Obserwatorzy

środa, 15 grudnia 2021

Koronkowa Pandemia, podsumowanie części #11 i żabka do części #12

 Witam Was

To już przedostatnie nasze  podsumowanie a na końcu tego posta znajduje się ostatnia żabka  do tej zabawy, czynna do 14 stycznia 2022 roku.

 Miło mi było gościć Was na moim blogu. Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy. Mowa oczywiście o zabawie prowadzonej na moim blogu razem z Olą i Justynką.   


Jej zasady znajdziecie TU, a nasze inspiracje z ostatniego miesiąca znajdziecie TU 
W tym miesiącu razem z organizatorkami bawiło się 17 osób. Jak zawsze większym powodzeniem cieszyło się szydełko, które wybrało 12 osób. Natomiast frywolitkowe ozdoby przygotowało 6 osób. W obu technikach prace przygotowała 1 osoba

Z szydełka inspirowałam Was ja i przygotowałam dla Was takie dzwoneczki.


 Natomiast u Was powstały:








Natomiast z frywolitki ponownie inspirowała Was Justynka i przygotowała dla Was tradycyjne gacie  na czerwone bombki. Możecie o nich poczytać bezpośrednio u Justynki 



A Wy przygotowałyście w tej technice takie prace:

Ela 








Jeżeli chodzi o inspiracje na ostatni miesiąc tej zabawy to tradycyjnie ja Wam proponuję takie szydełkowe gacie na bombki. Użyłam do nich nie tylko białego kordonka, ale również czerwonego i takiego ze złotą nitką.




 Bombka nazywa się  "MEDAL" Jest oczywiście autorstwa Aureli Lewickiej a znajdziecie ją TUTAJ


Mam nadzieję że mi wybaczycie tą stronniczość ale nic na to nie poradzę, że uwielbiam filmiki AurelliMyszkiSzarej i gdyby nie ona pewnie w życiu bym się nie nauczyła władania szydełkiem . Niedawno założyła ona swoją stroną internetową, którą znajdziecie TU. Niestety do dziś mam problem z czytaniem schematów na szydełko, dlatego wybaczcie mi to filmiki. Zresztą na ich podstawie łatwo można sobie taki schemat narysować. 

A, że leń ze mnie ogromny, poza tym jak to w grudniu jakoś mamy mniej czasu, to moje bombki zgłaszam też na zabawę w dzierganie i supłanie do RENI.  W grudniu Renia dopuściła wszelkie prace świąteczne. Niestety na oczka skrócone mi już czasu brakuje.  



Z frywolitki tym razem inspiruje Was OLA

Właśnie za oknem rozgościła się zima. Nic więc dziwnego, że na pożegnanie naszej pięknej  koronkowej pandemii mam dla Was kolejną frywolną śnieżynkę. Z dedykacją dla osoby, którą co roku, z okazji Świąt, obdarowywałam frywolitkowymi śnieżynkami...
Śnieżynka Marysia, według własnego projektu




Wzór dostępny na moim blogu.
Ta inspiracja kończy naszą wspólną zabawę, ale jestem pewna, że nie kończy naszych koronkowych zauroczeń. Powstało mnóstwo cudnych prac więc mnóstwo choinek otrzyma koronkowe ozdoby, a taki był nasz cel.
Dziękuję wszystkim, którzy bawili się z nami a szczególne podziękowania za nieustającą motywację składam naszej perfekcyjnej szefowej Ani oraz współinspiratorce Justynce.
Pozdrawiam zimowo i życzę Radosnych Świąt przy koronkowych choinkach:-)
 

No i to w zasadzie tyle, pozdrawiamy Was serdecznie i życzymy przyjemnego supłania ostatni już raz w tym roku. 



