Obserwatorzy

czwartek, 8 sierpnia 2019

Kartki z kokardą , choinka 2019 i testowanie wzorów

Witam Was 


Niektórzy z Was  wiedzą, że  od czasu do czasu testuję wzorki haftu krzyżykowego u Moniki Blezień 


W połowie czerwca trafiły do mnie bardzo fajne wzorki bożonarodzeniowe.  



Wydawało  mi się, że wyszyję je migiem, ale okazało się, że są dość pracochłonne. W efekcie zeszło mi prawie 1,5 miesiąca.  Po wyszyciu wyglądały tak :



Już niedługo będzie je można kupić  w sklepie Moniki 
Wyszywałam na kanwie 16 ct, dwoma nitkami muliny Ariadna. Po wyszyciu miały ok 7,5 cm *  7,5 cm , a więc dość sporo jak na kartkę. Myślę ze kanwa 18 ct lub len byłyby idealne do tych wzorów. 
Baza moich kartek ma 15 x 15 cm 

 Hafty zostały oprawione  i polecą do zabawy u Kasi  Choinka 2019 




Wprawne oko zauważyło, że na siedmiu kartkach jest kokardka,  więc oczywiście kartki zasilą również moją sierpniową zabawę 



 Może nie do końca na wszystkich kartkach zachowane są wymogi kolorystyczne ale jak przymykam oko u Was to i u siebie je lekko przymknę :-). 
W ósmym hafcie - skarpetki - docięłam sobie za mały kawałek  kanwy i nijak bombki z kokardką się z niej nie dało zrobić ;-) więc do mojej zabawy jej nie liczę. 


Wszystkie kartki mają bazę w kolorze ecru a więc jeden kolor z palety już jest













Jeżeli chodzi o kokardki to jeszcze nie wszystko. Zrobiłam jeszcze kartki okolicznościowe. 

Pierwsza z chabrami. Cały zestaw - wzór , muliny i kanwa były prezentem od  Coricamo  za ostatni ukończony Sal  "Zegar z pajęczyną" 



Druga z malutkim hafcikiem lawendy i wykrojnikami jakie dostałam na imieniny od Zosi i Ani



I trzecia, jak by całkiem nie moja  :-). 
Baza gotowa od ITD Collection TU




Są na niej kwiaty, które są ostatnim hitem wśród scraperek - zrobione są z nawilżonego papieru toaletowego. 
Autorką kursu jest Karolina Czołba - kursik TUTAJ
Zobaczyłam i musiałam spróbować  :-) 
Wg mnie wyszło całkiem fajnie, podoba mi się ta kartka.

No i jeżeli chodzi o kokardki to już wszystko, jeszcze tylko kolaż do podsumowania.  



I dziś się już z Wami żegnam, dziękuję za odwiedziny  i miłe komentarze.
Pozdrawiam serdecznie 


36 komentarzy:

  1. ja oczywiście zakochana w tych xxx- we wszystkich bez wyjątku! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, same piękności Aniu, wspaniałą artystką jesteś, chylę czoła! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne hafty! Zauroczyły mnie chabry :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, kartki są świetne. Chabry mnie zachwyciły, no i kartka z toaletowymi kwiatami:) - super!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszalałaś z ilością😯😯😯 kartki wszystkie wyszły super. A hafty są zajefajne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i na pewno pracochłonne kartki . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany niezły hurcik Aniu. Fajne sa te wzroki, a Ty je jak zawsze pieknie oprawiłaś. Wszystkie karteczki piekne, a najładniejsza ta z chabrami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe karteczki przygotowałaś! Zainspirowałaś mnie zastosowanymi na kartkach hafcikami oprawionymi w wykrojnik bombki, wspaniały pomysł! O kwiatach z papieru toaletowego nie słyszałam. Rewelacyjne! Człowiek całe życie się uczy;)
    Buziaczki Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu cudne hafciki, ale bałwanek podbił moje serce! Cudowny jest. Pozdrawiam. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kartki bez wyjątku są przepiękne. Monika tworzy śliczne wzory.

