Obserwatorzy

piątek, 1 lipca 2016

Kartki przez cały rok - lipiec

Witam Was

I mamy kolejny miesiąc naszego wspólnego kartkowania. Przyznaję, że jestem mile zaskoczona. Mamy środek lata a Wy  tak licznie robicie kartki na Boże Narodzenie. Wymyślając zabawę nie myślałam , że będzie miała tylu uczestników !!!
Dziękuję Wam za te pół roku wspólnego kartkowania

I nie przedłużając, tematy lipcowych karteczek już znacie więc  dla Was banerek





 Dla przypomnienia :
regulamin  zabawy i wszystkie wytyczne z poprzednich miesięcy  znajdziecie TU  

W lipcu na kartkach powinny się znaleźć

1.Na  kartce bożonarodzeniowej powinien pojawić się dzwonek
2. Na kartce okolicznościowej powinna być biedronka
 
3a. Jeżeli wybierzecie kartkę ślubną to powinny tam być dwa gołąbki
3b.  Jeżeli zdecydujecie się na kartkę wielkanocną nie zapomnijcie o baziach

W związku z tym , że sezon urlopowy w pełni postanowiłam ponownie pójść Wam na rękę i podać tematy na sierpień. Ale to już ostatni raz takie ułatwienie :-)
no może jeszcze listopad będzie takim ulgowym miesiącem, żebyście mogli zrobić grudniowe kartki przed świętami.

A więc w sierpniu  dla przypomnienie kartka wielkanocna jest zamienna ze ślubną.
A na kartkach sierpniowych powinny się znaleźć.
Świeczka na kartce bożonarodzeniowej
Listek na kartce okolicznościowej
Żonkile na kartce wielkanocnej, lub
Obrączki na kartce ślubnej.

Żabka poniżej przyjmuje tylko kartki lipcowe, banerek i żabkę sierpniową dostaniecie 1 sierpnia.

Mam nadzieję, że Wszyscy z tematów zadowoleni.

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam słonecznych wakacji i udanych urlopów.


Do zobaczyska w niedzielę - zapraszam Was na podsumowanie czerwcowego kartkowania.









34 komentarze:

  1. Anula te bazie zaczynają mi sie śnić po nocach, za diabła nie mogę nic wymyślić:(
    miłego dnia, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu muszę się zabrać w końcu za lipcowe karteczki,bo mnie sierpień na nich zastanie .
    A w sierpniu jak widzę znów nowe tematy i cieszę się ,że je podałaś szybciej.Pytanie tylko czy zdołam wykorzystać tą wiedzę i zrobię je jeszcze w lipcu.
    Chyba będę musiała,bo sierpień mogę mieć bardzo wyjazdowy ,to tu ,to tam i jeszcze siam .
    Buziaki i uśmiech zostawiam ,wprawdziwe znów weekendzik się szykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tematy podane wcześniej troszkę ułatwiają sprawę co poniektórym. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, karteczki już mam ale post zamieszczę po niedzieli bo dzisiaj pierwszeństwo u mnie ma ktoś inny :) dzięki za tematy sierpniowe !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tematy- dzięuję i buziam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jest szansa że tym razem się wyrobię, bo z czerwcowych udało mi się tylko jedną...

