Obserwatorzy

środa, 20 lipca 2022

Dziergam i supłam u Reni

 Witam Was

Dziś jak co miesiąc prezentuję  moje prace na zabawę zorganizowaną przez Renię 


 Tym razem Renia zaproponowała nam na wakacje skarpety. Szczegóły zabawy znajdziecie TU.
Tak się składa że skarpety kiedyś dziergałam, ale wprost nie cierpię robić na 5 drutach. Renia znalazła mi filmik gdzie dziergają skarpety ze szwem na 2 drutach.
  Skorzystałam jak najbardziej, bo w moim mniemaniu skarpety szydełkiem są za proste. 
Jak by ktoś chciał skorzystać z filmiku na 2 druty to zostawiam link TUTAJ 

Nie lubię też włóczki z domieszką lub całej wełnianej bo mnie po prostu gryzie. Dlatego wybrałam druty Nr 3,5 mm, oczywiście na żyłce, które bardzo lubię i włóczkę dla dzieci :-)
W lipcu co prawda mieliśmy pokazać tylko włóczkę z której  będziemy dziergać, co niniejszym czynię. 



Ale ,,, poszłam trochę dalej  i wydziergałam jeszcze ściągać na obu skarpetach. 



Druga praca to roczny kocyk. Niestety w taki upał nie da się go dziergać, bo jest już na tyle duży, że przy dzierganiu grzeje  niemiłosiernie, dlatego jest go tylko 64 cm. Zrezygnowałam ze zdjęcia całego kocyka, bo po prostu nie mam go gdzie zrobić, chociaż zostało mi jeszcze łono natury.

 
I nadrabiam zaległości i kolaż dla Reni do podsumowania, obu moich prac. 

 

Jak by ktoś chciał cokolwiek ode mnie przygarnąć w zamian za koszty przesyłki to zapraszam Was TUTAJ. Rzeczy są darmowe, płacicie tylko za koszty przesyłki. 

I to by było na tyle dzisiaj, żegnając się z Wami przesyłam serdeczne pozdrowienia i podziękowania, że nadal do mnie zaglądacie. 



26 komentarzy:

  1. Aniu kocyk pięknie rośnie, podoba mi się jego kolorystyka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wzór kocyka , a różowa włóczka na skarpetki jest świetna:) Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocyka przyrasta i na koniec zabawy będzie gotowy piękny do użytku :)
    Chyba zdążysz wydziergać co najmniej 2 pary skarpetek - cudnie Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk z dodatkiem innych kolorów nabrał rumieńców i sam widok daje poczucie ciepła. :)
    Ciekawa jestem zszywanych skarpetek. :)
    Ja też robię na drutach z żyłką, ale robię na okrągło.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, upał momentami utrudnia robienie czegokolwiek... a kolorki na skarpetki dobrałaś fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dajesz radę :) świetnie Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne tych powstających skarpetek.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki milutki i cieplutki kocyk rośnie, skarpetki też takie będą. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy sposób dziergania skarpet na dwóch drutach. Przyznaję się, że do tej pory jeszcze nie zrobiłam ani jednej skarpetki chociaż takie próby już podejmowałam. Mam w planach takowe ale będę robić jednak na 5-ciu drutach bo nie lubię zszywać. Więc bardzo jestem ciekawa jak wyjdą Twoje. Włóczka fajna więc czekam na końcowy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, że przy tych upałach trudno jest dziergać kocyki, a sama myśl o skarpetkach wywołuje poty :) Włóczka na skarpetki wygląda ciekawie i pewnie w całości będą śliczne i mięciutkie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będziesz miała śliczne skarpetki.
    Też kiedyś dziergałam takie zszywane. Teraz już tylko na okrągłych drutach i też dwie na raz. Trzeba by już pomyśleć o jesiennych wieczorach kiedy zimno mi w stopy, a zrobione przeze mnie skarpetki jakoś dziwnie z domu mi wyparowały.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Aniu
    Piękne kolory włóczki dobrałaś na skarpetki
    Lubię takie połączenie kolorów. A kocyk wymiata, jest kolorowy i wesoły! Śliczne rzeczy wymyśliłaś.
    Kochana Aneczko bardzo Ci dziękuję za pamięć i życzenia. Myślałam, że poszłam w zapomnienie, a tu ogromna
    niespodzianka. Rozczuliłam się.
    Dlatego powrócę, aby nadal cieszyć się przyjaciółmi. Ściskam Cię serdecznie.
    Ania+ Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo przybyło kocyka, świetne kolory. Ta włóczka na skarpetki jest bardzo mięciutka. Kiedyś robiłam dla wnuczek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu dziękuję za filmik na pewno z niego skorzystam:) Skarpety za mną chodzą ale te 5 drutów odstrasza skutecznie, chociaż kiedyś za młodych lat się robiło i to dużo.
    Kocyk rośnie jak grzyby po deszczu, super!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na zimę w sam raz ciepłe skarpetki i kocyk. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu zapowiada się świetnie i widać że kocyk "rośnie" bardzo dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kolory włóczek! Wspaniałe prace powstają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjdzie w końcu czas gdy te niemiłosierne upały miną a wtedy takie cieplutkie skarpety bardzo się przydadzą:) Serdeczności Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hehe super ! Może i ja skorzystam z tego filmiku, dzięki Aniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Skarpety i kocyk na pewno będą śliczne. Podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocyk od początku mi się podoba a na te skarpety też mam ochotę tylko nie wiem czy się wyrobię, jejku kupiłam bardzo cienkie nici i się męczę, to ten melanż co wzorki robić.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocyk od początku mnie fascynował, te skarpety też chcialam zrobic ale chyba nie zdążę.Kupilam cienka włóczkę i idzie jak po grudzień Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Już widać, że Twoje skarpetki będą super :).

    Nie dziwię się, że zrobiłaś sobie przerwę w robieniu kocyku ;).

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam za ten kocyk- ja nie jestem fanką tak dużych projektów szydełkowych, jakoś nie podjęłabym się wydziergania takiego koca. Twój bardzo mi się podoba i będę kibicowała!

    OdpowiedzUsuń
  25. Robiłam kiedyś skarpety, ale tradycyjnym sposobem - ciekawa jestem tych zszywanych. Co tam skarpety, a rękawiczki 5 palców 5 drutami?...;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podobają mi się kolory włóczki dzieki temu kocyk będzie przesliczny!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...