32 komentarze:

  1. Cudne prace i inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe ozdoby potworzyłyście dziewczyny :)
    Aniu przecież schematy to nic innego, jak kropka i kreseczka ;) Ania świetne filmiki tworzy to trzeba przyznać - bloga jak z kimś innym nie myle, to miała kiedyś. Na ten co podajesz zajrzę z przyjemnością ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznosci ,ja myślałam że to już koniec.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakończenie roku. Prace są genialne👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne prace!!!
    Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna galeria prac, choć jak zwykle frywolitka najbardziej przykuwa wzrok, to i szydełkowe praca są piękne:) "Marysia" Oli to perełka, którą warto wysupłać i chyba znajdę przez święta chwilę:)
    Aniu dziękuje że pamiętałaś o mojej zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam wszystkie te prace, da piękne. No i bogata galeria powstała. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawdziwe zimowe cudeńka, Aniu. Ja mam sporo śnieżynek, które przez ten czas blogowania dostałam od dziewczyn i porozwieszałam je w rożnych miejscach w domu. Uwielbiam je!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Są niesamowite. Dziewczyny jaki macie talent do tych ozdób to klękajcie narody 👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne prace, przyjemnie oglądać takie cudeńka. Zwróciłam uwagę na koronkowe parasolki - ciekawy pomysł. Uściski Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne prace wszystkich uczestniczek !!!
    Inspiracje na kolejny miesiąc super, oczywiście bawię się dalej z Wami:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze super galeria i śliczne, inspirujące prace. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - uzupełniłam kolaż. :)
      W galerii, nade mną jest Ela, ale link prowadzi do Kasi - sprawdź.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Piękne są te wszystkie koronkowe ozdoby. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace wykonały dziewczyny, a kolejne inspiracje są śliczne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace zachwycające! Nie wiadomo, na czym najpierw oko zawiesić!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, dzwoneczki są prześliczne! Jesteś niezwykle zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiając Wasze prace aż chce się brać do pracy :) też lubię filmiki Aurelii, bo prosto i w przystępny sposób przedstawia po kolei co i jak :) pozdrawiam serdecznie i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne prace. Dziękuję Wam Kochane za ten cały rok inspiracji, a Ani również za cudną galerie każdego miesiąca. Mam nadzieję, że ta zaraźliwa pandemia będzie trwała jeszcze w kolejnym roku i będziemy mogły chwalić się nowymi, pięknymi pracami. Pozdrawiam wszystkich tu zagladających

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie piękne prace i ta różnorodność. Dziękuję Aniu za perfekcyjne podsumowanie.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, dziękuję tobie i dziewczynom a wspólną zabawę, inspiracje i prowadzenie zabawy. Dzięki niej jestem bogatsza o kilka(-nascie) :) ozdób świątecznych, które częściowo już poszły w świat:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała galeria :) :) takie robótkowe pandemie niech się szerzą jak najczęściej :D takie mogą tylko wyjść na zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prace i wspaniałe inspiracje :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu cudowne podsumowanie i szczerze bedzie mi brakować Waszej zabawy :) race cudne, zwłaszcza te frywolne :) dzieki wielkie za wspolne dzierganie !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne prace! Bardzo dziękuję, że kolejny raz mogłam oczy nasycić pięknem!
    Pozdrawiam Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zima za oknem i na blogu. Ta blogowa zdecydowanie ładniejsza :) Piękne prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie cudeńka powstają, że szkoda, że zabawa się kończy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dużo prac i wszystkie zachwycające! Dziewczyny macie niesamowity talent i cierpliwość. Zazdroszczę i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To są takie śliczności, że aż mi opadła szczęka (dosłownie) na ich widok. Macie dziewczyny prawdziwy talent.

    OdpowiedzUsuń
  29. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty
    ហ្គេម អនឡាយលេងបានគ្រប់ទីកន្លែង

    OdpowiedzUsuń
  30. O rany...jakie Śliczności jak z mgiełki wykonane 🤩
    Zachwycam się bardzo i już widzę Wasze choinki w takie cuda wystrojone !
    Pozdrawiam Aniu😊🌷

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...