Obserwatorzy

sobota, 23 maja 2020

Majowe zakładki

Witam Was

Po tytule pewnie Wszyscy się już domyślają, że tym razem będą  zakładki na zabawę u Hubki.


 W maju Ewa wymyśliła, że ma być zakładka do książki znanej z cytatów. Powiem Wam że ten temat to chyba dla mnie najgorszy w tej zabawie . Po pierwsze czytam głównie literature obyczajową współczesnych autorek, czasem kryminały i psychologiczne książki, a tam to zero znanych cytatów. Po drugie robię głównie wyszywane krzyżykami zakładki a to niełatwa technika do cytatów . Miałam sobie już odpuścić temat ..... ale jak to tak ... no nie dało się :-). 
Ostatecznie postawiłam na "Małego Księcia" Antoine de Saint-Exupery. W tej książce sporo jest znanych cytatów. Wybrałam " Dobrze widzi się tylko sercem, najważniejsze jest niewidoczne dla oczu". A na mojej zakładce znalazły się serca.


Zakładka tym razem oprawiona w papier scrapowy, a na odwrocie wspomniany już cytat.


Nie wiem czy Ewa mi zaliczy tą zakładkę, bo wstyd się przyznać, książki nie czytałam i niestety gdzieś mi ją wcięło, bo mieć to ją chyba miałam. A zdjęcia poniżej to normalny fotomontaż jest :-)



Po zrobieniu tej zakładki czułam niedosyt, bo to taka nie moja zakładka . Chwyciłam więc za kanwę i mulinkę i machnęłam jeszcze dwie  zakładki, nie na temat :-)






Jak widać na jednej są chabry a na drugiej maki a więc typowo polne kwiatki. A polne kwiaty to 13 temat hafciarskiej zabawy u Uli. 


Dla zwycięzcy tajemniczy sponsor ufundował bon o wartości 100 zł do sklepu   https://www.needleart.pl/ lub https://epasmanteria.pl/pl/

Takie zakupy to ja uwielbiam a więc posyłam do Uli moje zakładki


 I tak po cichu liczę, że dwie kolejne zabawy zostaną mi zaliczone. 

Mam nadzieję, że Wszyscy zdrowi i jakoś sobie rodzą z odosobnieniem. Ja żeby całkiem nie zgłupieć na tej emeryturze jeżdżę na rowerze i zwiedzam okolicę. Nie jest to jakiś wyczyn kolarski, ot raczej krajoznawcza wycieczka. Ale zawsze to godzinka z hakiem na powietrzu.  Poniżej wynik z piątku a dodając prawie 3 km z rana to jak na mnie emerytkę  jest całkiem nieźle. 


I na dziś wszystko, już nie marudzę, trzymajcie się zdrowo, życzę Wszystkim udanej niedzieli i dobrego tygodnia.


49 komentarzy:

