Obserwatorzy

sobota, 28 czerwca 2014

Świecznikowe Candy z okazji 100 posta

Witam Was 
Jak już się pewnie domyślacie z tytułu jest to mój 
100 - SETNY
post a więc trzeba poświętować :-)) 
Ala zanim ogłoszę moje kolejne Candy trochę statystyki .
Otóż swojego pierwszego posta napisałam w dniu założenia bloga a było to 28 listopada o 2013 czyli dokładnie 7 miesięcy temu
Przez ten czas odwiedziliście mnie ponad 24.300 razy. 
107 osób wyraziło chęć obserwowania mojego bloga.
 Zostawiliście u mnie 1.127 komentarzy.
Zastanawiałam się kilka dni jak uczcić ten mój mały jubileusz. I dzisiaj mnie olśniło - przecież  mój blog istnieje tylko i wyłącznie dzięki Wam. Bo gdyby nie Wy i Wasze komentarze nie chciałoby mi się go prowadzić.
Wobec tego postanowiłam Wam za to podziękować.
Niniejszym ogłaszam moje świecznikowe Candy, które potrwa do 15 lipca do godz. 24:00


Do udziału zapraszam wszystkie moje wierne KOMENTATORKI , które pozostawiły u mnie 
min 5 komentarzy.
Jest Was kochane 53. Gdyby któraś miała wątpliwości że mieści się w tej liczbie  to na potrzeby tego Candy zwiększyłam liczbę widocznych komentujących do 53 właśnie -  znajduje sie ona na prawym bocznym pasku. 

Zasady :
*** pozostawić pod tym postem komentarz z chęcią więcia udziału w zabawie :-)
*** nie ma ograniczenia co do wysyłki - za granicę też wyślę :-)
*** Nie trzeba być moją Obserwatorką :-)
*** Nie ma obowiązku wieszać u siebie banerka, a tym bardziej pisać z tego powodu osobnego posta !!!! ale jak ktoś ma ochotę to oczywiście można :-)
 A co będzie do wygrania
???????? 
Postanowiłam przygotowć trzy nagrody główne i trzy nagrody pocieszenia.
Nagrody główne to zestaw 4 świeczników decoupage które wykonam wg Waszego zamówienia. Można sobie będzie wybrać wzór świecznika  kolor  wykończenia i serwetkę którą zostanie oklejony. 
Serwetkę można będzie sobie wybrać z prezentowanych u mnie TUTAJ
Wzory świeczników 
Wzór I cały świecznik w serwetce, wyrównanej wzorem od góry

Wzór II cały świecznik w serwetce, wyrównanej wzorem od dołu

 Wzór III serwetka na części świecznika, góra malowana

 Wzór IV serwetka na części świecznika, malowany dół

Nagrody pocieszenia będą do wyboru :
 10 serwetek do decou , 
lub zestaw wstążek , tasiemek i koronek , 
lub zestaw innych przydasi z mojej przepastnej szafy ustalony indywidualnie .
 I to chyba na tyle . 
Na zakończenie raz jeszcze serdecznie dziękuję Wszystkim  komentujących , nakręcacie i motywujecie mnie do pracy i do pisania bloga !!!!!
Życzę Wam słonecznej Niedzieli. 







44 komentarze:

  1. Witaj Aneczko ! :)
    Oczywiście zgłaszam chęć udziału w zabawie :)) Choć jak do tej pory nie udało mi się wygrać ale najważniejsze to dobra zabawa w dobrym towarzystwie :)).
    Z okazji 100 -ego posta : 100 lat, 100 lat i kolejnych SETNYCH postów :))). Życzę Ci obyś nadal miała tyle świetnych pomysłów, coraz więcej obserwatorów i dużo radości z tworzenia. Pozdrawiam cieplutko. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie widzę inaczej- zapisuję się oczywiście skoro spełniam podstawowe kryterium :) ale pozwolę sobie banerek zawiesić u mnie, może akurat ktoś zajrzy i też się załapie. Gratulacje z okazji setnego wpisu. Ja u siebie to oczywiście przeoczyłam- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Gratulacje i życzę jeszcze wielu takich setek :) Koło takich cudeniek nie można przejść obojętnie, dlatego z miłą chęcią się zapisuję :) Jak dotychczas niezbyt często dopisywało mi szczęście, ale nie wygrywa tylko ten kto nie gra :) Pozdrawiam serdecznie - Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świecznikowe candy, dla mnie bomba :) Gratuluję 100-nego posta i wspaniałych statystyk. Życzę kolejnych sukcesów :)) Jako że uwielbiam świeczniki a decou w Twoim wykonaniu urzeka, nie ma innej opcji- zapisuje się! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pięknej statystyki i życzę kolejnych, co najmniej równie imponujących !
    Już miałam ogłosić bunt na pokładzie, bo to ja jestem ten nr 107 - myślę - kurde, fanty rozdają, a ja odejdę z suchym pyskiem, nawet bez nadziei ... gdy pod koniec listy, zauważyłam siebie, widać ciągnęło mnie tutaj nie od czasu zostania obserwatorem :) Zatem pokornie ustawiam się w kolejeczce, pamiętam jeszcze z czasów PRLu jak to się robi i poczekam - czy coś rzucą ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję setnego posta i ciekawego bloga. Z przyjemnością zapisuję się do zabawy i grzecznie ustawiam w kolejce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję pięknej 100 :) niestety jeszcze się nie łapię na twe cudne twory, ale może na kolejne mi się uda dołączyć, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ohhh nie mogłabym się nie zapisać same cuda przygotowałaś obserwuję jako marta jung

