Obserwatorzy

piątek, 20 kwietnia 2018

Ula i Inka podwójnie

Witam Was 

I znowu post zbiorczy, tym razem ponownie kartki, ostatnie w tym miesiącu. Dziś będzie  :




Jako pierwsza kartka dla Uli, mapka w tym miesiącu wygląda tak 

I jak się jej teraz przyglądam to dochodzę do wniosku, że na mojej kartce jest chyba jedna warstwa za mało. No ale mam nadzieję, że Ula zaliczy. Papier z Magicznej  Kartki ten sam arkusz rewers i awers Nr 5 Anielska Symfonia  




Druga bożonarodzeniowa Kartka na Rogaty blog. Do liftu wybrałam kartkę Gio, głównie dlatego że posiadam identyczny wykrojnik rameczki.  Moja kartka wygląda tak 



a poniżej z lewej strony oryginał a z prawej mój lift 


I na koniec okolicznościowa kartka na nową zabawę u Inki. Ale zanim pokażę kartkę, parę słów wyjaśnienia.  
Jakiś czas temu Inka zaproponowała na swoim blogu nowy cykl na temat "kartkowe ABC", czyli ogólnie co i jak zrobić, żeby nasze kartki były fajne, jakie są główne zasady robienia kartek, które gwarantują sukces. 
TU i TU możecie poczytać jakie były tego początki.

  Miałam pewne obawy, czy zgłosić się do projektu. Wiadomo czas nie jest z gumy.  Ale, że ja lubię się uczyć od innych, poza tym  nie zawsze jestem zadowolona ze swoich kartek, postanowiłam dołączyć do warsztatów kartkowych. I to była bardzo dobra decyzja. 
1. Nauczyłam się jak pracować z mapką TUTAJ 
2. Nauczyłam się jak poskładać  poszczególne elementy w całość  TUTAJ 
3. Z ostatniego newslettera Inki dowiedziałam się jak połączyć bazę z dodatkami, czyli co z czym się lubi - np kwadrat lubi się z kołem  i  prostokątem. 

Jak ktoś miałby jeszcze ochotę dołączyć do kartkowego ABC to zapraszam, na blogu Inki na pasku bocznym po prawej stronie jest miejsce gdzie można się zapisać. 

A teraz już przedstawiam moją pierwszą kartkę jaka powstała wg  mapki z banerka. 




Zrobiłam ją z tej samej kolekcji papierów Stemperii   
Trochę ją  zmodyfikowałam. Poprzeczny pasek wylądował na wierzchu w formie napisu a trzy dodatkowe elementy ( kwiatki) zamieniłam na kokardkę na tagu i dwie półperełki na pasku z napisem. 
Osobiście jestem z tej kartki bardzo zadowolona. 

I takim sposobem kartki z kwietniowych zabaw mam z głowy, co mnie cieszy ogromnie. 
Dziękuję wytrwałym, którzy znajdują chwilkę na sympatyczny komentarz. Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanego, słonecznego weekendu. 



37 komentarzy:

  1. Aniu super karteczki, każda jedna ma w sobie to coś :) A ja w tym miesiącu na nic nie mam czasu, może kolejny będzie łaskawszy dla robótek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, a najładniejsza okolicznościowa :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki - myślę, że ta dla Uli jest prawidłowa, widzę na bazie trzy warstwy plus napis - u ciebie tak jest (mam tak samo).:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na naukę nigdy nie jest za późno, tylko czasem chęci brak, ale jak widać Ciebie to drugie nie dotyczy i bardzo dobrze :-) Kartki cieszą oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki, jestem pod ogromnym wrażeniem ilości warstw na ostatniej karteczce. Pozdrawiam i życzę przyjemnie spędzonego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu pięknie jak zawsze, ale nie skuszę się już na następna zabawę, powiem tak po cichu że zaczynam się zastanawiać z czego zrezygnować:(
    buziaki weekendowe przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki ,ja też postanowiłam uczyć się wg wskazówek Inki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są udane i śliczne Aniu ale ostatnia ma w sobie najwięcej "polotu" i najbardziej mi się podoba. Myślę, że najtrudniej przełamać stereotypy i spróbować łączyć ze sobą różne wzory i kształty - Tobie to się udało znakomicie.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie sobie poradziłaś Aniu z zabawami u dziewczyn. Kusząco brzmi taka zabawa z nauką, z przyjemnością jako kartkowy laik poczytam wskazówki fachowca Na kolejna zabawę to chyba czas będzie dopiero we wakacje, ale wtedy dopiero mam trochę czasu na przyjemności, bo taka nauka to sama przyjemność:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu kartki wszystkie swietne!!! Chociaz lift spodobał mi sie najbardziej pewnie z racji podobieństwa z rameczka:) super robota !