  1. Przepiękne zakładki :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakładki.Ja nie skojarzylam że to fotomontaż, zakładki kwiatów polnych urocze.Ja zaliczam zadania.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, te zakładki nie na temat wyszły najlepiej! Makowa jest piękna :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakładki przygotowałaś. Hafciki kwiatów są wspaniałe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, ja też nie jestem jakaś super fanką Małego Księcia ;) czytałam tylko raz, w szkole, swojego egzemplarza nie mam... :)
    Wspaniałe polne kwiaty powstały na zakładkach :)
    Zazdroszczę Ci wycieczek rowerowych! Ja teraz nie mogę korzystać z tego środka transportu i bardzo, bardzo żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ukrywam, że najbardziej zachwycają mnie te haftowane polne kwiaty:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem temat nas przeraża, ale po przemyśleniu okazuje się że można go jakoś ugryźć. Świetnie sobie poradziłaś. Zakładka do "Małego księcia" piękna, ale mnie oczywiście najbardziej pociągają zakładki z motywem kwiatów... świetne!
    Zawstydziłam się trochę, bo obiecałam sobie jeździć na rowerze przynajmniej dwa razy w tygodniu i co? Hmmm, powiedzmy że pogoda nie sprzyjała;)
    Brawo Anulka, świetny dystans! Może w poniedziałek wyruszę..., ale nie, w poniedziałek mam dyżur u wnuków, później fryzjerka... nareszcie! Jeszcze chyba nigdy się tak za Nią nie stęskniłam;)
    Buziaczki Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anulko jak ja lubię Twoje zakładki. Są cudowne a ta niebieska no boska jest. Powiem Ci że ostatnio zapisałam sobie w komputerze te maczki. Tylko czy ja je wyhaftuję? Ciężko będzie. Roweru zazdroszczę. Gdybym nie musiała wciąż go do piwnicy znosić to kto wie..... może złapałabym bakcyla. Może być tez tak, że każda wymówka dobra... Heheheh. Pozdrawiam Aniu. Kręć te kilometry na zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te zakładki. Kwiaty polne są piękne. Uwielbiam jak łąka budzi się do życia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawa dla Ciebie Aniu za tą jazdę na rowerze. Jak tak jeździłam w młodości, w wakacje wstawałam o 6 rano i jechałam w świat :)
    Zakładki sa ekstra, te z polnymi kwiatami prześliczne. A fotomontaż pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie super ale te maki ❤️ U mnie wszystko ok. Ciągle chodzę do pracy, ale to w sumie dobrze, bo wszyscy narzekają na zamknięcie w 4 ścianach, więc chociaż ja nie. Choć przyznaję, w domu miałabym co robić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zakładki i coraz bardziej zazdroszczę ich, fajnie sprecyzowane temat daje wiele możliwości interpretacji. Podoba mi sie pomysł z naklejaniem na papier skrapowy. Może od przyszłego roku,jesli zabawa jeszcze bedzie uda mi się wziąć w niej udział.😊pozdrawiam i życzę spokojnej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakładki i perfekcyjnie dopracowane,mam jedną od Ciebie Aniu to wiem;)
    co do odległości to pięknie wyczyn i nie tylko dla Ciebie emerytki to niezły wyczyn, znajdzie się kilkoro młodych co nie dają rady :)
    Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne te kwiaty, chociaż coraz mniej ich widać na polach

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, cudne zakładki. Zawsze podziwiam Twoje haftowane. Wszystkie mi się podobają:) Gratuluję rowerowych wojaży. Dla mnie to wyczyn, bo ja zawsze jestem na etapie... od jutra;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zakładki! Ta z makami podoba mi się najbardziej.
    Kocham jeździć na rowerze! I muszę przyznać, że Ci tych wycieczek zazdroszczę. Ja od pewnego czasu, ze względu na problemy zdrowotne, musiałam zapomnieć o rowerze. Zwiedzaj świat dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tych kwiecistych zakładkach i muszę przyznać,
    że nie dałabym rady wybrać tej...która bardziej mi się podoba!
    Obie są cudne <3
    Jeśli chodzi o rower, to podziwiam i bardzo zazdroszczę :)
    Też bardzo dużo jeżdżę, choć teraz z wiadomych względów nie mogę.
    Pozdrawiam ciepło Aniu