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, i ja skorzystam z zaproszenia do zabawy. Dzieci w wakacje mniej absorbują, więc czas się znajdzie...
    Na dzwoneczek pomysł już mam :)
    Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Na bazie mam trzy pomysły, muszę się na któryś zdecydować, a przede wszystkim czas znaleźć, bo ostatnio wszystkie moje plany zmieniają się jak w kalejdoskopie. Weekend miał być leniwy i igłą i nitką w ręku, a będzie w rozjazdach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, ja oczywiście bawię się nadal i nie biorę pod uwagę innej opcji:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i supcio :) Mam te same papierki co w czerwcu, ale motywy pasują do obu miesięcy :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tematów jestem zadowolona, z wakacji jeszcze bardziej, dlatego obiecuję Ci, że w lipcu i sierpniu zrobię przynajmniej po jednej z każdego tematu, czyli min. 4;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, że podałaś już tematy na sierpień - to bardzo ułatwia organizację pracy jeśli bierze się udział w kilku zabawach.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Tematy poczytałam już wcześniej, ale takie przypomnienie zawsze mile widziane - haha :) Zabawa jest super, a przy okazji zbiera mi się niezła kolekcja karteczek :)
    Dziękuję Aniu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i fajnie :) Kartka z gołąbkami będzie mi się normalnie śniła po nocach, a dlaczego to zaraz wyjaśnię w poście u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, tematy całkiem całkiem, znowu będę główkować nad baziami.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe jakie cuda powstaną tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ops!! źle zaadresowałam wpis i musiałam usunąć. Przepraszam. Aniu! już się zabieram za wymyślanie , co by tu zrobić i zdążyć na czas. Bawię się dalej. Pozdrawiam i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  19. Anulka, jesteś Wielka. Super, że podajesz wcześniej tematy na kolejny miesiąc; jest możliwość przeorganizowania sobie tak pracy, by się nie znudzić i zrobić coś wcześniej. Hafciki mam gotowe, tylko je oprawić na bazach i kolejne karteczki do skarbca wysyłkowego powędrują. Oczywiście bawię się dalej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się Aniu, że tyle osób bierze udział w Twojej zabawie;) Jak ten czas szybko leci... To już pół roku? Tematyka lipcowych karteczek bardzo mi się podoba;)Jedyne czego nie lubię, to te cholerne bazie...Ale czego się nie robi dla takiej wspaniałej Anulki?! Nawet i bazie?! Pozdrawiam Cię Aniutku gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny temat.Tylko trzeba wymyślić bazie. Oczywiście bawię się do końca roku. Pozdrawiam i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne tematy lipcowe i sierpniowe. Zabieram się do pracy, aby znowu nie robić wszystkiego na ostatnią chwilę. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No może coś ten tego;) o ile wakacje nie spowodują u mnie paraliżu umysłowo - robótkowego :-)Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Tematy na oba miesiące wymyśliłaś świetne. Ależ zabawa się rozkręciła, aż miło oglądać te wszystkie karteczki. Ileż utalentowanych osób uczestniczy w Twojej zabawie, gratuluję Aniu.
    Całuski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne tematy ale to dla mnie jeszcze wyższa specjalizacja: )

    OdpowiedzUsuń
  26. Sierpniowe były gotowe już 2 lipca :P Szkoda, że nie znam dalszych tematów - teraz mam wakacje, to bym sobie spokojnie je zrobiła, bo od września znowu praca :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Czas się zabrać za robotę, tematy bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No i w końcu ja dołączam swoje karteczki do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Udało się. Skończyłam. Aniu zgłaszam mojej kartki na Twoje wyzwanie. Jak widać powoli wykorzystuję Twój prezent Aniu.Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Karteczki zrobione , pokazane. Jutro będę podziwiać co inne dziewczyny zrobiły.

    OdpowiedzUsuń
  31. Aż niemozliwe, że mnie tu wcześniej nie było. Melduję za to kochana, że tematy bardzo mi podpasowały i karteczki powędrowały juz do żabki. Czas goni jak zwariowany i tak se myslę, że te pól roku zabawy sprawiło mi sporo frajdy i muszę powiedzieć, że dzięki Tobie czasu mam jeszcze mniej. Hahahaha. Kartki zawsze są potrzebne, bo jakby nie było wciąż wysyłam je znajomym i rodzinie zamiast tak modnych smsów. Jestem tradycjonalistka jak wiekszośc z nas. Buziaczki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdążyłam ...
    Wracam do zabawy po długiej nieobecności.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...