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, bo jest czego:) A Twój blog jest niesamowity i bardzo ciekawy. Z przyjemnością czytam nowe wpisy i oglądam nowe wytworki. Masz wyobraźnie i smykałkę do tego :)
    Z chęcią zapisuję się na candy :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No pewnie, że biorę udział w zabawie... U Ciebie Aniu, to i bez zabawek będę się bawiła;) O kurcze... To przez tak krótki okres tyle ludu do Ciebie zajrzało? A jak Ty to zrobiłaś? Ja przez 5 lat takiej statystyki nie będę miała? Nie śpią tylko komentują czy jak? No to przyjmij ode mnie moja droga koleżanko gratulacje! A ja zaraz sprawdzę u siebie ile ja mam postów. Może i ja mam jakąś okazję a nie wiem, to też bym jakieś ,,candowe balety'' u siebie wyprawiła.... Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A można jeszcze pokomentować, żeby polepszyć swój wynik?

    OdpowiedzUsuń
  12. To od ilości komentarzy zależy czy dostanie się swieczuszkę, czy od czego? Bo jak od ilości, to ja pójdę spać jutro po południu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu to zależy od losu, jednym słowem musze wylosować karteczkę z twoim imeniem. Spoko kochan od dzisiaj do 15 lipca dokościoła codziennie i na kolana , może se wymodlisz szczęście w losowaniu :-))))) czego ci życze oczywiście .

      Usuń
  13. Gratuluję seteczki:))))) i oczywiście ustawiam się w kolejce po Twoje cacuszka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. O Boziuuu ANiulka , jakze mogloby mnie tutaj zabraknac !!! Jejciu , jejciu ! Trzymam za siebie kciuki , moze dopisze mi szczescie hihihih . Buziaczki Kochana :****

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje Pani Aniu !!! tylko pozazdrościć takiego wyniku ale co się dziwić widac ile Pani serca wkłada we wszystko :))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję setnego posta!!! Życzę wszystkiego dobrego ! Twórz dalej swoje cudeńka:))) A dziewczynom życzę udanej zabawy! Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu kochana, staję z ogromną nadzieją, że może ja zostanę wylosowana:) a jeżeli nie to i tak będę do Ciebie zaglądać, bo uwielbiam Twoje prace:)
    Gratuluję rocznicy!!!!!!!!!!!!!! osobnych postów nie piszę, ale banerek porywam, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No pewnie, że się zapisuję. Kto by nie chciał takich słodkości. A Tobie Aneczko życzę z tej okazji stokroć po 100 postów i jeszcze dużo więcej. Buziaczki i gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  19. No chyba też się kwalifikuję ,bo moich komentów u Ciebie od pierona.
    Anulka tak łatwo się mnie nie pozbędziesz hahaha:)
    Co prawda ja "zabawowa" na blogach nie jestem ,ale u Ciebie nie może mnie zabraknąć .Z resztą marzy mi się taki komplecik, bo sama raczej sobie go nie "wydecupażuję" ,jeju kto wymyślił tą dziką nazwę ,jak to odmieniać ?
    Kochana gratuluję cudnej setki,teraz będziesz zmierzać do 2-setki czego życzę z całe serducha:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj! Ja również bardzo chętnie ustawiam się w kolejce ;) A banerek już zamieszczam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję "setki" i tylu wiernych czytelników. Ja się nie załapałam, ale spokojnie poczekam do dwusetki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z wielką chęcią zapisuje się do tej kolejki. Jedyny warunek widzę, że spełniam, a banerek zamieściłam także.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne swieczniki ,myslalam,ze sie nie kwalifikuje a tu w pasku to ja gaduła jestem .Sto lat na setkę .

    OdpowiedzUsuń
  24. No to ja oczywiście też nie odmówię sobie przyjemności i zapisuję się do zabawy:-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Super Aniu, cieszę się, że się mieszczę w tej liczbie:) a nawet więcej:) 100 lat i dalszych postów i pomysłów twórczych!

