Obserwatorzy

czwartek, 15 lipca 2021

Koronkowa Pandemia , podsumowanie #6 części i żabka do #7 części.

 Witam Was

Wszystko macie oczywiście w tytule. Zapraszam Was na koronkowe bożonarodzeniowe ozdoby przygotowane przez uczestniczki zabawy, którą prowadzę razem z Olą i Justynką 


 W półmetkowym czyli 6# jej odsłonie wzięło udział 20 osób.  Większym powodzeniem jak zawsze cieszyło się szydełko, które wybrało  13 osób. Frywolitka jest znacznie trudniejsza, wybrało ją 7 osób. W obu technikach prace przygotowała tylko 1 osoba, którą jest Karolina 

Podsumowanie  przygotowałam dla Was w podziale na techniki, które otwierają oczywiście inspiracje Organizatorek. 

I tak z szydełka inspirowała Was Ola , która przygotowała dla Was taką piękną śnieżynkę



A to już Wasze cudne prace. 

Tereska 





Ula 


Beata


Wanda


Karolina





Ania 



Iwona 



Irena 



Agata 


Natomiast z frywolitki inspirowała Was Justynka a jej inspiracją były te cudowne ubranka na bombki .


 a u Was powstały takie cudeńka :

Moteczek 




 






 



To czas teraz na inspiracje do części #7. Tym razem z szydełka  inspiruję Was  ja,  a z frywolitki Ola.

Jeżeli chodzi o szydełko to trudno nie będzie. Udało mi się znaleźć na Pintereście wzór na bardzo prostą śnieżynkę.  Robi się ją  migiem i ma tylko łańcuszek i normalne słupki. A kto powiedział że śnieżynki muszą być koniecznie białe ?? Ja swoje zrobiłam z białego kordonka muza 10 i stokrotki cieniowanej zielonej, żółtej   ze srebrną i złotą nitką.  Wszystkie szydełkiem 1,5 mm . We wzorze macie 9 ramion gwiazdki, ja zrobiłam tylko 8 i zredukowałam ilość słupków na samym początku do 24.




To co mi z tego wyszło 


Natomiast poniżej propozycja Oli z frywolitki

W wersji frywolitkowej naszej pandemii proponuję jako inspirację przepiękną śnieżynkę Robin Perfetti - link do wzoru>>. Osobiście uwielbiam jej wzory, są nie tylko piękne ale i bardzo dopracowane więc supła się z wielką przyjemnością. Postanowiłam wreszcie ogarnąć moje czółenka, na których zalegały resztki ponawijanych białych nitek i dlatego sporo łączeń i mniej perfekcji w moim wykonaniu, ale w końcu są wakacje, trzeba odpocząć od wszystkiego, od perfekcji też :-)



Teraz Was już żegnamy i z niecierpliwością czekamy na Wasze koronki. 
Pozdrawiamy 




23 komentarze:

  1. Podziwiam Dziewczyny, że macie chęci i tyle wspaniałych pomysłów na robótki, ja niestety się roztapiam. Po pracy zasłaniam okna, włączam cyrkulator i odpoczywam przy zimnych napojach...
    Prześliczne prace, Aniu, a Twoje śnieżynki jak zawsze cudne. I to prawda, nie muszą być białe. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne inspiracje :) Śnieżynki szydełkowe są super i faktycznie wcale nie muszą być białe :)
    A we frywolitce kocham się od dawna, więc jestem zauroczona śnieżynką Oli.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podsumowanie Aniu, piękne prace uczestniczek zabawy, dziękuję bardzo za kolejny miesiąc zabawy ♥️
    Kolejne inspiracje są świetne, zarówno szydełkowe jak i frywolitkowe.
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie śliczne prace! Ciężko byłoby się zdecydować która jest najładniejsza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Waszej - Justynko, Aniu i Olu - zabawie moja tegoroczna choineczka będzie obsypana koronkowym śniegiem; bardzo się z tego powodu cieszę i śmiem twierdzić, że nie ma większej motywacji do działania niż wspólna zabawa:))
    Pozdrawiam
    P.S. A koroneczki jak zawsze śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, no te frywolitki mnie zachwycają. Są takie piękne, że nie mogę od nich oczu oderwać. Podziwiam Was dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile pięknych śnieżynek. W taki upalny dzień można się ochłodzić podziwiając je.
    Pozdrawiam, Anulka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach frywolne prace cudowne💜💚💜sercem jestem z Wami i wzdycham 🙂 ale kawał roboty wszystkie z nas wykonały wiec wielkie brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem pod ogromnym wrażeniem szydełkowych bombek. Są przepiękne!!! Kawał dobrej roboty dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiadomo gdzie patrzeć :):) bo tyle tu cudowności! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem jak was nazwać ,ale chyba koronczarki, a to wszystko kojarzy mi się z Bobową , gdzie każdego roku jest festiwal koronki / jesienią/ w ubiegłym roku nie było z wiadomych względów więc róbcie i zjeżdżajcie do Bobowej to was odwiedzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile cudowności! Już widzę, że będą piękne choinki w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super są te Wasze śniezynki, żeby jeszcze potrafiły dać mi trochę chłodu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ozdoby powstały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Co jedna to piękniejsza. A frywolitki to dla mnie osobiście magia. Nigdy nie potrafiłam ujarzmić tej techniki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała galeria. Wszystkie prace są śliczne ale frywolitka jednak jest subtelniejsza:)
    Uściski Anusiu!

    OdpowiedzUsuń
  17. O matulu, jakie wszystko jest piękne. Szkoda, że nie posiadam ani joty talentu do dziergania. Cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze prace przecudnej urody 🤩🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są wszystkie prace. Te szydełkowe i te frywolitkowe dopieszczone w szczegółach. Cieszę się na tę zabawę i bardzo Wam dziękuję, że tak pięknie ją prowadzicie. Wciąż się czegoś uczę, bo mam od kogo. Tyle tu zdolnych osób. Pozdrawiam serdecznie i posyłam uściski

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile wspaniałości - przecudne ozdoby - frywolitką zachwycam się dziewczyny tworzycie cudeńka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne świąteczne ozdoby pojawiły się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne ozdoby!!! Idę szukać szydełka... przez te moje zaległości i Twoje Aniu szydełkowe posty zachciało mi się śnieżynek :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...