Obserwatorzy

niedziela, 18 lutego 2018

3 zabawy, 3 zakładki, 3 wzory

Witam Was

Dziś kolejny już raz zakładki, czyli to co ostatnio lubię robić najbardziej. Tym razem tematyka kwiatowa. A to wszystko za sprawą Madzi i jej zabawy "Zakładkowy zawrót głowy " W lutym tematem zakładek są kwiaty - szczegóły TU 



 Tak dobrze mi się wyszywało te kwiatuszki, że powstały aż trzy zakładki.



 A że wszystkie wyszyłam muliną bez oznaczeń to myślę, że i Monika przyjmie je do swojej zabawy w wymiatanie resztek 


A trzecią zabawą jest Wyzwanie blogu  DIY , gdzie w lutym robimy zakładki właśnie - szczegóły 


To troszkę z bliska 


Wzorek w różyczki  pochodzi STĄD 



Wzorek znajdziecie TUTAJ 


Wzorek autorstwa Moniki Blezień , darmowy można sobie zabrać  stąd

Plecki moich zakładek wyglądają tak 



I w temacie zakładek to już wszystko. 

Na zakończenie chciałam się Wam jeszcze pochwalić , że miałam przyjemność być gościem na blogu Ani Jacewicz. Jak macie ochotę na poznanie mnie bliżej to zapraszam na wywiad  TUTAJ


Aniu dziękuję pięknie za zaproszenie, było mi bardzo miło być Twoim gościem 

Pozdrawiam Wszyskich serdecznie , dziękuję za wszystkie komentarze i życzę Wam udanego tygodnia.




48 komentarzy:

  1. Ojej śliczne zakładki! Wzorki są cudne! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję hafciareczko występu!
    Zakładeczki są przeurocze i ślicznie wykonane.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczności, Aniu piękne sa. Każda jedna zachwyca i fajnie by było ieć je wszystkie w swoich ksiązkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, zachwycające różane zakładki!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te czrwone różyczki cudnie się prezentuja na zakądkach. Aniu, chciałam przeczytac wywiad, ale podany link przekierowuje na pinterest wzory haftów. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zakładki! :) Bardzo lubię kwiaty na zakładkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zakładki! Podziwiam Aniu i trochę mi wstyd, bo haft był moją pierwszą i ulubioną techniką, a teraz zmuszam się by postawić choć parę krzyżyków na obrazku dla wnusia:(
    Buziaczki Aniu:) Lecę poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zakładki, Aniu!
    I od razu zrobiło się bardziej wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu! Przecudne zakładeczki, Środkowa najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zakładki, pięknie wykonane, na pewno umilą czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. a mnie zachwycają wszystkie:)
    perfekcja w wykonaniu - mam jedną to wiem ;)
    buziaki na cały tydzień

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładki cudne! Te różyczki są na prawdę urocze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wzorki, ślicznie wyhaftowane i oczywiście super zakładeczki z nich zrobiłaś :)
    Rozmowa z Tobą też mi się podobała, bo zawsze miło jest poznać koleżankę "od kuchni" :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Roze sa piękne. Jako zywy kwiat i uwieczniony. Twoje zakładki Aniu są urocze

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem fanką Twoich zakładek Aniu :) Są świetne :)
    Wywiad z Tobą z ciekawością przeczytałam, bo fajnie poznać bliżej blogowe koleżanki :) Ze zdziwieniem przeczytałam, że haftujesz dopiero od 10 lat :) Myślałam, że robisz to całe życie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne Aniu zakładki jak zawsze u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, jesteś mistrzynią wszelakiego haftowania a szczególnie zakładek. Mam jedną od Ciebie i zawsze przy czytaniu mam ja przy sobie. Te z różyczkami są piękne. Te kwiaty bardzo lubię w haftach. Dzięki za podpowiedź, gdzie są wzorki. Przeczytałam wywiad. Ile to mamy wspólnego: zapach konwalii, krem Nivea, kokos i mięta, kwiaty doniczkowe, igiełka i przydasie.....i też nie wyhaftowałabym świętego obrazu ale jakieś kwiaty to tak. Metoda parkowania...jak najbardziej! Pozdrawiam serdecznie. U nas pięknie, od rana świeci słonko.

