Obserwatorzy

poniedziałek, 30 maja 2022

Papierowo w maju.

 Witam Was

Tak w zasadzie jest to mój ostatni post w tym miesiącu. Zostały mi kartki na moją zabawę i interpretacja zabawy u Uli.  Tak się złożyło, że mało mnie było ostatnio ale sobie poleciałam na tydzień do Egiptu. Oderwałam się od wszystkiego, naładowałam baterie i wróciłam. Było nad podziw gorąco i gdyby nie wiatr to bym tam padła, bo ja generalnie nie lubię upałów. Zdjęć  Wam nie zostawiam, jak ktoś by chciał zobaczyć gdzie byłam to zostawiam Wam link do hotelu. Po raz pierwszy leciałam z biura podróży Coraltravel,  oprócz tego że musiałam wypełnić tonę dokumentów które w większości nie były potrzebne to wszystko było OK. 

https://www.coraltravel.pl/Egipt/Marsa_Alam/hotel/ALBATROS-PALACE-PORT-GHALIB/16.html


A teraz co by nie przedłużać, banerki z zabaw w których biorę udział.




TU znajdziecie wytyczne do zabawy całorocznej a TU wytyczne do majowych kartek.
 Jeżeli chodzi o zabawę u Uli to zasady na maj znajdziecie TU  a banerek jaki nas obowiązywał w tym miesiącu jest poniżej 


Jako, że leń ze mnie straszny, to tym razem postanowiłam u Uli zgłosić jedną ze swoich kartek, i od tej zabawy zacznę. Miał być kwiatek, kokarda i tekturka i wszystko jest.


U mnie z tekturki jest napis, co prawda pokolorowany na srebrno, ale taki mi pasował.

I cała kartka, która jak widzicie odpowiada mapce lewej na moją zabawę.  



Zgodnie z tradycją jest i prawa mapka, a kartka tym razem z haftem, prosta do bólu taka jak lubię oczywiście.



I co by nie było jeszcze obie kartki razem do mojego podsumowania. 
 


U mnie skromnie bo jakoś nadal weny brak do pisania. Pozdrawiam Was Wszystkich i dziękuję, że nadal zaglądacie, mimo  że mnie nie było:-)





32 komentarze:

  1. Super kartka . Urlop i odrobina relaksu są najlepszym darem dla duszy i ciała. Miłego tygodnia😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna interpretacja wyzwań, śliczna jest ta haftowana różyczka. Uściski Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, obie kartki śliczne. Szczególnie podoba mi się haftowana różyczka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są piękne, stonowana.Wakacje kochana to miałaś cudne, piękne miejsce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie tak jakoś skromnie dzisiaj, chyba to słońce rozleniwiło Ciebie. No i dobrze, że wypoczęłaś, nie trzeba było gotować ;) Pozdrawiam serdecznie, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu ale tego wyjazdu to Ci zazdroszczę😊 To nic, że gorąco ważne że wypoczęta wróciłaś do domu. Karteczki sympatyczne i w pełni oddają mapki:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, świetnie poradziłaś sobie z mapkami we własnej zabawie. Hafcik na drugiej kartce bardzo mi się podoba. Wena nie zawsze jest ale ciągle trzeba jej szukać. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej to dobrze, sobie wypoczęła w ciepełku :) Karteczki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczki, a wyjazdu i odpoczynku zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, świetne kartki. I to na pewno nie jest lenistwo do tworzenia. Sam haft jest czasochłonny, a wyszedł pięknie na tej kartce.
    Cieszę się, że udało Ci się wypocząć, i jesteś zadowolona. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczególnie mi się spodobała ta pierwsza kartka - urocza grafika!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Proste, skromne i urocze - bardzo się mi podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, karteczka są super, a Egiptu trochę zazdroszczę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsze, że wypoczęłaś:) fantastycznie, że udało Ci się wyjechać i naładować baterie:) karteczki bardzo fajne!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu cudne kartki przygotowałaś i takie w Twoim stylu;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, piękne karteczki! no i ten wypad do Egiptu, wow:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Buuu... Blogspot nie uznaje mojego logowania do komentarzy, co ciekawe, tylko na komputerze, na smartfonie pozwala mi komentować. Co do lenistwa, to każdemu należy się odrobina, zwłaszcza tak reaktywnego, jak Twoje, bo kartki piękne. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreatywnego miało być, smartfon poprawił po swojemu ;-)

      Usuń
  19. Śliczne karteczki, a ładowanie akumulatorków zawsze jest mile widziane :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczności - obie. :)
    I super hafcik! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podobaja u Ciebie karteczki z hafcikami.Super ta z różyczką i fajny ten wytłaczany papier jako tło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kartki. Lubię owalne motywy na kartkach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne karteczki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu obie kartki są cudne :).

    Wszystko super dopasowałaś :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie pokażesz nam swoich zdjęć z Egiptu...

      Usuń
  25. Zdecydowanie druga wyszła Ci lepiej, haft piękny, ale napis zrobiłabym na jednobarwnym tle. W kartce z ptaszkiem nadmiar perełek i za mała ta ptaszkowa grafika, przez to kartka wydaje się trochę pusta. To takie moje odczucia. Ale podobają się mi użyte pastelowe kolorowe. Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne kartki. Stonowane i przygaszone kolory, too jest to, co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, lubię te Twoje kartki - żadnych udziwnień, wszystko ładne i błyszczące (perełki - kocham).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne, zwłaszcza ta pierwsza mnie zauroczyła 😀

    OdpowiedzUsuń
  29. Zachwyciła mnie karteczka z ptaszkiem - cudeńko!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...