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu Skarbie...zacznę dziś od końca !!!
    Ogromne wrażenie na mnie wywarła ta karteczka stworzona po kartkowym ABC Inki ;)
    Naprawdę,już po pierwszej " lekcji " zauważalne są postępy i efekt mnie zachwycił :) Sama z chęcią się zapiszę,bowiem człek przez całe życie się uczy.
    Oczywiście reszta karteczek jak zawsze znakomita,ale nie będę ukrywać,że ostatnia dla mnie Naj...naj !!!
    Ja nie nadążam normalnie ...tyle postów w ciągu tygodnia :) Lecę piątkowym zwyczajem nadrabiać zaległości w komentarzach ...
    Pozdrawiam weekendowo :)
    Ps. Nawet nie miałam kiedy odp.na Twój Aniu komentarz odnośnie książki...odpowiem z zapytaniem ;)
    Buziaczki :)***


    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu! Wszystkie karteczki są Przeurocze - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki. Zajrzałam na podlinkowane strony i znalazłąm tam wiele cennych wskazówek. Chyba skuszę się na kursik.

    OdpowiedzUsuń
  14. To wielka uciecha dla mnie, że tak efektownie (!) i efektywnie wykorzystałaś moje podpowiedzi, widzę to wyraźnie i widzę, że nie tylko ja! Super - dobra robota i jest powód do dumy, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę poczytać o tym kartkowym ABC, brzmi fajnie i dobrze sobie poprawić warsztat. Twoje kartki są śliczne, podoba mi się każda, chociaż nie ma żadnego haftu :-) Dobra robota :-) Pozdrawiam serdecznie i zmykam do ogrodu :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, świetne karteczki jak zawsze u Ciebie!!! Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne kartki Aniu :) Cieszę się, że znalazłaś czas na naukę nowego. Efekty widać od razu! Masz do tego rękę. Twoje kartki zawsze są ciekawe i miłe dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne karteczki. I chociaż prawie same świąteczne to i tak piękne o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczki piękne i na ostatniej widać efekty kursu! Jest śliczna:) Sama też się zapisałam, i mam nadzieję, ze dowiem sie ciekawych trików:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudne karteczki. Praca z mapką musi być inspirująca :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, świetne karteczki. Tak patrzę na tą pierwszą i widzę dokładnie tyle warstw, co na mapce.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  22. O proszę. Toś mnie zaskoczyła kochana. Tym razem karteczki niehaftowane? To coś nowego u Ciebie. Mimo to wszystkie świetne i bardzo dobrze skomponowane. Wiesz, chyba zajrzę na tę stronkę z kursikiem. Człowiek długo zyje i cały czas się uczy prawda? Pozdrawiam Anuś serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kartki! Ostatnia podoba mi się najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne karteczki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne. Szczególnie piękna , jak dla mnie, jest ta ostatnia z kwiatem. Idę do Inki poczytać jak robi się kartki:) Ale cóż zrobić, ja nie przepadam za robieniem kartek! Wszak nic na siłę:)
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu prześliczne interpretacje wytycznych:) Najbardziej to chyba ta wg mapki mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu cudownie stworzyłaś każdą z nich - ta z kwiatem jest cudna :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Anula, jak czytam, że dołączasz do kolejnego projektu ...to po prostu padam na pysk ...z wrażenia!
    Ty naprawdę masz patent na czas w gumy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. ,,Anielską symfonią" nazwałabym te wszystkie Twoje karteczki Aniu;) Są śliczne! zazdroszczę Ci, że masz tyle czasu, by poświęcić go tytlu zabawom;) Ale każde wyzwanie przecież mobilizuje i o to chodzi;)Z największą przyjemnością brałabym w nich udział, gdybym dysponowała większą ilością czasu... Ale mój chroniczny brak czasu niedługo minie, więc zapewne dołączę do zabaw;)Zastanawiam się tylko nad tym, ile kartek robisz w ciągu roku? Zrób kiedyś takie podsumowanie;) Aż dech mi zapiera na samą myśl, jaka to będzie ilość;)Zapewne więcej, aniżeli my wszystkie robimy w ciągu miesiąca do Twojej zabawy;););)Pozdrawiam Cię Anulko gorąco i życzę miłego, majowego weekendu;) No i oczywiście przesyłam moc buziaków;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje karteczki zawsze tak starannie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu jak zwykle perfekcyjne kartki najbardziej podoba mi się ostania według mapki,a Twoje modyfikacje sodały jej tylko uroku.
    Pozdrawiam serdecznie 😊 Aniu

    OdpowiedzUsuń
  32. Udane karteczki, Aniu. Szczególnie urzekła mnie ostatnia do Inki, przeglądałam się jej dość długo, śliczne papiery i ładnie dobrane, cała kompozycja super.

    OdpowiedzUsuń
  33. Już dawno podziwiałam Cię za ogarnięcie tylu zabaw, ale widzę że nie powiedziałaś jeszcze ostatniego słowa;) Piękne kartki, a ostatnia podoba mi się najbardziej. Robię karteczki na wyczucie, jeśli są jakieś zasady to na pewno popełniam wiele błędów, biegnę zobaczyć co i jak;)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...