Obserwatorzy

niedziela, 12 marca 2017

Marcowe kartki wg wytycznych Danusi

Witam Was

I ponownie kartki na moim blogu. Niestety znowu będzie tasiemiec, więc kto zamierza czytać a nie tylko oglądać, wskazany zapas napojów, mogą być wyskokowe :-)

 Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo polubiłam to kartkowanie. W mojej zabawie pojawia się tyle wspaniałych inspiracji, że wszystkiego chciałabym spróbować. W efekcie, jak czas mi pozwala, robię  kilka kartek na jeden temat. Tym razem będzie podobnie. 
A dzisiejsze, przygotowane są na moja zabawę, wg wytycznych drugiej gościnnej projektantki, którą jest Danusia Witkowska





Wytyczne  w pierwszym momencie wydawały się dość skomplikowane, ale jak przyszło co do czego kartki robiło mi się świetnie.

To zacznę może od lewej , czyli kartki okolicznościowej . Mój bukiecik został wyszyty wg wzoru autorstwa  Danieli - tu do pobrania .

  
Potem się zaczęłam zastanawiać czy miała być kokardka czy wstążka, wyszło że wstążka więc dodałam jeszcze na kartce.


Tak średnio byłam z tej kartki zadowolona, jakaś taka mdła mi wyszła. Zrobiłam wobec tego drugą. Bukiecik to kwiatki z foamiranu  produkcji własnej, a wstążeczka pod napisem  




Cały czas coś tam próbuje z tymi kwiatami zdziałać, ale nie do końca jestem zadowolona z efektu. Chyba mój foamiran jakiś felerny. Bo pierwsze po wycięciu strasznie się elektryzuje, ciężko odkleić od paluchów, po drugie jest tak delikatny że normalnie rwie mi się przy modelowaniu kwiatków. Dziewczyny które robią kwiatki z foamiranu , napiszcie czy to normalne zjawiska?

Ośnieżone drzewa z brokatem to znowu dwie kartki. Pierwsza z shaker boxem na płasko. Kieszonkę zrobiłam z woreczka strunowego, do środka wsypałam brokat ,  ośnieżone drzewka wycięte ze starej kartki. Prosto do bólu, mało roboty a efekt mi się nawet  podoba.  




I druga kartka, poniekąd debiutancka, bo po raz pierwszy zastosowałam embossing na gorąco. Mój ulubiony stempelek z zimowym widoczkiem, napis też embossingowy. Bardzo mi się spodobało to topienie :-)
I zdecydowanie polecam poduszeczkę antystatyczną, do kupienia w Zielonych Kotach. Poleciła ją kiedyś Marta Borowska .  Dzięki tej poduszeczce puder przykleja się tylko tam gdzie powinien , szczególnie przydatna w napisach i drobnych detalach.  Brokatowa jest doklejona gwiazdka na jednej z choinek , renifer i brokatowa wstążka 





I zostały nam kartki wielkanocne, jako pierwszy w roli głównej kogut z czerwonym dodatkiem. Pierwszy haftowany kogucik, źródło wzoru TU. Papierek oczywiście z Magicznej Kartki 





Drugi kogucik  recykling ze starej kartki.




I ostatnie dwie kartki to jajo i paseczki. Pisanki wyszywane technika blackwork , wzory stąd
Tło kartek w paseczki , zielone bardzo delikatne te paseczki. 





I to by było na tyle, jeszcze tylko kolaż i pozostaje czekać na kwietniowe wytyczne :-)


Pozdrawiam Wszystkich serdecznie, życzę Wam udanego tygodnia i dziękuję Wszystkim którzy tu zaglądają , a szczególnie Tym co zostawiają dobre słówko :-)


44 komentarze:

