Obserwatorzy

czwartek, 26 stycznia 2017

Zakładkowy zawrót głowy

Witam Was

Dziś zakładki , dużo zakładek, między innymi  na ostatnią już styczniową zabawę w której biorę udział, nie licząc oczywiście kartek  jakie powstają w zabawie u Hubki.

 W styczniu, w VIII etapie zabawy u Ady, na zakładkach miały się znaleźć serduszka, kolor czerwony i zima




Uprzedzając Wasze zdziwienie - zakładki są  poniekąd archiwalne, bo powstały jeszcze w zeszłym roku, tylko jakoś nie było okazji żeby je pokazać.  Ani jednej z nich nie ma już u mnie bo były wykonane na specjalne zamówienia. Z tematu zimowego zrezygnowałam, bo jak dla mnie jest mało praktyczny. 
 Zacznę może od  serduszek - to jedyna zakładka jaka powstała  w styczniu.


 Mamba  pochodzi od nazwy  gum rozpuszczalnych i została wykonana dla dziewczyny, która  miała takie właśnie przezwisko w szkole z racji  swojej wielkiej miłości do tych słodkości. Literki pochodzą STĄD.

Kolejne zakładki   w kolorze czerwonym, wszystkie wg tego samego wzoru alfabetu STĄD.



SORAY to hotel w Wieliczce, w którym dominuje kolor czerwony.

I kolaż zakładek, który leci na SAL do Ady



Żeby zakończyć temat moich zaległych zakładek, jeszcze dwie czarne i dwie niebieskie.





Rozmiar tych liter jest taki, że najlepiej na kanwie 14 ct wychodzą imiona czteroliterowe,  dla dłuższych imion zdecydowanie polecam drobniejszą kanwę. 
I tym oto sposobem zakończyłam prace "obowiązkowe" ze stycznia :-).

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę Wam udanego nadchodzącego weekendu. 
A żeby nie było tak drętwo - weekend oczami kota :-)




Buźka dla Was za dobre słówko jakie u mnie zostawiacie.



44 komentarze:

  1. Super zakładeczki Aniu! Oczywiście z Olą najładniejsze:)To bardzo fajny pomysł na upominek a ponieważ krzyżyki to dla mnie wiedza tajemna, to siedzę i dumam, czym by tu je zastąpić, żeby wykombinować coś podobnego ;-) Pozdrawiam prawie weekendowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności! Podziwiam też ich wielość...pewnie taką jedną bym miesiącami dłubała! Cudne po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te literki!!! Chętnie skorzystałabym z rad tych kotów:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne zakładki, aż chce się czytać

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu! Piękne tworzysz te hafciki, Zakładeczki są Przeurocze, Bardzo podobają mi się te literki - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany ile zakładek, a jakie wszystkie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycające te zakładki i to jeszcze imienne,szczególnie podobają mi się te biało czarne i z czerwonym,te litery są tak piękne i ozdobne,że niczym więcej nie trzeba ozdabiać,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i te kociaki mają racje ale założę się, że każda z nas ma inne plany na weekend - leżing przy robótkowania odpada.
    Ogromnie mi się podobają takie ozdobne literki, te zakładeczki są bajeczne!
    Miłego weekendu Anusiu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zakładki :) Literki piękne, a życzenia weckendowe po prostu rewelacyjne :) Bardzo dziękuję i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu wszystkie śliczne i co jedna to ładniejsza;D
    a kocurkowe weekendowanie bardzo kuszące, tylko jeszcze trochę czasu by sie przydało;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zakładki!
    już można je oglądać w galerii prac SAL :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe! Każda literka taka misterna, piękna...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładki cudne - piękne delikatności misternie wyszywane ! Pozdrawiam ! Hm - jakbym mojego kota widziała !

