Obserwatorzy

niedziela, 23 marca 2014

Candy licznik 10.000 - nagroda specjalna

Witam Was serdecznie 
W nawiązaniu do mojego Candy licznik 10.000 postanowiłam przyznać jeszcze jedną nagrodę.
 Jest to nagroda specjalna dla mojej najwiernejszej czytelniczki i komentatorki. 
Dla osoby szczególnie mi bliskiej z racji tego, że jest ze mną od samego początku.
 Mój blog powstał 28 listopada 2013 roku a Ona napisała na nim swój pierwszy komentarz 29 listopada 2013 i tak pisze do dziś. 
 Moja nagroda specjalna dedykowana jest 
Danusi Witkowskiej 
Danusiu :
Dziękuję, że jesteś !
Dziękuję za wszystkie Twoje miłe słowa jakie piszesz pod moimi postami !
Dziękuje za dobre rady i pomoc jaką mi udzieliłaś na początku mojego blogowania i udzielasz do dnia dzisiejszego !
Dziękuję że zawsze mogą liczyć na Twoją pomoc !
Życzę Ci dużo zdrowia, słoneczka i uśmiechu na codzień. 



4 komentarze:

  1. Toś mnie zaskoczyla,nie spodziewałam się takiego wyróżnienia.Nie wiem co napisać,bo mnie troszkę zatkało.TY wiesz dobrze dlaczego zaglądam do Ciebie i do innych,nie dla żadnych nagród tylko dlatego,że lubię ,doceniam pracę innych ,czasem pomagam .Ale już taka jestem i nic na to nie poradzę .Dlatego dziękuję Ci Aniu,że tak miło i ciepło piszesz o mnie ,Ty przecież też jesteś u mnie regularnym gościem i komentatorem .A jakim fajnym i sympatycznym to mam nadzieję,że inni się już o tym przekonali.
    Buziaki kochana wysyłam do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja gratuluję Danusi bo odkąd ją poznałam jest dla mnie bardzo szczerą osobą a tobie kochana Aniu życzę wszystkiego dobrego oraz wybieraj takich ludzi jak Danutka na swej drodze blogowania bo masz przyjaciół wielu tyle że jeszcze o tym nie wiesz a życie blogowe nie jest łątwe - wiem coś o tym i gdyby nie Danusia , Ilonka , Basie i inne dawno bym zamknęła to wirtualne domostwo - ja jestem z tobą a tam gdzie mnie nie chcą to sama się domyśl - ba nawet nie zaglądam papappa buziaki wielgachne ci ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Danusi :) Bardzo miły gest z Twojej strony :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta Danka to się potrafi ustawić cholerka jasna:)))
    Znam pieronicę nie od dziś i wiem,że dobra z niej dusza;)
    A wyniku gratuluję oczywiście,bo jest czego;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...