Obserwatorzy

środa, 22 marca 2017

Zrób to sama , czyli kolejny pomysł Hubki :-)

Witam Was

Wiem że strasznie ostatnio przynudzam, ciągle kartki i kartki. Powiem Wam że sama mam już przesyt wielkanocnymi kartkami. Tym bardzie dziękuję Wam,  że jeszcze chcecie je u mnie oglądać i komentować .
Jak bym miała mało na głowie to zapisałam się do kolejnej zabawy u Ewy. 


Tym razem Ewa wymyśliła wymiankę połączoną ze stworzeniem pracy wielkanocnej z otrzymanych przydasi. Szczegóły zabawy znajdziecie TU  

Moją parą wymiankową została Małgosia Burczyk . Dostałam całe mnóstwo przepięknych kartkowych przydasi , starczy tego na całe mnóstwo kartek, dziękuję Ci Małgosiu za tyle dobra.


Przyleciała też piękna kartka, która była jednym z elementów wymianki. 

  
Na potrzeby zabawy powstały powstały u mnie dwie kartki, obie w tonacji soczystej wiosennej zieleni. 
 Od siebie dołożyłam jedynie napis Alleluja w pierwszej kartce, reszta to dary od Małgosi. 





Druga kartka z tzw.  przymrużeniem oka , bo jednym z elementów zabawy była zagadka, czyli coś co  nie pasowało do  Wielkanocy. Trzeba było się nieco nagimnastykować, żeby najpierw zlokalizować wśród przesyłki tą zagadkę  a potem stworzyć z nią pracę wielkanocną.  Ja uznałam że zagadką są tekturkowe misie.  
Poniżej kartka z tymi właśnie miśkami. Uznałam , że skoro każde  nowe życie zaczyna się od jajeczka, umieściłam właśnie misie w jajeczkach :-) Wpasował mi się w klimat kartki wesolutki tekturowy napis.





I jak Ewuniu przyjmujesz  moją interpretację zagadki ??
 To jeszcze kolaż 



I na dziś to tyle, na pocieszenie powiem, że zostały mi jeszcze TYLKO dwie kartki wielkanocne czyli 11 i 12 w zabawie u  Hubki.

Dziękuję Wszystkim, którzy jeszcze wytrzymują moje scrapowe wypociny :-) 
Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo słoneczka


35 komentarzy:

  1. Jakże tego nie wytrzymać 😁
    Kochana choć mało mnie ostatnio,to musiałam choć kropeczkę u Ciebie zostawić.
    Misiaku w jajkach hmmm pomysłowe 😊
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianka bardzo udana Aniu.
    A Twoja interpretacja wielkanocna z misiami słodziutka.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu. ..slicznosci dostałaś od Małgosi:-)
    Karteczki stworzyłaś cudne...i wcale nie przynudzasz...bo ja bardzo lubię Twoje prace oglądać:-):-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu jak widać wymianka świetna, a karteczki jakie śliczne powstały :) świetnie wkomponowałaś misie w karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu! Piękne scrapki dostałaś, I cudowne karteczki z nich karteczki stworzyłaś, A ładne rzeczy nigdy się nie nudzą - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu same cudowności dostałaś i zrobiłaś:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka, a kartki jak zwykle zachwycają! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki wspaniałe, jak zwykle. Świetnie wkomponowałaś te misie w klimat wielkanocny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa!... Teraz dopiero zrozumiałam, o co chodziło z tą wielkanocną zagadką- dużo czasu mi to zajęło. Kartki i wymianka super! Serdeczności Aniu życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu Twoje karteczki sa zawsze takie ładne, kolorowe że nie sposób żeby się znudziły :) Fajnie wykorzystałaś przydasie od Małgosi, a pomysł na kartkę z misiami bardzo fajny :)Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki śliczne, widać doświadczenie w komponowaniu i dobieraniu detali, kolorystycznie wszystko gra....nie ma tu żadnego przynudzania :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne karteczki, miśki bardzo mi się podobają :) Przydaśki też piękne dostałaś i jak to przy wymiankach bywa, dużo śliczności i dużo radości :) Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu swietnie sie spisałaś z produkcja karteczek a przydasi faktycznie z wielkim zapasem:) widać ze nie tylko ja sie dobrze bawiłam:):):) sciskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna wymianka!! Karteczki cudne! Ta z misiami pomysłowa:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądanie Twoich scrapowych wypocin nigdy mi się nie znudzi. Kartki piękne, zwłaszcza ta pierwsza mi się podoba, a prezent bardzo motywujący do dalszej pracy nad wypocinami.