    OdpowiedzUsuń
  11. pracusiu....mówisz że ja macha, takie maluchy zabierają mnóstwo czasu :)
    wspaniałe karteczki może doleci jedna do mnie :)
    te kwiatki z papieru pomarańczowe super nie słyszałam o takowych gratuluje że wykonałaś spojrzę też jak się robi :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Napracowałaś się co nie miara. Podziwiam , podziwiam i napatrzeć się nie mogę, tyle tego dobra. Zdolna i niezwykle pracowita z Ciebie dziewczyna.Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe hafty i śliczne karteczki Aniu.:) Najbardziej wpadły mi w oko ta z bałwankiem i z chabrami. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale duuużo cudnych karteczek :) Hafciki piękne i wcale nie takie malutkie :)
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu ale cudowny wysyp karteczkowy !!! Rewelacja :) swietny pomysł z oprawieniem swiatecznych hafcikow w cudne swiateczne kolorki !!! W ogóle kartki z hafcikami pierwsza klasa ! (Czy moge prosić o wzor na lawendowy bukiecik ?! Szukam czegos małego na woreczek :)) ale zachwyciły mnie kwiaty z papieru toaletowego nawilzanego, nie wiedziałam ze to hit....wyszło Ci Aniu rewelacyjnie!!! Gratuluje pierwszych kroków i czekam na kolejne bo widac ze warto zeby były :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie karteczki są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki hurtowy wpis to muszę kilka razy obejrzeć, by niczego nie pominąć.
    Ekstra kartki. Dawno nie robiłam kartki z haftami, a troszkę w pudełku leży ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzorki Moniki bardzo fajne, a Ty je Aniu pięknie oprawiłaś .
    Wszystkie karteczki bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej ile tego dobra Aniu, hafciki są urocze i kazdy z pieczołowitoscią oprawione, jak ja bym chciała mieć tyle twórczej energii🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale się napracowałaś! Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeurocze hafciki, zaczarowany każdy jeden! Jesteś zdolna i pracuś z Ciebie Aniu.
    Uwielbiam takie karteczki. Sciskam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z kokardką czy bez, wszystkie hafty są śliczne i pięknie oprawione, a chabry, lawenda i te kwiatki "toaletowe" najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie i kolorowo dziś u Ciebie Anusiu, wszystkie karteczki są zjawiskowe. Najbardziej urzekła mnie ta z chabrami - coś pięknego. A kwiaty z papieru toaletowego mnie zaintrygowały więc lecę obejrzeć kursik :) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne karteczki, z haftami są cudowne.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, piękne hafty i wkomponowane w śliczne kartki- nic tylko podziwiać:) a te kwiaty z papieru, hm, muszę spróbować bo sama jestem teraz zaintrygowana;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie karteczki są zachwycająco piękne!!!!! Podziwiam, oj bardzo podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wzorki są cudne, ale ja już mogę o nich zapomnieć, taj jak o 18 ct. Dawniej sporadycznie sięgałam po 14 ct nie mówiąc o większych, a teraz sporadycznie sięgam po 16 ct. 20 lat przy komputerze robi swoje, szybciej męczą mi się oczy.
    Kartka z kwiatkami jesr niesamowita, wyglądają jak nagietki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu śliczne hafciki i cudowne karteczki z nimi.
    Kwiatki z papieru toaletowego muszę spróbować je zrobić.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ wysyp pięknych kartek! A ta jakby nie twoja podoba mi się bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ile Ty "naprodukowałaś" tych karteczek! A jakie one piękne! Aż się uśmiech pojawia na buzi na widok takich śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kłaniam się nisko tak wspaniałej Twojej pracy Aniu!!! Hafty rewelacyjne i pięknie oprawione w karteczki! Twoja doba chyba się naciągnęła, bo tempo działania masz wyjątkowe:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale wspaniałości u Ciebie Aniu! Lubię kartki z hafcikami ale tylko oglądać ... są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne kartkiz hafcikami! Chabry też niedawno haftowałam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne hafciki!! i prześliczne kartki z nimi zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oszałamiające zestawienie! Tyle kartek wykonałaś Aniu.
    Dziękuję, że znalazłaś czas na test wzoru. Szczególnie że hafty były czasochłonne.
    Karteczka z chabrami jest bajeczna. Znów można poczuć lato

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, śliczne hafciki, ale kartki to wyszły przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...