kompletnie się na nich nie znam ;) i dlatego tym bardziej podziwiam galerię prac :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ta zabawa i przyznaję, że zaczynam z niecierpliwością czekać na kolejną miesięczną odsłonę. Ta koronkowa pandemia jest nie tylko zaraźliwa, ale i uzależniająca bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ ta Wasza pandemia jest super. Ogrom pracy w tym wszystkim. Powodzenia w następnym etapie szydelkowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wysyp pięknych prac! Za oknem śnieg, na blogach wysyp bożonarodzeniowych ozdób. Aż poczułam atmosferę świąt. :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne prace, aż oczy miło nacieszyć :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy szydełkowe, czy frywolitkowe - wszystkie prace równie zachwycające :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. ależ te wszystkie prace są prześliczne, aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem przyjemna ta pandemia i dobrze , że lock down jej nie dotyczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne prace powstały :)
    Fajne nowe inspiracje. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Całe mnóstwo fantastycznych prac :)brawo dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne prace i śliczne wzory, pięknie będą wyglądać na choince. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie, koronowo i na szczęście mało pandemicznie 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  31. O ja Cię...wszystkie prace śliczne, ale frywolitkowe cudne! Jestem pełna podziwu dla bombek wystrojonych w tak misterne ubranka:)Brawo dla dziewczyn i szacum za ich prace!
    Pozdrawiam serdecznie Aniu i życzę miłego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fiu, fiu ileż tu cudowności. Przepięknie się zrobiło i świątecznie. Galeria przepięknych prac. Twoje Aniu podsumowania są po prostu rewelacyjne. Bardzo Ci za nie dziękuję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow... cuda prawdziwe, aż szczękę z podłogi podnoszę. Ciężko określić która praca ładniejsza. Napracowały się dziewczyny i efekty genialne.

    OdpowiedzUsuń
  34. No i znowu kusicie, a może tak trochę wolnego czasu dorzucicie??
    Piękne race powstały i zapewne też powstaną:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie się dziewczyny spisały i śliczne prace powstały :) Zauroczona jestem frywolitką, bo jeszcze tak nie umiem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudna galeria, moim faworytem są gwiazdki i dzwonki:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie zrobiona galeria :) Wszystkie prace są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zwykle super zestawienie i piękne prace powstają w czasie tej pandemii:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aj brakło mi kilka sekund i żabka już mnie nie przyjęła:
    http://plonacemotyle.blogspot.com/2021/05/koronkowa-pandemia-odsona-czwarta.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja się też spóźniłam :(

    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2021/05/392koronkowa-pandemia-4.html

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...