    OdpowiedzUsuń
  18. O prosze, to lecę poczytać co tam ciekawego odpowiedziałaś Aniu a zakładki pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, zakładki są prześliczne, podoba mi się, że i z tyłu perfekcyjnie dopracowane.
    Wywiad przeczytałam z wielką ciekawością (też jestem domatorką, uwielbiam herbatę i używam kremu Nivea:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zakładki! Śliczne hafciki... :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zakładki! Tylko włożyć w książkę i czytać, czytać bez końca aby móc je podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu ależ urocze zakładeczki wyhaftowałaś - cudowne, wiosenne i "pachnące". Jak zawsze wszystko dopracowane do perfekcji. Dobra robota, Kochana :-))) Przy okazji dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY - bardzo się ciesze że dołączyłaś i życzę Ci powodzenia! Pozdrawiam cieplutko. Inka-art DT DTY.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne różane zakładki, perfekcyjnie wykonane.
    Wywiad zaraz będę czytać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne różane wzorki, zaraz mi się letnie tęsknoty odzywają:-) Pozdrawiam Aniu i cieszę się, że sama jestem dumną posiadaczką Twoich pięknych zakładek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zakładki z różyczkami:) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle Aniu nie nadążam za Tobą. Zakładeczki są już Twoją wizytówką. Wiesz, że uwielbiam róże i dlatego te zakładeczki są wyjątkowej urody. Chyba musze sobie zakupić kilka sztuk i zmierzyć się z tymi krzyżyczkami ponownie. Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejne super delikatne zakładeczki - nic tylko czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowicie piękne zakładki. Śliczne, radosne wzory. Brawo. <3

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, przyjmuję :) Jak nie przyjąć tak świetnych zakładek? No jak?!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakładki prześliczne :-) Wywiad już czytałam - miło było dowiedzieć się czegoś na Twój temat.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hafciki przecudne. Sprawiają, że zakładki są urocze. Każdy chciałby mieć chociaż jedną w ulubionej książęce.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne :) :) Ta ostatnia szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham Aniu Twoje zakładki,powtarzam to jak mantrę :)
    Pięknie je wyszyłaś,oczywiście starannie,co mnie u Ciebie ujmuje ;)
    Gratuluję wywiadu,z wielką przyjemnością poczytałam i dowiedziałam się jeszcze o tym i owym ;)
    Pozwodzenia w wyzwaniach Anulka :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne haftowane zakładki. Motyw kwiatowy jest niezwykle wdzięczny i przepięknie się prezentuje. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam Cię serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zakładki, Aniu. Fantastyczny wywiad, bardzo lubię o Was czytać, to tak, jakbyśmy się trochę poznały. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. zakładki śliczne:) Bardzo lubię wszelkie różane motywy:)
    Fajny wywiad:) Miło cię poznać bliżej:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne zakładki. Róże w każdej postaci i kolorze są piękne.
    Pozdrawiam ciepło.
    splocik

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zawsze jest co podziwiać! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam Twoje hafciki Aniu. Czy to w zakładkach czy pocztóweczkach. Robisz to ślicznie!Te róże prześliczne, lubię motywy różane bo kocham róże i jestem romantyczką.
    Gratuluję wywiadu - HAFCIARECZKO:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu piękne kwieciste zakładki, niemalże czuć jak pachną :) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne te zakładeczki, aż się napatrezć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna robota. Fajnie, że pokazałaś tył, zawsze mnie to ciekawiło jak wyglądają plecy. - dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Kasia DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładne zakładki, przywodzą na myśl motywy ludowe - lubię to ☺
    pozdrawiam
    Inka DT DIY

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...