Obserwatorzy

czwartek, 5 maja 2022

Kalendarz adwentowy maj

 Witam Was

Jak już sam tytuł mówi dziś zaproszę Was na kolejną odsłonę mojego kalendarza adwentowego u Splocika. Jak ktoś jeszcze nie słyszał u tej zabawie to jej zasady znajdzie TUTAJ a  wytyczne do maja są TU.







W maju Splocik w kalendarzu adwentowym zadała nam 
Karmnik z numerem 7 i
 Bałwanek z numerem 19

Problematyczny był   karmnik i do tego jeszcze z ptaszkiem, ale jakoś sobie poradziłam, z bałwankiem problemu nie było. Niestety oba wzory znalazłam na rosyjskich stronach karmnik TU a bałwanek TU

 Cyferki już dawno sobie znalazłam.
Moje numerki już oprawione prezentują się  tak:


 Poniżej  moje hafciki



I oczywiście hafty z numerkami i to co w tym temacie powstało od początku roku. Jak tylko mi się uda to co sobie wymyśliłam zapowiada się całkiem niezły kalendarz adwentowy :-)



Dziś krótko bo jakoś ostatnio brak weny do pisania :-)
Pozdrawiam Was i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz pod tym i poprzednimi postami.  Nie wiem czy Wy też tak macie, ale ostatnio mi się  bardziej nie chce niż chce. Jakoś nie mam weny do tworzenia, nie mówiąc już o nauce czegoś nowego :-)





 

33 komentarze:

  1. Świetnie sobie poradziłaś Aniu :)
    U mnie też będzie ten karmnik, bo innego nie znalazłam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne hafciki znalazłaś. W stanie "bardziej mi się nie chce niż chce" jestem już od dłuższego czasu, co widać chociażby po moim blogu, a i w życiu pozablogowym wcale lepiej nie jest. Najgorsze, że "choroba" wciąż postępuje. Pozdrawiam i życzę optymizmu mimo wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybka jesteś Aniu, ja jeszcze karmnika szukam :) Ale Twój kalendarz będzie boski !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne motywy znalazłaś, hafciki wyszły cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, hafciki radosne, kalendarz będzie cudowny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super hafty! To przesilenie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromnie mi się podobają te Twoje hafciki:) Powstanie naprawdę wyjątkowy kalendarz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, śliczne hafciki, karmnik z ptaszkiem jest rewelacyjny. Jestem bardzo ciekawa Twojego kalendarza.
    Z tym niechceniem chyba wszyscy tak mają - pewnie wiosenne przesilenie, pogoda i ciśnienie robią swoje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszukałaś i wykonałaś śliczne hafciki.
    Wiem, że niektóre motywy mogą sprawiać trudności (mnie też), ale przez to zabawa jest ciekawsza (tak myślę) i Kalendarz zyskuje na oryginalności. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu najważniejsze, że wzorki znalazłaś :). Są śliczne :)). Zapowiada się kolejny super kalendarz.
    Co do niechcenia to chyba większość z nas teraz tak ma. Ten wiosenny, a niedługo i letni czas rozleniwia.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te hafciki adwentowe. Będzie super kalendarz ☺️

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu pokaźny komplecik już wyhaftowałas :) moje serducho jest przy osiołku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wychodzą Ci te wyszywane wzorki. Czekam niecierpliwie na całość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczo wyglądają te nowe hafciki, szczególnie karmnik. Numer jeden jednak to osiołek:) Zapowiada się kolejny, śliczny kalendarz. Uściski Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalendarz rośnie w oczach. Rzeczywiscie zapowiada się niezły. Ciekawa jestem efektu końcowego.
    Ale wszystko w swoim czasie.
    Co do chcenia to mi się raczej chce tylko ten czas gdzieś ucieka i zanim się ogarnę to łapie chwilę żeby nic nie robić czyli zwyczajnie odpocząć od tej gonitwy. Pozdrawiam Aniu gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba wzorki są bombowe! Bałwan jest urokliwy, a karmnik z ptaszkiem to jeden z najładniejszych wzorków, jakie widziałam, bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu Ty nie masz weny? Same śliczne hafty u Ciebie. Może teraz bardziej ciągnie Cię na dwór. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie malutkie słodziaki ;) te hafty są pełne uroku, a pełna ukończona kolekcja będzie na pewno zachwycająca :) mnie z kolei ciągle bardzo się chce (oczywiście mam na myśli różne kreatywne prace), i to aż za dużo jak na dostępny dla mnie czas... :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Trafić na fajne maleństwa do wyszycia to czasem nie jest łatwo, jednak Tobie Aniu wychodzi to bezbłędnie i już widać że ten kalendarz będzie fantastyczny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu jak na "nicmisięniechcozę" to i tak pięknie działasz :) zrobi się trochę cieplej i bardziej zielono to może więcej nam się będzie chciało :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu piękne hafciki przygotowałaś. Kalendarz będzie zachwycał:) pozdrawiam serdecznie
    Ps. też mam tak ostatnio, ale wiem, ze po pewnym czasie przejdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialnie to wygląda :) Super robota :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2022/05/camelowe-baleriny-w-wiosennej-stylizacji.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Coraz więcej adwentowego kalendarzyka, jeżeli dobrze liczę to jesteś na półmetku. No to już z górki Aniu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Już się nie mogę doczekać na ten kalendarz! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa jestem całości. Bardzo ładne wzory Aniu wybrałaś. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne i już ładna gromadka się zebrała uroczych hafcików adwentowych :) Bo czasami tak jest że nie wiadomo o czym pisać, czy ktoś jeszcze chce czytać, bo wejścia to sobie można sprawdzić haha Dlatego takie zabawy motywują :) pozdrawiam Aniu i aby jak najwięcej weny w nas było

    OdpowiedzUsuń
  27. Wzorki śliczne, a cyferki zachwycają mnie od jakiegoś czasu :) Już nie mogę się doczekać co to będzie za kalendarz :) Pozdrawiam cieplutko i równie leniwie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oba hafciki super. Ale karmnik z ptaszkiem jest uroczy :)
    Cyferki same w sobie są bardzo ładne :) Ciekawi mnie jak je razem połączysz Pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z wieloma przedmówcami - haft z karmnikiem i ptaszkami wyszedł cudownie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Ehh ten brak wenu, widziałam że ostatnio wielu dziewczynom przeszkadza. Mam nadzieję, że to chwilowe przemęczenie, jak to zawsze bywa na przełomie wiosny i lata. Hafciki wyszukałaś urocze, kalendarz będzie się prezentował super😁 Pozdrawiam🌹🌹
    K.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy kalendarz mnie zachwycił, drugi też już fantastycznie się prezentuje🙂

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...