  1. Ja z pewnością już popadam w kompleksy ,ledwo zdłubałam 4 kartki a u Ciebie aż 8 :-DDD Piękne wszystkie hafty ,chociaż "czarny " ostatnio to mój faworyt .Ustrzeliłaś mnie shakerem -genialnie wyszedł :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana zaszalałaś, podziwiam kogucika ileż tam kolorów, sporo nawlekania było:)
    Jak zwykle blackwork bronią się elegancją i prostotą.
    Co do kwiatków nie pomogę, bo pojęcia nie mam 😞
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki Aniu i jaki ogrom :) Foamiran się elektryzuje, ale bez przesady ;) przy obróbce trzeba obchodzić się z nim delikatnie, ja robię kwiatki przez obórkę z żelazkiem i miętoszę i czasem też rozerwę, ale nie jest to reguła na 10 kwiatków trzy płatkowych, rozerwę jeden płatek ;) Jak coś potrzebujesz Aniu to pisz co mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj cudne karteczki;) Lecisz jak burza;)Ciesze się że moje doświadczenie do czegoś się przydaje. Ostatnio dostałam że Stanów pudry WOW ...a na dniach pojawiły się Na Strychu ponoć są tak dobre że proszku antystatycznego nie potrzebują ...dam znać;) jak przetestuje wzięłam przezroczyste aby tworzyć punkcik emaliowe sprawdzę dam znac;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie komponujesz te karteczki, co za różnorodność i pomysłowość! Przy takiej oprawie nawet mój skromny wzorek zyskuje na wyglądzie, a haftowany kogucik fantastyczny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, tyle różnych form i technik :) Bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolekcja kartek Aniu każda w innym stylu trudno wybrać te najpiękniejszą. Do foamiranu też robię podejścia ale nie bardzo wiem co i jak. Pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Zapraszam do mnie na Candy:
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  9. ale narobiłaś tych kartek, ja chyba wybiorę te w granatowym kolorze , no i te wyhaftowane jednym kolorem , mnie ostatnie opuściła wena

    OdpowiedzUsuń

  10. Jejjjj nie mogę oderwać oczu !! Piękności porobiłaś, niebanalne i artystyczne :)
    gratuluje !Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wieczoru <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu! Karteczki wszystkie są Prześliczne, Co jedna to ładniejsza i jeszcze jaka ilość - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu kto jak kto,ale TY wyrabiasz się z tymi tematami i kartkami jak rasowa scraperka.
    Wszystkie są świetne,każda z nich mi się podoba,jedne ciut mniej,a inne ciut bardziej.
    Z kogutami poszalałaś ,zakochałam się też w tej z brokatem w środku.
    Jednym słowem mamy tu przykłady różnych inspiracji,aż miło popatrzeć .
    Z foamiranem nie pomogę ,nie miałam go w łapkach ,może to i dobrze,bo już bym go męczyła i spokoju mu nie dawała,a tak sobie makramuję i jest mi z tym bardzo dobrze.
    Na koniec ślicznie dziękuję ,że miałam przyjemność bycia gościnną projektantką w tak fajnej karteczkowej zabawie .
    Pozdrawiam ciepluśko i lecę pięterko niżej do biskupa,bo podobno już się wyrobiłaś z tym kolorkiem :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki wszystkie, każda ma w sobie coś i te chawtowane i z kwiatami i embosingowe. Wszystkie super. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurka wicek nie nadążam Aniu za Tobą. Karteczki już zmajstrowane, a dopiero co przy jajach karczochowych byłam. Karteczki poczyniłaś jak zwykle świetne. Tym razem to cały wysyp karteczkowy. Widzę, ze faktycznie wciągnęło Cie to karteczkowanie. Sama nie wiem , którą bym wybrała dla siebie bo wszystkie cudniaste są. Jednakże embosingowy widoczek jest the best a i haftowany kogucik radosny i wiosenny. Ciekawi mnie również ten .... box z brokatem. Musze se chyba takie cuś zrobić. Może dam rade.Teraz Aniu już niedługo znaczki będziesz naklejać i w świat puszczać te cudeńka. Pozdrówka i miłego poniedziałku życzę,

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do foamiranu miałam napisać to co Ula, mam tak samo, ale to nie problem. Karteczki prześliczne, każda ma to coś! Z bukietowych też wolę drugą, ze względu na delikatną kolorystykę. Wspaniały pomysł na wykorzystanie woreczka! Człowiek całe życie się uczy;)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, szybciuteńko sie uwinelas! Zerknę sobie na wzór kogucika bo u Ciebie bardzo mi sie podoba, mimo ze dzisiaj wyhaftowalam jednego kuraka, to nie jest taki sliczny jak ten u Ciebie:) wiesz, zaśnieżona karteczka wyszła cudnie!!!! No i te jajca , haft u mnie zawsze wiedzie prym, moja pierwsza miłość!!!:) slicznie Aniu, no i hurcik jest:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale się napracowałaś. Każda kartka inna i jeszcze nowe techniki :).
    Śliczne Ci wyszły :).

