Obserwatorzy

sobota, 17 listopada 2018

Magia róż finisz i zegar z pajęczyną start.

Witam Was

Dziś kończę i jednocześnie zaczynam :-)

A więc melduję, że zakończyłam wyszywanie mojego obrazka w zabawie u Moniki "Magia róż" , półtorej miesiąca przed czasem :-)



Moje róże w wiaderku wyglądają Tak 


Szału nie ma, obrazek jest piękny ale moje krzyżyki niestety idealne nie są, no cóż chyba muszę się nauczyć haftować na tamborku :-(. Poza tym  utwierdziłam się w przekonaniu, że nie lubię wyszywać tła. 
Ale i tak jestem dumna, że nie stał się UFO-kiem.  
Rameczka już zamówiona więc niedługo pokażę jeszcze jak wygląda po oprawieniu.


Jednocześnie rozpoczynam wyszywanie  zegara z pajęczyną . 


Materiały przygotowane, można stawiać pierwsze krzyżyki. 



Postanowiłam wyszywać muliną DMC,  rzadko po nią sięgam. Nie mam u siebie stacjonarnego sklepu gdzie mogłabym ją kupić a koszt zakupu w internecie z przesyłką to są jakieś kosmiczne pieniądze. Kupuje ją tylko przy okazji innych hafciarskich zakupów. 

Jak ktoś jest jeszcze chętny do wspólnego wyszywania to zapraszam, szczegóły znajdziecie TUTAJ  


Na koniec jeszcze trochę prywaty - zobaczcie jakie zdjęcia zrobiła dziś moja córka na Kłodzkiej Górze.
 Na dole jesień na górze zima. Natura potrafi malować najpiękniejsze obrazy, ja jestem tymi zdjęciami zauroczona.









Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę Wam udanej słonecznej niedzieli. 





31 komentarzy:

  1. Twoje różyczki wyglądają cudnie!!! Kibicuję haftowaniu zegara:)
    Zdjęcia jesienno - zimowe są fantastyczne! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie jest rewelacyjne, jak cudnie to wygląda :)
    Aniu gratuluję ukończenia róż, będziesz mieć śliczny obrazek, ja bym się zanudziła na śmierć przy haftowaniu tła, więc takie wzory omijam z daleka :) Tym bardziej brawa dla Ciebie, że się nie poddałaś. No i miłego haftowania zegara Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Różyczki śliczne. Podziwiam Cię za te wszystkie linie gałązek, konturów itd. Anuś, ja też nie szyję na tamborku, jakoś mi nieporęcznie, ale faktycznie wtedy jest jednakowy naciąg i krzyżyki są równiutkie, co nie oznacza że Twoje takie nie są.
    Zdjęcia niesamowite!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różyczki są cudne, przepiękne. Ja tam nie widzę, żadnych krzywych krzyżyków. Całość prezentuje się zjawiskowo :-) Podziwiam szczerze :-) Przygotowania poczynione, więc z kolejną pracą pogonisz do przodu :-) A zdjęcia zachwycające :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anulko mogę się tylko zachwycać tym obrazkiem. Tyle krzyżyków! To mrówcza praca, która złożyła się w piękną całość. Rameczki dodadzą temu obrazkowi elegancji.Kolejny obraz będzie również piękny bo Ty kochana inaczej nie umiesz. Spod twoich łapek wychodzą same arcydzieła. Ciekawa jestem czy podołam wyzwaniu z tym zegarem. Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu! Różyczki są Przeurocze, A zdjęcia fantastyczne - Pozdrawiam Serdecznie i Miłego haftowania zegara - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Czego ty szukasz w tych krzyżykach? Są piękne a efekt wooow. Na pajeczynkę czekam z niecierpliwością. A zdjęcia wyglądają prześlicznie. Po prostu natura potrafi sprawić, że nam się japa uśmiecha.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne hafty Aniu, jestem pełna podziwu dla Ciebie.:) Niesamowite zdjęcia zrobiła Twoja córka.:) Pozdrawiam obie panie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem co z tymi krzyżykami jest nie tak, dla mnie ten haft jest piękny i piękny będzie obrazek po oprawieniu. Zdjęcia niesamowite, natura jest najwspanialszym artystą.
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Róże są śliczne, zegar napewno będzie równie uroczy bo u Ciebie Aniu inaczej być nie może.Zdjęcia nie samowite jak z bajki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, gratuluję ukończenia Róż. Wyszły pięknie!
    Powodzenia z zegarem :) Z przyjemnością zobaczę jak przybywa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepięknie wyszły Ci te róże i w ramie będą wyglądać na pewno wspaniale!
      Powodzenia z zegarem:-)

      Usuń
  13. Uroczy haft :) Ja zawsze haftuję na tamborku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, piękny obraz, jestem ciekawa, jaką ramę do niego wybrałaś.
    Zdjęcia są niesamowite! To prawda - Matka Natura jest prawdziwą artystką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny obrazek Aniu! Zdjęcia także świetne. No tak, jakby nie było - zima coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu haft wygląda przepięknie....
    Zdjęcie przyrody jest oszałamiające:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu gratuluję ukończonych róż. Wyglądają pięknie.
    A widoki ze zdjęcia niesamowite:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem czy krzyżyki krzywe, nie znam się, ale wiem, ze różyczki śliczne:-) Czekam na zegarowe postępy, kolorystyka tego zegara jest cudna. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Róże przepiękne !Dwie pory roku na zdjęciu równie pięknie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu,róże przepięknie Ci wyszły,zegar też na pewno będzie śliczny :)
    Zdjęcia są fantastyczne,takie z krainy baśni :) oj przyroda lubi nas zaskakiwać :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Róże wyszły pięknie, teraz będę kibicować w haftowaniu zegara :) A zdjęcia przyrody magiczne! Uchwycić jesień obok wiosny na jednym zdjęciu to dopiero coś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje - róże są piękne :) Ale tym razem "wygrała" Twoja córa, bo jej zdjęcia to mistrzostwo świata :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Róże piękne i już nie mogę doczekać się pajęczyny. Zdjęcia córki zachwycające :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. zdjęcia córy czaderskie!
    w konkursie mogą startować

    zegarowe wyzwanie już mi mignęło na innych blogach...więc pewnie drużyna zegara się zbierze ;)
    ja niestety pasuję...drugie moto muszę skończyć bo na razie robi za ufo-ka

    OdpowiedzUsuń
  25. zdjęcia Aniu rewelacja ! gratuluje ukończonego haftu i życzę powodzenia w kolejnym , START !

    OdpowiedzUsuń
  26. Haft jest piękny!!! Bardzo ładny wzór różyczek :)) A jeśli to Ciebie Aniu pocieszy to ja tła również nie lubię haftować bo jest to dla mnie strasznie nudne :)). Zdjęcia obłędne, aż zaniemówiłam! Niesamowity efekt, jakby dwie pory roku spotkały się!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne róże! A zdjęcia z Kotliny Kłodzkiej zachwycające. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu,efekt jest naprawdę rewelacyjny :) Urzekł mnie rezultat :)
    Jeśli chodzi o SAL to w zasadzie jestem gotowa,dziś dotarły do mnie materiały ( coś długo szły ). Tylko takie organizacyjne pytanie: czy zdjęcie startowe,by dołączyć do żabola ma być w oddzielnym,poświęconym głównie zegarowemu SAL-owi poście,czy może być dołączone w innym z innymi tematami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Zapomniałam dodać,że córcia zrobiła wyjątkowe zdjęcia :)
      Naprawdę są urzekające ;)***

      Usuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...