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu wszystkie zakładki piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakładki cudowne- bardzo mi się podobają haftowane litery. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ania, jak zwykle u Ciebie - zawrotu można dostać, tyle pięknych zakładek! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Koty to jednak mądre stworzenia:)
    A zakładki są wspaniałe.
    Buziaczki, Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu śliczne są te Twoje zakładki bez wyjątku :) Ja ostatnio nie mam cierpliwości... wszystko chcę już i szybko... i na weekendzie zrobię zgodnie z zaleceniami kotów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, piękne, spersonalizowane zakładki i super wykończone :-)
    A z propozycji weekendowych z przyjemnością skorzystam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyszyte i ślicznie wykończone:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu wszystkie zakladeczki fantastyczne, jak zwykle niesamowita ilosc, pozdrawiam szerdecznie i milego weekendu rowniez dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  22. ale się pięknie nakrzyżykowałaś! :)
    jest co podziwiać ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Z kotami zgadzam się w całej rozciągłości, tyle że u mnie tak się niestety nie da. Zakładki przepiękne, napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  24. dawno, dawno nie robiłam zakładek, podobają mi się te czarne

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, zakładki przecudne! Te piekne litery, takie klasyczne i dostojne! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. To ja idę zacząć weekend ;-)
    Ilość zakładek iście hurtowa acz cudna, a literki są przepiękne!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zakładki! A te krzyżykowe są boskie :)
    I ja w ten weekend mam tylko takie plany jak te kotki na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu przygotowałaś piękne zakładki. Urzekła mnie ozdobna czcionka haftowanych literek. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie również Twoje zakładki bardzo, bardzo się podobają! Są śliczne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Patrzę na te cudne zakładki ,jeżdżę z góry na dół i z dołu do góry i jednego nie mogę się doszukać .
    Piękne imiona ,śliczne literki ,tylko pytam głośno i wyraźnie,Danuty tam we wzrokach nie było?
    Hahaha,widać nie ,kto by sobie zawracał głowę takim imieniem
    Aniu jak zawsze podziwiam xxx ,robisz je perfekcyjnie i strasznie szybko .
    Marzy mi sie taki weekend jak te kociaki mają ,tylko czy aby mogę sobie na to pozwolić .Bombardowanie mnie czeka,do Ewci też jeszcze nie zrobiłam inwazji,więc kończę pisanie,aby szybciej się zabrać za te zaległości.
    Tobie Aniu życzę spokojnego wypoczynku ,buziaczki i przytulaski kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulko, śliczniutkie te Twoje zakładeczki, ale jak widać tylko dla krótkich imion;) Wpisałam się pod Danusią, bo jej imienia akurat nie ma ha ha ha ha ;)No i Danuś będzie zaginać rogi w kartkach książki;););) Ale najważniejsze, że te , które zrobiłaś są piękne;) Buziaczki Aniu, bo pędzę jak wicher o piętro wyżej, żeby zobaczyć, co tam ,,wymodziłaś";) Buziaczki;)

      Usuń
  31. Wspaniałe zakładeczki! Nabrałam ochoty na popełnienie paru imiennych;)
    Nawet nie masz pojęcia jak brakuje mi tego "leżing, opierdaling, nicnierobing", tylko odgruzuje dom i na pewno postaram się zastosować do tych hasełek;)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. No zaszalałaś, ale jak pięknie zaszalałaś. Hafty misterne, przepiękne. Cuda - zakładki powstały. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu,jak ja lubię,oj uwielbiam Twoje posty z zakładkami :)
    Każdą po kolei oglądam uważnie :) Uwielbiam zakładki,a Twoje w szczególności :)
    Krzyżyki nie są mi obce i może tak dlatego z sentymentem je wielbię :)
    Buziaki na weekend posyłam :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  34. Aj wydawało mi sie, że już tu pisałam, a okazuje sie, ze tylko podziwiałam. Oczywiście Anulko z otwartą gebą podziwiałam. Choć mam kilka Twoich cudownych zakładek i wiem jakie piekne są w rzeczywistosci, to te zachwyciły mnie szczeg9lnie i to pewnie za sprawą tak pieknych wzorow literek. Cud, miod. Szkoda, ze moje imie zawsze ma aż piec liter. No jestes w tych xxxx bezkonkurencyjna i tyle. Buziaczki kochana. Lece dalej bo mam straszne tyly i w komentarzach i w pracach.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne zakładki, te literki są taki filigranowe, zgrabne, cudne, że nie da się ich opisać. Z Twoich rączek wychodzą genialne krzyżyki, a te zakładki są znakomite, zazdroszczę talentu i zakładek :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Faktycznie istny zakładkowy szał :-) Co jedna to ładniejsza. Miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  37. Oniemiałam, takie cuda i cudeńka!! Pozdrawiam ciepluteńko <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Ech no cuuuudne, a co byś chciała za taką jedną? Z literami i w kolorach jak ta z imieniem Renia???
    No mega mi się podoba i bym się na coś wymieniła😁

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...