    Ja z powodu pleców mam przestój w tworzeniu czegokolwiek ale jest już trochę lepiej więc niedługo będę robić kartki do Twojej zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Co specjalistka, to specjalistka;-) Tyle pomysłów kartkowych w jednym poście, Ty serca nie masz;-)a ja dziś cały dzień biłam się z myślami jak ugryźć te kartki a tu każda podwójnie. Nie powiem, która najładniejsza bo nie wiem, każda ma w sobie coś co przyciąga wzrok i każda ma coś czego nie umiem:-)Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu wiesz, że hafty podziwiam, ale dzisiaj zaskoczyłaś mnie kwiatami- są cudne, choć na piance sie nie znam i nie pomogę
    Tak samo karki BN embossibg i ja wykorzystałam w swojej;D
    reszt jeszcze sie kluje
    Buziaki przesyłam i spokojnego tygodnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. I kolejne dzieła sztuki, Aniu!!! Podziwiam Twoje kartki, są prześliczne! Wszystkie elementy dobrane idealnie. Moim skromnym zdaniem nic dodać, nic ująć. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię twoje 'kartkowanie' Aniu :) Piękne zestawienie kartek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu,ale poszalałaś,kartki wszystkie śliczne,podziwiam koguta bo ma tyle kolorów i podziwiam Cię za te wszystkie male formy w xxxxx :)
    Co do foamiranu to specjalistką nie jestem,ale już troszkę kwiatków zrobiłam i powiem tylko tyle ze trzeba postępować z nim delikatnie,najpierw na żelazko,a potem miętolić w paluszkach ;)
    Aniu podeślij adresik to Ci parę wyślę żebyś sobie popatrzyła i podotykała moich :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Usunęłam poprzedni komentarz, bo się okazało, że niepotrzebnie spanikowałam.;) Twoje kartki przepiękne i w formie, i w treści - realizacja wręcz wzorcowa.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale pięknie się napracowałaś, nic tylko podziwiać i zachwycać się.

    OdpowiedzUsuń
  26. No nie, czy Twoja doba Aniu nagle się wydłużyła? Ja ledwo zdążyłam zrobić 4 karteczki, a Ty jeszcze raz tyle i w tym jeszcze są haftowane :) Super wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, jesteś niesamowita! świetne karteczki w każdym calu! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, idziesz jak burza, a co kartka to ładniejsza.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu wspaniale karteczki i roznorodnosc technik tylko podziwiac, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Niezły hurcik Aniu! Fajnie, że próbujesz nowych efektów - pięknie Ci to wychodzi. Wszystkie karteczki są urocze, każda ma w sobie coś ciekawego i zachwycającego. Lubię Twoje haftowane inspiracje, dziś wymiata haftowany kogucik - prawdziwy elegant.
    Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie są cudne i wyjątkowe, ale ten kogucik mnie rozbroił! Śliczny! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale śliczności:) Hafciki przecudne - patrzę i zachwycam się:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu, cudowna różnorodność. I hafciki i shaker i media. Ale i tak najbardziej podobają mi się koguty (nie żeby coś tam:):):)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu, karteczkowy zawrót głowy ;-)
    Same piękności pokazujesz i w takich ilościach, że nie wiem, jak to ogarniasz...

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu czy Ty aby nie przesadzasz? 8? I jak ja wyglądam z tym moim minmum w postaci trzech i to zazwyczaj na koniec terminu? Połowy miesiąca nie ma, a tu proszę panienka czeka na kwietniowe wytyczne, no ja się zastrzele;-)))
    Aniu te ośnieżone drzew to mistrzostwo! Karteczka z brokatem cudenko, jak również z osniezonym stempelkiem.
    Serdeczności sle, a komentarz proszę czytać z przymrużeniem oka:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale taśmę odstawiłaś,a co jedna to ładniejsza,oczopląsu można dostać,mnie niezmiennie zachwycają Twoje hafciki,są prześliczne,a ten bukiet wcale nie jest mdły,bardzo mi się podoba,a kartki na BN są bardzo klimatyczne,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście, ze sie elektryzezuje i oczywiście, że się rwie!
    szczególnie jak ma się za dużo siły w łapach! ;-P
    I generalnie jak paluchy nie bolą to na pewno żle coś robisz;)
    Przy foamiranie paluchy musza boleć! ;)

    Zakochałam się w tym wyszywanym kogucie!

    OdpowiedzUsuń
  38. O jejku ale poszalałaś z kartkami. Wpadły mi w oko haftowane jajeczka. Oczywiście koguty też są bomba :) Muszę kiedyś spróbować zrobić shaker boxa bo efektownie wyglądają te poruszające się brokaciki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu wykorzystałaś śliczne hafciki:) Niezły wysyp karteczek:) Wszystkie bardzo mi się podobają, no ale wiadomo hafciki naj naj;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ilość i jakość Twoich karteczek robi wrażenie wyszywany kogucik i pisanki świetne ale pozostałym też niewiele brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zimowa i ta jak ją nazwałaś "mdła" najbardziej mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...