    OdpowiedzUsuń
  26. Serdeczne gratulacje Anusiu! Setny post to już coś, statystyki też wspaniałe. Życzę Ci wielu kolejnych, wspaniałych miesięcy i lat blogowania i wielu wspaniałych przyjaciół w sieci. Przygotowałaś niezwykłe candy więc z przyjemnością spróbuję szczęścia.
    Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję seteczki i życzę wielu tysiączków. Bardzo chętnie zaglądam do Twojego bloga. Tworzysz urocze prace. Chętnie przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam i biegnę powiesic banerek.

    OdpowiedzUsuń
  28. witam ;)
    gratuluję setnego posta :)zajrzałam na pasek boczny i myślę że mieszczę się w Towich wytycznyahc więc z przyjemnością sie zapisuję w Twoim candy a banerek zabieram do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu wiesz ze ja na twoje świeczniki zawsze sie pisze :) i oczywiscie biore udział :*

    OdpowiedzUsuń
  30. OOOO kurde, mie tutaj nie może zabraknąć!!!!! Aniu jesteś wielka!!! Statystyki nie kłamią! Nawiasem mówiąć myślałam, że jesteś "starym blogowym wyjadaczem" - a tu taka niespodzianka!!!!!
    Ech, już się nawet rozmarzyłam na temat posiadania pięknego kompletu świeczników. Właściwie każdy z nich miałabym gdzie postawić! Z niecierpliwością czekam na wyniki losowania!

    OdpowiedzUsuń
  31. No brawo Anulka, już setka CI stuknęła, ani się obejrzysz i będzie 200, 300,400... Czego Ci z całego serca życzę.
    No oczywiście nie przejdę obojętnie koło Twoich świeczników tylko też szybciutko ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. To ja zgłaszam chęć udziału w Candy w imieniu naszej koleżanki blogowej Marysi Wicher, która ma zagipsowaną prawą rękę a nóżkami się jeszcze nie nauczyła pisać :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja potwierdzam kochana dopiero dzisiaj moge to jakos zrobic
      jeny jakie te swieczniki piekne te w kolorach kawy cudownosci sa
      oj marzenie niespełnione ale wolno mi marzyc wstawiam banerek i nic juz nie gadam tyle że dziekuje za to ze jestes taka wspaniala oraz gratuluje takiej setki buziole o;brzymie śle Marii

      Usuń
  33. Wiem jak to jest. Trafiłam dzisiaj do Ciebie przez przypadek. Zakładałyśmy bloga w podobnym czasie. Niestety ja nie mam takiego bogatego dorobku - mnie znajomych pewnie i dlatego. Fajnie jest u Ciebie i dlatego wprosiłam się na dłużej. Zapraszam w wolnym czasie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje świeczniki są niesamowite! Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. oooo, zauroczyły mnie Twoje świeczniki, dlatego muszę powalczyć o wygraną :))

    OdpowiedzUsuń
  36. No właśnie pisałam komentarz do następnego posta i zauważyłam, że jednak jestem na tej liście obok:)) Nie wiem dlaczego wcześniej nie widziałam:) Więc oczywiście posłusznie ustawiam się w kolejce po świeczuszki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak mogłabym się nie wpisać na listę marzeń u Naszej Anulki ? :-) Lista długa, jak z Poznania do Zakopanego, ale co mi tam - mam wprawę w postojowym ;-)
    Anulka, czego ja Ci moge życzyć na tą stówkę? Najmniej sto takich seteczek :-) A tak serio to nieustającej głowy pełnej pomysłów :-) Żeby inspiracja goniła inspirację i abyś nas tu później zasypywała swoimi pięknościami, a my tradycyjnie będziemy robić "achy" i "ochy" :-)
    Twoje świeczniki są cudowne i nie będę ukrywała, że mi się marzą :-)
    Buźka Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Czemu ja tego wcześniej nie widziałam to nie mam pojęcia. Kto by nie chciał dostać od Ciebie takich świeczników:) Ja już mam wizje gdzie by stały u mnie w sypialni gdybym wygrała. haha no ale do szczęściarzy do raczej nie należę no ale może tym razem los się do mnie uśmiechnie:) Buziaki kochana:**

    OdpowiedzUsuń
  39. Anulka ja też mogę wziąść udział w Twoim Candy świecznikowym?! Kurka wodna teraz zobaczyłam z boczku nr.44 .Jak co to lecę do okulisty jeśli źle wszystko przeczytałam:)))
    Chyba dobrze, że tu kuknęłam, bo chyba przegapiłabym okazję na Twoje cudowne świeczniki:) Z drugiej strony to ja szczęścia w losowaniach nie mam - może U ciebie zmieni się moja zła passa:) A jak nie wygram to sobie zamówię hi hi hi .
    Kochana twórz ten gazetnik , bo tam pustki - co sama będę?!
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobrze Aniu, że przypomniałaś bo ja byłam pewna, ze już stanęłam w kolejce.. Już tu pisałam komentarz ale mi go wcięło (?) . Miałam napisać później a później mi umnknęło. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aniu , czy znowu mi wcięło komentarz?

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdążyłam ,że tak powiem rzutem na taśmę !

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...