Obserwatorzy

sobota, 8 grudnia 2018

Haft matematyczny ponownie

Witam Was

Dziś zapraszam na ostatnie w tym roku kartki w ramach mojej zabawy "Kartki przez cały rok"
W grudniu  dałam Wam i sobie fory i kartki robimy wg wybranych  wytycznych z całego 2018 roku





Mój wybór nie był przypadkowy, chciałam jak zawsze upiec dwie pieczenie na jednym ogniu  :-)
A druga "pieczeń" to wyzwanie na blogu DIY  z haftem matematycznym , a właściwie z choinką i koralikami wykonaną w tej  właśnie technice.  Wyzwanie trwa do 15 grudnia, więc jak ktoś ma jeszcze ochotę zapraszam. 


Sprawy formalne mamy z głowy to mogę przejść do konkretów.  Moje choineczki wyglądają tak :



W tych dwóch powyżej koraliki wszywałam od razu, ale nie był to dobry pomysł, bo nie dało się po skończeniu ładnie zamknąć dziurek. Więc w tej choince poniżej, najpierw wyszyłam całą choinkę, potem zamknęłam łyżeczką dziurki i dopiero naszyłam koraliki.



 I ostatnia choinka , na której są już tylko półperełki. 



Do wysłania tych z koralikami potrzebna jest koperta bąbelkowa bo w zwykłej kopercie ma szans  dotrzeć do adresata nieuszkodzona. Jednak karki 3D to nie jest moja bajka. 
 Kolaż wszystkich choinek na wyzwanie 



Powstała jeszcze jedna kartka, tym razem bez choinki, ale wzorek mi się strasznie spodobał. Kilka osób go wyszywało w październikowej edycji zabawy.  Trochę nieszczęśliwie sobie dobrałam perłowy mocno błyszczący papier i miałam spore kłopoty ze zrobieniem zdjęcia. Na żywo wygląda zdecydowanie lepiej. 


I na zakończenie kolaż kartek do mojej zabawy. 


Niniejszym ogłaszam koniec III edycji zabawy w całoroczne kartkowanie .... jak by co nie odpuściłam ani jednego miesiąca zabawy, przez wszystkie trzy lata :-)

No tak nie ma to jak skleroza... miała być moja pierwsza i ostatnia kartka w zabawie (u mnie przedostatnia). Zaczynałam różą i  skończyłam też różą.  Mam zdecydowanie bogatszy warsztat pracy, dorobiłam się maszynki i  wykrojników. Mam zdecydowanie więcej przydasi kartkowych, ale jedno pozostało niezmienne.
Moje kartki są na "płasko" w większości z haftem krzyżykowym  i nadal mam skłonności  do nadmiaru ozdób i  dodatków. Więc chyba muszę jednak dalej doskonalić swój scrapowy warsztat :-)

z lewej styczeń 2016 z prawej listopad 2018. 


Pozdrawiam serdecznie i czekam niecierpliwie na Wasze grudniowe kartki. Dla spóźnialskich informacja, żabka jest czynna tylko do 31 grudnia do godz. 23:55


28 komentarzy:

