Obserwatorzy

środa, 29 marca 2017

11 i 12 u Hubki, czyli ogłaszam koniec kartek wielkanocnych !!

Witam Was

Dziś znowu kartki, ale jest światełko w tunelu - to już ostatnie kartki wielkanocne. Potem zostaną już tylko w mojej zabawie.
Dziś 11 i 12 kartka w zabawie u Hubki. Ewuniu na początku chcę Ci podziękować za zorganizowanie zabawy. Łatwo nie było ale dzięki tej zabawie mam 23 kartki, jest szansa, że mi starczy :-)

To chronologicznie   11 temat to dzieci i koszyczek.



Temat bardzo wdzięczny, a że Pinterest jest pełen przepięknych grafik z dzieciakami, miałam dylemat co wybrać. Ostatecznie wybrałam 3 takie grafiki



 Na wszystkich są dzieci i jest koszyczek. 

I kartki jakie powstały :









I  ostatni 12 temat, jak na finał przystało musiał być wyjątkowy. Pomysłowość  Ewy nie zna granic i w finale "pieczemy" wielkanocna kartkę   z przepisu.


Zaczynając od góry:
nieparzysta ilość kwiatków i parzysta ilość liści. U mnie z prostych  quillingowych elementów. Niestety paski cięte na niszczarce więc ciut poszarpane i grube na  4 mm.
A obok trzeci składnik przepisu  czyli biedronki.



Na środku coś okrągłego i baranek




Całość na kwadratowym tle, przyprawiona perełkami.



Niestety coś mi nie wyszły fotki tej ostatniej kartki na każdym zdjęciu inny kolor, najbardziej zbliżony na zdjęciu z prawej poniżej



I jak na ostatnią kartką przystało w towarzystwie słoiczka 



 Do słoiczka dołożyłam jeszcze 3 znaczki bo brakło moich 20 :-)
No i został kolaż wszystkich kartek jakie powstały w zabawie u Ewy, niezła kolekcja :-)




Ewie raz jeszcze dziękuję za zorganizowanie i prowadzenie zabawy a Wam dziękuje za wspólne kartkowanie i sympatyczne komentarze. Pozostało załadować do kopert i wysłać:-).

I tym postem kończę marzec. W sobotę zapraszam Was po kolejne tematy do zabawy kartkowej które wymyśliła dla Was Czarna Dama.






31 komentarzy:

  1. Aniu finał z przytupem!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam- cudowny finał! A finałowa karteczka- ideał:-) Buziaki i dziękuję za wspólną zabawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki:-)
    Wszystkie razem wyglądają imponująco:-)
    Ja jutro biorę się za ostatnią kartkę do Ewuni. .
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne karteczki Aniu a te z dzieciaczkami przeslodkie , wspaniala kolekcja. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku! Ale naprodukowałaś tych karteczek Aniu?! No piękne są, ale najbardziej mi się baran podoba;););) Jest superowski! tak przy okazji, to mam pytanie: czy Ty może masz bezsenne noce? Bo ja nie wiem, kiedy to wszystko robisz? No, ale to żart oczywiście;) Podziwiam Cię Anulko! Tworzysz piękne prace! Tylko zwolnij już to tempo, bo ja nie nadążam...;) Pozdrawiam Cię gorąco i buziaczki przesyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, już osiągnęłaś mistrzostwo:) Robisz cudne kartki, każda inna i każda przeurocza. Te z dzieciaczkami są słodkie. Takie stare grafiki mają w sobie to coś co przyciaga wzrok.
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu! Wszystkie karteczki są bardzo Piękne, Te z dziećmi są takie słodkie- Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki z dzieciaczkami przesłodkie, ale najbardziej zaciekawił mnie przepis na kartkę, super pomysł! Doskonale sobie poradziłaś i stworzyłaś przepiękną kartkę.
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu przygotowałaś prześliczne karteczki:) Jednak grafika na niebieskiej karteczce z dzieckiem przebranym za zajączka jest zachwycająco piękna:) I jak dla mnie naj naj naj naj:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne karteczki powstały ! No i oczywiście tej kolekcji troszkę zazdraszczam, ale moja kolekcja z zabawy u Ciebie też jest całkiem niemała :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu swietny finał i podsumowanie Ewy zabawy! Gratuluje dotrwaniu do konca i ciepło sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię karteczki z dziecięcymi grafikami. Wybrałaś Aniu śliczne grafiki, karteczki na prawdę zachwycają. Ja też się wczoraj zbilansowałam i jeszcze brakuje mi co najmniej trzy sztuki. To niewiele, oczywiście dzięki Twojej zabawie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Imponująca ilość kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, piękne grafiki wyszukałaś, dzięki czemu karteczki mają cudny klimat. Mnie się bardzo podoba karteczka według przepisu - świetne jest kompozycja z quillingowych kwiatuszków, baranek uroczy :-)
    Kolekcję masz nieziemską, ilość i różnorodność naprawdę imponuje, a to przecież "tylko" karteczki z jednej zabawy!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne i takie słodziutkie:) Urocze!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, jesteś posiadaczką niesamowitej ilości ślicznych kartek wielkanocnych, a co jedna to bardziej zachwycająca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, ale piękności poczyniłaś i masz już całe wyzwanie za sobą.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki wspaniałe, wspaniałe, wspaniałe!!!!!. Banerek zbiorczy mówi sam za siebie. I zazdroszczę, że masz to tuż za sobą bo u mnie jeszcze 2 wyzwania do rozpracowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje karteczki są rewelacyjne!!! Sporo się napracowałaś, ale efekt imponujący!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Imponująca i piękna kolekcja kartek - te z motywem dziecięcym są przeurocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu ale piękne karteczki przygotowałaś na finał !!!
    Wszystkie cudne ale ta z barankiem mnie zachwyciła :)
    W ogóle jaka piękna tekturka :)
    Już masz wszystko zaliczone,ja niestety nawet nie mam jeszcze pomysłu :(
    I zachodzę w głowę skąd wytrzasnę jakiegoś barana :(
    Pozdrawiam Cię miło i weekendowo :)
    Buziaki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, Twoja kolekcja jest imponująca!
    I tym razem zmajstrowałaś piękne karteczki.
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu wybrałaś super grafiki i zrobiłaś śliczne kartki :).

    Karta z przepisu wyszła Ci wyśmienicie :).

    Ooo, niezłą kolekcję już uzbierałaś, a to tylko z jednej zabawy ;).

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne karteczki i ilość naprawdę imponująca:) A ja dzisiaj nadrabiam zaległości, więc pojawiam się i znikam :)) Pozdrawiam:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być Pozdrawiam i uśmiech, a wyszła jakaś gęba...

      Usuń
  25. Dzięki zabawie u Ewy powstała pokaźna kolekcja kartek. Super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie skomponowane karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No masz. Wydawało mi się, ze już tu byłam a okazuje się, że chyba tylko śniłam. Sorki Anulko. Twoje karteczki są jak zwykle wyśmienite. Masz już swój rozpoznawalny styl, a to cechuje tylko najlepszych artystów. Dobrałaś świetne grafiki, a wkomponowanie ich w jaja wyszło fantastycznie, ale to nie dziwota, bo Ty umiesz tworzyć te kartki jak nikt inny. Trzymaj się Anulko cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...