Obserwatorzy

sobota, 24 marca 2018

Wyszywamy resztkami mulin - podsumowanie marca

Witam Was

Dziś będzie super express . Kilka zdań i kilka zdjęć . 
Jak w tytule posta, zebrałam wszystkie moje zagospodarowane hafty które wyszyłam w marcu resztkami nieoznaczonych mulin. Podpatrzyłam takie zestawienie w zeszłym miesiącu u niektórych z Was. Pozwoliłam sobie zrobić podobnie i nakarmić żabkę Moniki tylko raz. 


I poniżej wszystko co powstało w marcu na tą zabawę. 






I na dziś tyle, lecę wieszać firanki na moje świeżo umyte okna. 
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę Wam pięknej słonecznej niedzieli. 



27 komentarzy:

  1. Sporo tego wyszło, Aniu. Ja w tym miesiącu wykonywałam hafty głównie oryginalną paletą, może uda mi się skończyć zaczęte maluszki z użyciem resztek. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne hafciki. Nie mogę napatrzeć się na Twoje dzieła :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I dopiero razem widać, ile się tego nazbierało.
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anusia pożycz te skrzaty co u Ciebie za.......ją:D
    cudne hafty i ich zastosowanie też:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jak dużo zrobiłaś. Mam nadzieję, że masz jeszcze dużo tych mulin, bo wszystkie hafty cudne i pięknie zagospodarowane. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki ogrom tych karteczek , bombeczek, zakładeczek, że trudno oderwać wzrok od nich takie sa piękne i zawsze dopracowane na maxa. Ciągle podziwiam Twój zapał, oraz wielka pasję haftowania. POzdrawiam cieplutko .Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wszystkie prace Aniu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym umieć robić takie piękne kartki jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne hafciki i prace, które z nimi wykonałaś! Podziwiam kunszt wykonania! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne wyzwanie! Resztki mulin przepoczwarzyły się w cudowne hafciki.
    Buziaczki Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile cudowności powstało z resztek... Radosnej niedzieli Aneczko.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu! Sporo powstało u Ciebie tych hafcików i same cudowności - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne hafciki Aniu, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany, rzeczywiście ekspres. Usiadłam wygodnie do czytania, a ledwo przewinęłam stronę to już był koniec :) Ale za to prace piękne więc było co pooglądac:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo postawiłaś krzyzykow w tym miesiacu Aniu:) składaczek do Ewy super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, świetny pomysł na wykorzystanie resztek mulin.
    Buziaczki.
    Ps. U mnie firanki już wiszą:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu twoje wykorzystanie resztek mulinek jest fantastyczne,powstały cudne hafciki 😃
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne hafciki i super zagospodarowane :) Mnie dopadło choróbsko i niestety okna muszą poczekać na "lepsze czasy". Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Okna pomyte, zabawy zaliczone na celujący a ilość krzyżyków resztkowych powalająca. Aniu, co Ty bierzesz? bo bez jakiś dopalaczy to z mojego punktu widzenia jest wszystko nie do wykonania w takim ekspresowym czasie:-) Wychodzi na to, że jestem leniwa:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, my nie jesteśmy leniwe! Tylko...ergonomiczne ;)
      Ania leci na jakimś turbodoładowaniu a my musimy na zwolnionych obrotach.

      a tak przy okazji...Aniu, jakbyś sie dobrze rozpędziła...to może i moje okna oblecisz? ;-)))

      Usuń
  20. Pięknie się spisałaś Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Raz, a porządnie i do tego pięknie :-)

    A ja okien na święta nie umyłam. Powinnam to zrobić w minioną sobotę, ale sobie wyjechałam i dopiero na miejscu mi się przypomniało.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł z tym wymiataniem resztek:) Hafciki urocze jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  23. Tworzysz piękne hafty i świetnie umiesz je "zagospodarować" na kartkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, hafciki piękne, jak wszystkie inne;) Wszak to Twoja specjalność;) I nie wiem, co mam Ci więcej napisać... W takim razie pozdrawiam Cię gorąco i życzę miłego,przedświątecznego tygodnia;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobry pomysł z wykorzystaniem resztek niteczek i hafciki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...