Obserwatorzy

poniedziałek, 12 listopada 2018

4 hafty, 4 kartki i 6 zabaw zaliczonych

Witam Was

Dziś będzie się dużo działo, niby tylko 4 male hafty ale zaliczyłam nimi 6 zabaw :-)  Mam nadzieję, że dziewczyny wybaczą taki zbiorczy post, ale ostatnio mam straszny deficyt czasu więc gdzie się da łączę zabawy. 


Oczywiście początek to zabawa u Agnieszki w całoroczne wyszywanie bombek 
W listopadzie kolejne trzy bombki i sympatyczny skrzacik, wyszyte na resztkach kanwy i mulinami bez oznaczeń. 



Święta tuż, tuż, więc postanowiłam listopadowe hafty wykorzystać do zrobienia kartek. Hafty wpasowały mi się we wszystkie zabawy kartkowe więc  oprawiłam je  w kartki wg wytycznych u dziewczyn. 

Jedna  bombka trafiła na kartkę w zabawie u Uli gdzie w tym miesiącu obowiązuje taka mapka.


I moja  kartka w ulubionym kwadratowym  formacie 15 x 15 cm



Kolejna bombka idealnie wpasowała się do liftu kartki Moniki  w zabawie na Rogatym blogu

Oryginał


i mój lift 




Sympatycznego skrzacika postanowiłam umieścić na kartce w formie składaczka w zabawie u Ewy  
To już 8  forma jaką zaproponowała Ewa. 




Bardzo mi się ten składaczek spodobał. Na kartce użyłam dwóch nowych  świątecznych stempelków. Kupiłam je w Zielonych kotach i jestem z tego zakupu mega zadowolona. Jak ktoś ma ochotę podaję namiary


I ostatni hafcik z rogatym , który nie załapał  się do kartkowych zabaw, ale trafił do dwóch innych :-)



I kolaż dla Kasi i Moniki



I na zakończenie podaję jeszcze namiary do charytatywnych aukcji, w których zbieramy pieniążki dla Lilianny Walczak na turnus rehabilitacyjny. 
Zapraszam do licytacji lub do wystawienia swoich prac. Jak ktoś nie ma konta na Allegro, mogę to grzecznościowo wystawić w Waszym imieniu.  w tej sprawie proszę o kontakt na anniwa59@gmail.com



I na dziś tyle, pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuje Tym, którzy tu jeszcze zaglądają i dobre słówko zostawiają. 


P.S. Tradycyjnie komentarze u Was nadrobię po weekendzie :-)

42 komentarze:

  1. Aniu, ja zaglądam , i podziwiam nieustannie, jak ty to wszystko ogarniasz, ja czasem już jestem zmęczona, ale jak wchodze do mojej pracowni, to ożywam - pozdrawiam , z wciąż ciepłego podkarpacia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki i cudne hafty:) Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sprytnie i bardzo pięknie Aniu! Urzekła mnie pierwsza karteczka i składaczek - superowy jest ten stempelek.
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż nie komentuję zawsze zaglądam i podziwiam .Aniu rozwinełaś skrzydła z kartkami na maksa i nie tylko szydełkowe prace też super postępy ogromne zresztą jak zawsze u Ciebie jak się zabierasz za coś to na sto procent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki! Najbardziej zauroczył mnie skrzacik i kartka na zabawę u Uli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafty i prześlicznie zagospodarowane, cudne kartki. I masz rację ta składaczkowa wyjątkowo urocza, cudo. A i bardzo mi się podoba ten ostatni renifer, taki trochę eco :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze przecudne hafciki a składaczek zachwycił mnie najmocniej ! I stempelki i skrzacik rewelacyjnie na tej formie wyglądają !Ten śnieżynkowy border jest piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te kartki z hafcikiem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze u Ciebie mozna nasycić oczy pięknymi haftami,Karteczki z nimi sa obłędne. Urzekła mnie bardzo ta składanka ze skrzacikiem i cytatem. podziwiam wciąż Twój zapał do wszystkich robótek. Jestes godna naśladowania. Pozdrawiam cieplutko i miłego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki Aniu, ale najbardziej urzekła mnie karteczka ze słodkim skrzacikiem. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne Aniu są te karteczki! Tak cudnie dopracowane w najmniejszym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, przepiękne karteczki i każda ma w sobie to coś, co ją wyróżnia. Choć nie ukrywam, że tym razem moje serce zdobył składaczek.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Aniu, ja do Ciebie też nadrabiałam, ale ja zbiorczo do każdej z Was, więc będzie trzy posty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu fantastyczne prace. Tyle haftów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu! Prześliczne hafciki i wszystkie Cudownie zagospodarowane - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty jesteś lepsza jak mój M, który wszystko załatwia "po drodze" i dlatego wraca do domu później niż nocny stróż:-) Hafciki śliczne, pięknie oprawione a skrzacik z czapeczką w groszki skradł mi serducho najbardziej. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ogarnięcie zabaw na medal :)
    składaczek mega śliczny

