Obserwatorzy

wtorek, 27 września 2022

Kartki wrześniowe i co mi w duszy gra

 Witam Was

Koniec miesiąca już bliski dlatego dzisiaj będą znowu moje prace na dwie zabawy, które mi zostały.  Mianowicie  będą kartki na moją zabawę, gdzie zasady i wytyczne znajdziecie TU


Natomiast wszystkie wytyczne do wrześniowych kartek znajdziecie TU a banerek jaki nas obowiązywał we wrześniu, a na nim mapki wyglądał tak:



No cóż mapka lewa do łatwych nie należała, ale jakoś dałam radę. To nic, że w zasadzie dwa razy zmieniłam tło, ale w końcu powstała, a wygląda tak :



Nie jest całkowicie taka sama jak mapka ale dla mnie kartka musi mieć napis i takowy umieściłam na mojej kartce. 


Druga mapka też nie jest identyczna, przede wszystkim dlatego że bardzo lubię kształt kwadratu, natomiast za prostokątem nie przepadam. 


I oczywiście kolaż do podsumowania, a kartki sobie zaliczam oczywiście :-)



Druga zabawa to zabawa u Uli  "Przepis na .....co mi w duszy gra" I tu znowu mamy bingo o takie 



 U mnie tym razem kartka, a wybrałam sobie pierwszą linię pionową czyli "róże, koronka i perełki"

Jeżeli chodzi o róże to mam i haftowaną i papier też jest w róże. 



Koronka jest z wykrojnika a gdyby było mało to jest też prawdziwa koronka pod napisem. Mają być jeszcze perełki ale u mnie są półperełki, które bardzo lubię i są prawie na każdej kartce. 




Mam nadzieję, że Ula zaliczy. A cała kartka ma format mój ulubiony czyli DL i prezentuje się tak:



Dodatkowo tą kartkę zgłaszam też do Anetki na jej link party 


Dopiero teraz doczytałam, że to miała być jesienna praca, ale w końcu róże kwitną jeszcze i w jesieni, przynajmniej w ogrodzie mojego M. Mam cichą nadzieję, że jednak Anetka zaliczy taką moją interpretacje. Na dziś to w zasadzie wszystko. Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuje za wszystkie komentarze. 








30 komentarzy:

  1. Piękne prace Aniu :) te śnieżynki mnie urzekły :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci poszło Aniu. Mnie również urzekła karteczka z gwiazdkami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki piękne a szczególnie ta z ptaszkiem i haftowaną różą .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kartki są piękne, takie lekkie , zadania zaliczona.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie zinterpretowałaś mapki, podobają mi się te oryginalne gwiazdki. Ostatnia kartka z różami wyszła romantycznie:) Uściski Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zinterpretowałaś Aniu wszystkie wytyczne w obu zabawach - kartki bardzo mi się podobają.
    Kwadrat też jest prostokątem :)
    Pozdrawiam Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki piękne:) Ta z haftowaną różą w otoczeniu innych róż jest bardzo romantyczna. Dziękuję za udział w Jesiennym Linkowym Party:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten obrazek z dzięciołem na gałązce z pierwszej kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Róże uwielbiam w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudnie wyszły te karteczki, bardzo dobra robota <3 Dobrej nocy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu wszystkie są świetne- podziwiam nieustannie Twoje haftowane motywy na kartkach:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka z dzięciołem skradła moje serce - jest urocza. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki, a szczególnie ta z nietypowymi gwiazdkami :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kartki, Aniu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie kartki super, a z haftem wiadomo na przodzie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, Aniu, kartki zrobiłaś. Te brązowe śnieżynki kojarzą mi się z czymś suszonym na święta. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kartki. Niezmiennie podziwiam Wasze dzieła

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, ładne kartki, ale te gwiazdki-śnieżynki to obłęd.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejne Świetne kartki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, śliczne kartki stworzyłaś. Z haftowaną różą to moja faworytka. Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajowe te Twoje karteczki. Kurde chyba muszę wziąć się za siebie i zrobić choć jedną kartkę do mapki bo fajowe są.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne karteczki Aniu :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne karteczki Aniu ! W ogóle te mapki super i bingo tematy extra. Powodzenia w jesiennej zabawie 🍁🍂🎃

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze piszę kolejny komentarz i nie wyświetla się:( Aniu piękne karteczki! Bingo tematy extra i super mapki.Powodzenia w jesiennej zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...