  1. Aniu bardzo pomysłowe :) i gratuluje dwóch pieczeni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kartki i ta ostatnia rzeczywiście jest najładniejsza :))
    3lat to szmat czasu , można się podszkolić !
    Kartki z haftem są zawsze urokliwe , bo sam haft jest unikatową ozdobą kartki , prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, podziwiam Twoje kartki i Twoje hafty. I cieszę się, że dzięki Tobie mogłam zaprzyjaźnić się z haftem matematycznym.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie wersje choinek są śliczne, podoba mi się również kartka ze świeczkami. To był wspaniały rok Aniu, dzięki Tobie wypróbowałam kilka nowych technik i również nie opuściłam ani jednego miesiąca - grudniowe karteczki już na ukończeniu :) Dziękuję i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu bardzo fajne te Twoje pieczenie;D
    podobają mi sie wszystkie bez wyjątku i jakoś bez zdziwienia przyjęłam fakt, ze nie opuściłaś ani jednego miesiąca zabawy- tak masz we wszystkich zabawach ;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udane kartki, choinki matematyczne są śliczne, ale rzeczywiście ten ostatni wzorek, bez choinki ma w sobie także wiele uroku. Porównanie kartek pokazuje, że od zawsze przepięknie Ci wychodzą i hafty również. Super prace :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu! Moim zdaniem nic nie musisz udoskonalać, Twoje karteczki są doskonałe , Ja bardzo lubię płaskie karteczki są najlepsze , Dzisiejszy zestaw jest Przeuroczy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe karteczki, haftowane choinki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Matematyka jest piękna, niech ktoś spróbuje zaprzeczyć:-) i zupełnie nie rozumiem co Ty tam jeszcze chcesz doskonalić, nie wszyscy muszą być minimalistami, świat byłby wtedy piekielnie nudny. Twoje kartki mają niepowtarzalny styl i są piękne, minimalistka Ci to mówi:-) Pozdrawiam znad krzyżyków :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale te Twoje choineczki Aniu są super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu Twoje choinki są śliczne! Każda inna, każda ma swój styl, każda zachwyca! Podziwiam Ciebie Kochana za wytrwałość z zabawie- jesteś wielka!!! Wszystkie Twoje prace prezentują się rewelacyjnie i dla mnie nic nie trzeba doskonalić :). Ale wiem z doświadczenia, ze człowiek pragnie się ciągle rozwijać twórczo więc życzę Tobie Aniu byś nadal doskonaliła swój i tak już perfekcyjny warsztat :)). Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki!
    Fajne jest takie porównanie kartkowych początków ze stanem obecnym i powiem Ci Aniu że obie kartki z różami są piękne!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne karteczki. Gratuluję Aniu. Bardzo się cieszę, że Cię poznałam przez karteczkową zabawę. Moja radość jest tym większa, że zaraziłaś mnie fantastyczną przygodą dzięki, której zawsze mam pod ręką karteczkę w każdej potrzebie. Serdecznie pozdrawiam i zabieram się za swoje grudniowe karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, Twoje karteczki z matematycznie haftowaną choinką są bardzo ładnie. Koraliki dodają uroku niezależnie od tego czy są wszywane czy potem dodawane. Kolorystyka świetna i wcale nie uważam, że jest nadmiar dodatków i ozdobników kompozycji. Z radością robiłam kartki wg podawanych wytycznych od czasu gdy odkryłam Twój blog. Dzięki temu miałam sporych ich zapas pod reką, nauczyłam się czegoś nowego, poznałam wiele fantastycznych i twórczo zakręconych osób. Dziękuję. Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu świetne karteczki matematyczne. Też u mnie będzie matematyka
    bardzo lubię wyszywać gwiazdki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Choineczki wygladają super. Każda inna, pachnąca lasem i świętami. Chyba równiez kolejna pracą będzie haft matematyczny, bo ta technika jest bardzo ciekawa. Pozdrawiam i miłego wieczoru przy kieliszeczki i czekoladzie

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, każda karteczka jest prześliczna i dopracowana w każdym calu. Pięknie i perfekcyjnie wykonujesz haft matematyczny - mnie zawsze zachwycają wszystkie Twoje haftowane prace. Sama nie działam w tej technice, więc tym bardziej podziwiam i doceniam Twoje umiejętności :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu coś Cię ostatnio wzięło na marudzenie. twoje kartki są jedyne w swoim rodzaju. Poznałabym je wszędzie a to znaczy, że masz swój styl, wyrobiony i niepowtarzalny a to cechuje tylko wielkich mistrzów. Ciekawi mnie co wymyślisz nam po nowym roku. Buziaczki i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne matematyczne choineczki :) I oczywiście super karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci się te Twoje niteczki z koralikami zaprzyjaźniły. Świetne kartki.Masz swój styl i tego się trzymaj. W różnorodności piękno i siła.Pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie choinki świetnie wyszły, co jedna to ładniejsza.:)I ta ze świeczuszkami przepiękna, też je wyszywałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale przepiekne karteczki, mi z matematycznymi nie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie bardzo ładne. Najbardziej jednak podoba mi się ta ze świecami :)
    Może kiedyś i ja spróbuję takiego haftu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ cudne te choineczki i świeczki też :)
    Masz zacięcie Kochana do tego haftu ;) No ale efekt naprawdę świetny :)
    A progres w scrapowaniu poczyniłaś ogromny :) Karteczka z różą cudna :)
    Gratuluję :)
    Buziaki :)***

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu przepiękne te Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne karteczki,serdecznie dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  27. No i takim to sposobem, pięknymi matematycznymi kartkami załatwiłaś dwa wyzwania :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne karteczki! A jaka róznorodność :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...