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, wszystko u Ciebie takie zaplanowane, przemyślane i piękne. Wiele pracy w to włożyłaś. Najbardziej podoba mi się składaczek z uroczym skrzacikiem i stemplem. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu rewelacja! Nie miałam pomysłu na kolory dla skrzata a Twoja niebieska kolorystyka wyglada rewelacyjnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie zagospodarowałaś haty :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowności same stworzyłaś, Aniu! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajnie i się udało tyle zabaw ogarnąć :) Super karteczki Aniu, sama nie wiem która najładniejsza, no i super te stempelki sobie sprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, cudowne prace stworzyłaś, wszystkie mają wspaniały, świąteczny klimat. Mój faworyt to składaczek - prezentuje się na prawdę świetnie :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  24. No cóż ja biedaczek mogę powiedzieć? Anulko świetnie sobie poradziłaś z tymi wszystkimi zabawami. Ogarniasz wszystko bezbłędnie. Hafciki jak zwykle przecudne, jednak tym razem mam faworyta. To karteczka składaczek i reniferek. Są boskie. Buziaczki Anulko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przesympatyczne karteczki :)
    Na Allegro już widzę, że będę licytować książkę jednej z moich ulubionych autorek :) Zaloguję się jako mój Adam (wesol1989) bo swojego konta nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu,wszystkimi karteczkami mnie zachwyciłaś,ale składaczek ze Skrzatem rozwalił system :) Wg mnie jest to kartka idealna !!! Wszystko na niej jest perfekcyjne,spójne :) Tak jak Ty ostatnio skomentowałaś moją zakładkę piórko :)podobne miałam odczucia ;)oczywiście w inne słowa to ubrałam :) Wykonałaś ją moim " czujem " , wykonałaś ją tak,jakbym ja ją miała wykonać ;)
    ( Choć nigdy składaka nie zrobiłam hi hi ) ...nie o formę biega,a o pomysł jak ją wykonałaś ;) Ode mnie 6+
    Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne karteczki, zresztą jak wszystkie Twoje! Forma składaczka mnie zachwyciła. Robiłam podobny, ale z poziomymi ramionami, pewnie i taki kiedyś spróbuję.
    Miłego dnia Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki wysyp świątecznych kartek, świetne są. A składaczki uwielbiam i też miałam ich sporo swojego czasu. Ja też teraz w BN siedzę i dłubię codziennie coś.
    A przy okazji zapraszam na candy na swoim blogu, może przydadzą się przydasie ode mnie, a mam też świąteczne wycinki do zgarnięcia:
    http://marzka30.blogspot.com/2018/11/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, u Ciebie zawsze tak bogato w piękne karteczki, że miło zajrzeć :)
    Składaczek chyba najbardziej mnie ujął.

    OdpowiedzUsuń
  30. Tyle pięknych prac! :) Hafciki są urocze ;) Najbardziej podoba mi się skrzacik ;) U mnie jakiś karteczkowy zastój :(

    OdpowiedzUsuń
  31. krasnalek jest cudny! i piękna forma kartki!
    chyba się zakochałam... <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu śliczne hafciki i przepiękne karteczki z nimi powstały:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu cieszę się, że listopadowe hafciki tak Ci fajnie wpasowały w wyzwania :).

    Super kartki z nimi zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...