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę jak sobie swietnie poradziłaś z tym co dostałaś.Aniu karteczki udało Ci się zrobić bardzo gustowne,szczególnie pierwsza jest bliższa memu sercu,bo jakoś misie bardziej pasują mi do świąt zimowych.Pięknie się bawicie,ja nie zapisywałam się bo ledwo wyrabiam z tym co mam ,a Ty widzę nadal w szczytowej formie.
    Buziaki czwartkowe,a jak chcesz obiad czwartowy to wpadnij do mnie ,zapraszam :))Dziś fasolka po bretońsku rządzi,więc nie musisz być na czas,w każdej chwili Ci odgrzeję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, jak nie przestaniesz tak ,,zaiwaniać", to ja do nikogo innego nie zajrzę, tylko będę u Ciebie komentowała ha ha ha;) Karteczki piękne jak zawsze;) Ale z tą wymianką , to nie wiem o co chodzi, bo jeszcze nie zajrzałam do ,,klika". Nie wiem sama, co mam pisać, bo nie mam dzisiaj nastroju... A jak napiszę jakieś głupoty, to mi tu szlaban postawisz, także może lepiej będzie , jak sobie stąd pójdę;) Mam nadzieje, że do poniedziałku nie wrzucisz żadnego posta... Pozdrawiam Cię gorąco Aniu i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Cię Aniu za udział w tych wszystkich zabawach! Ja ledwo ogarniam trzy;) Śliczne kartki! Zainspirowałaś mnie tą z wyciętym jajem na bazie i drugim naklejonym, świetny pomysł! Misie w jajkach... hehe, faktycznie nie pasują, ale kartka śliczna i radosna!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, zacznę od tego, że świetnie rozwiązałaś zagadkę! I ciekawa byłam jak wkomponujesz te misie w kartkę?! Było tam też kilka stempelków jako "koło ratunkowe". Ale pomysł miałaś super fajny, kartka zabawna i oryginalna wyszła. Pierwsza też bardzo mi się podoba. Dziękuję za wspólną zabawę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, super te kartki, takie soczyście zielone i prawdziwie wiosenne. Fajny pomysł z misiami.
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu !!! Ale dostałaś przepiękne dary :)
    W ogóle świetną zabawę Ewunia wymyśliła,żałuję tylko,że dla mnie w niedogodnym czasie :( Gdyby było inaczej,z całą pewnością wzięłabym w niej udział i miała także wielką frajdę ...
    Cudne karteczki wykonałaś :)Widzę,że wycięłaś też tak jajeczka :)Super to wyszło :)Z zagadką równie sprytnie sobie poradziłaś :)
    Uwielbiam te papiery z UHK z kolekcji AVONLEA ;)
    Pozdrowionka miłe posyłam :)*

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne karteczki, ale tez przydaśki fantastyczne :)Świetnie wybrnęłaś z zagadki :) A zabawa cudowna, u mnie jeszcze w trakcie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O ja Cię ! Aniulka! Ale piękne Karteczki zrobiłaś! Bardzo mi się podoba ten odcień zieleni i fajnie zinterpretowałaś zabawę. Myślę że Misie nie wpisują się w WIelkanoc więc to był strzał w dziesiątkę, jednakże dzięki Tobie teraz Misie będą właśnie mi się kojarzyć z tym świętem i wiosną bo utrzymałaś je w naturlnej kolorystyce. Świetnie Kochana ! W ogóle ta zabawa wymiankowa bardzo mi się spodobała. Dziękuję Ci Kochana Moja z całego serca za Twoje wsparcie u mnie :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne kartki zrobiłaś. Ja jeszcze czekam na swoją paczuszkę w zabawie u Hubki.Gosia obdarowała Cię samymi cudeńkami.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale przydasie do tworzenia kartek,teraz sie będzie działo ;)
    Obie kartki wyszły super,i te misie w jajeczkach są słodkie :)
    Pozdrawiam 6.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dostałaś Aniu piękny komplet przydasi i wspaniale je wykorzystałaś. Obie karteczki wyszły ślicznie. Zaskakujący pomysł z tymi misiami ale muszę przyznać, że poradziłaś sobie znakomicie. Miłego weekendu Anulko!

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu pięknych kartek nigdy za wiele. Obie bardzo mi się podobają jeszcze w zieleni w końcu mamy wiosnę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super "wypociny":-) Świetnie sobie poradziłaś z tymi przydasiami. Misie dość zaskakujące, chyba bym nie wiedziała jak je ugryźć wielkanocnie a Tobie wyszła bardzo sympatyczna karteczka. Spokojnie scrapuj dalej, przy takiej różnorodności pomysłów nie sposób się nudzić. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Eee...bez problemu:-) Misiaki superowe! U mnie element zagadki to...wóz strażacki;-D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne karteczki!
    Ta z miśkami jest przesłodka :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...