Obserwatorzy

piątek, 9 lipca 2021

Choinka 2021, Pascha 2021 i składaczek dla Ewy - lipiec

 Witam Was

No cóż czas wakacyjny kompletnie nie sprzyja robótkowaniu i wykonywaniu zadań na zabawy. Wiadomo mimo pandemii to jednak urlopy. Dlatego postanowiłam połączyć zabawy o ile to jest tylko możliwe. U mnie prace na dwa święta są zawsze w jednym poście. Tym razem postanowiłam dołączyć jeszcze trzecią. Co by tradycji stało się zadość najpierw banerki i linki do zabaw. 




 U Kasi tradycyjnie już kolejna bombka z  haftowaną choinką. Mój skromniutki hafcik podobny do tego czerwcowego.



A to już kolejna bombka na bazie akrylowego medalionu. Wykończenie mojego pomysłu z półperełkami. Kleiłam haft i materiał za pomocą zwykłego kleju magik. Jak materiał jest wilgotny od kleju spokojnie da się go ładnie naciągnąć, nawet na okrągłą bazę. 



I oczywiście kolaż dla Kasi


  
I oczywiście wszystkie moje haftowane choinki z tej zabawy.




Kolejna zabawa to Pascha u Małgosi.
Tym razem skromnie bo tylko kartka z Wielkanocnym hafcikiem. A że kartkę zrobiłam wg wytycznych Ewy na 24 # zadanie , to poleci ona na te dwie zabawy.
Hafcik jaki przygotowałam do tej kartki wygląda tak


Odbiega on nieco od oryginału, ale postanowiłam pozbyć się  trochę mulin bez numeracji.
A tu już cała kartka, wg wytycznych Ewy. Tak sobie na nią patrzę i ani chybi mam w niej wszystko na odwrót. Ale mam nadzieję, że Ewa przyjmie i taką wersję .


Poniżej dowód na to ze kartka się składa na płasko do koperty.




I oczywiście wszystkie moje prace przygotowane na wielkanocne wyzwanie u Małgosi. 



I to na dziś wszystko, nie zawracam Wam już głowy, odpoczywajcie w spokoju i bądźcie zdrowi. 
Pozdrawiam 




21 komentarzy:

  1. Aniu to prawda - wakacje nie sprzyjają robótkom. Taki urok lata :). Piękne prace - obie, ale bombka w tej delikatnej kolorystyce i wykończeniu baaaardzo mi się podoba :)).
    Buziaki kochana i miłego weekendu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafty i piękne prace z nimi! Jajo z ptaszkami ślicznie wygląda na składaczku!
    Oczywiście, że kartkę przyjmuję! Wszelkie przeróbki dozwolone a tu tylko zmiana strony 😆
    Bombeczki cudnie będą wyglądać na choince, pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna robota. Kartka przerobiona podoba mi się z tym haftem jajkowym. Pozdrawiam Aniu i miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu , super się wywiązujesz z tych zadań, ja jeszcze w lesie, ale dopiero początek miesiąca / nadrobię/ zdrowych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko piękne, delikatne hafty, miłego wypoczynku , po,drawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu swietne sobie poradziłaś z wszystkimi wytycznymi z zabaw:) jest co byc powinno ! A kartka do Ewy taka piękna, wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace Aniu. Podziwiam precyzję przy naciąganiu materiału. To, co robisz zawsze jest perfekcyjne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu wspaniałości stworzyłaś, hafciki są cudne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pełna podziwu dla Twojej pracy twórczej. :)
    Z Twoich rąk zawsze wychodzą takie śliczne wytworki, że oczu oderwać nie można. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Ciebie za systematyczność . Wspaniale wywiązujesz się z zadań zabawowych. Piękne hafty i prace wszelakie Twoje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, piękne prace, bardzo podobają mi się Twoje hafty.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu medalion cudo! kartka też;) ale każda ma haft a w nim juz jesteś Mistrzynią:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko piękne ale od medalionu nie mogę oczu oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachwycona Twoimi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne hafty w pięknej kartkowo-bomb(k)owej oprawie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne hafciki i pięknie zagospodarowane :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie prace wyszły Ci Aniu perfekcyjnie!
    Podziwiam niezmiennie Twój kunszt wykańczania prac,
    jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Pozdrawiam słonecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje hafty Aniu jak zwykle ładne i dopracowane. Podoba mi się i bombka i kartka. Jestem ciekawa ile zajmuje Ci zrobienie (oklejenie, nie haftowanie) takiej bombki.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejna bombka wspaniała, a karteczka składaczek bardzo mi się podoba, pięknie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu Twoje kartki nigdy nie są skromne, choćbyś nie wiem jak zapewniała, a te hafcik z orzeszkami mnie zauroczyl :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię i wciąż zachwycam się wszystkim co robisz :-)
    pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...