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne te zakładeczki :) A do zabawy z cytatami, chyba większość dziewczyn wybrała książkę o Małym Księciu i widziałam na blogach, że też się przyznawały, że lektury w całości nie znają.
    Udanych wycieczek rowerowych i kolejnych wspaniałych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No niestety- te haftowane wymiatają! Pokonały Małego Księcia! Ale ta do MK tez super- cytat znany prawie każdemu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakładki cudne, śliczne kwiatki wyhaftowałaś.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna interpretacja Małego Księcia :) to moja ulubiona książka z dzieciństwa :) Kwiatowe zakładki są śliczne :) miłej niedzieli :) W Kędzierzynie mam znajomków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, cudowne zakładki, a te z makami i chabrami po prostu mistrzostwo świata.
    Podziwiam Cię za ten rower, w życiu bym nie dała rady tyle przejechać.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu Twoje zakładki to prawdziwe mistrzostwo,są cudne ta pierwsza idealnie pasuje do książki, dwie następne to już obłędne są,te chabry,maki, ach cóż za widok,jak prawdziwie wiejska łąka 🙂
    Rowerowy wyczyn też niezły i ile kalorii spalonych 🙂
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu te polne zakładki są przepiękne - brakuje tylko rumianku :) A to jest gotowa taśma ozdobiona kolorami na brzegu czy sama to obszyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  25. Duet makowo-chabrowy skradł moje serce, no przepiękne są, zwłaszcza, że to moje ukochane polne kwiaty. Pozdrawiam niedzielnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie zakładki są śliczne. :)
    Gdzie kupiłaś tę ozdobną taśmę?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zakładki "machnęłaś", choć ta "nie Twoja" też mi się podoba. Zazdroszczę Ci tych kolarskich wyczynów. Mam nadzieję, że tez niedługo na mój nowy rower wsiądę.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anula, Ty zdolna kobieta jesteś i żaden temat Ci nie straszny, więc świetnie sobie poradziłaś, jak dla mnie cytat i zakładka z nim jest super. Natomiast polne kwiaty, te to już wymiatają, są rewelacja. Trzymam kciuki za powodzenie w wyzwaniu, chociaż jak dla mnie nagroda pewna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu uwielbiam Twoje zakładki!!! Zawsze kochana zaskakujesz. I ta z sercami piękna, no ale polne kwiaty to już cuda!!! Śliczne!!! Aniu fajnie, że jeździsz na rowerku. Dla zdrowia dobrze to robi :). Ja kocham swój rower i też dużo jeżdżę, właściwie to prawie cały rok - dopóki mrozu i śniegu nie ma :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje zakładki zawsze zachwycają. Piękny cytat z,, Małego księcia" i zakładka
    odpowiednia.Polne kwiaty rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, zakładka do książki dopasowana jak najbardziej do cytatu, ale... Twoje zakładki z polnymi kwiatami skradły moje serce! Są po prostu boskie! A że ja polne kwiaty kocham to tym bardziej mi się podobają :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoje zakładki są "CUDNE", każdą się zachwycam. Serca, maki, chabry. no przepiękne.
    A jazda na rowerze dla nas emerytek to świetna sprawa na poprawę kondycji, i "przewietrzenie głowy. Podziwiam, podziwiam i będę podziwiać za te zakładki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie poradziłaś sobie z Hubkowym wyzwaniem! Piękne zakładki robisz, podziwiam wszystkie!!!
    Ja też jestem zaprzyjaźniona z rowerem. Super sprawa nie tylko na kondycję, ale i zużyte stawy.
    Pozdrowienia zostawiam na ostatni tydzień maja:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu rower kocham !!! Wiec swietnie ze jeździsz :) a zakładki, coz, zakochałam sie w tych polnych :) super !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Maki i chabry przepiękne - polne kwiaty mają w sobie jakiś czar. Zakładce do "Małego księcia" też niczego nie brakuje. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudne makowa wymiata najbardziej :)
    twoja twórczość Aniu jest niedościgniona:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przy pierwszej zakładce tak właśnie pomyślałam, że jest jakaś nie Twoja:)))
    Za to dwie kolejne jak najbardziej, ogromnie mi się podobają.
    Uściski Anusiu.

    OdpowiedzUsuń
  38. No i jakoś Aniu wybrnęłaś 😉 A tak nie leżał Ci temat :) Zakladki z makami i chabrami skradły moje serce,są prześliczne!!!! Powodzenia w wyzwaniu.
    Super,gratuluję wycieczek rowerowych.
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu, dokonałaś najlepszego wyboru z możliwych. Ten cytat sam się broni, a zakładka do niego jest świetna. Nie ma opcji byś nie znalazła rozwiązania :)
    Pozostałe zakładki są również wspaniałe. Od razu kojarzą mi się z polami zbóż i makami oraz chabrami gdzieniegdzie.
    Brawo z okazji przejażdżek rowerowych. Pogoda sprzyja, a i czasu więcej, więc jest ku temu doskonała okazja. Miłego czasu na rowerze Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczne majowe zakładki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obłędne zakładki! Ta makowa podoba mi się najbardziej.Uwielbiam maki:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne są te kwiatowe zakładeczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Super zakładki, zwłaszcza z maczkiem. Brawo za aktywność, że síę mobilizujesz na codzień. Mój rower stoi w piwnicy ale w czerwcu trzeba koła wytoczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Coś pięknego Aniu, cudne kwiecie na zakładkach:))) Też uwielbiam rowerowe wyprawy i wiem jaka to radość, brawa dla Ciebie!
    Powodzenie w wyzwaniu życzę i pozdrawiam ciepło 😘

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie wyszyte i wykończone zakładki, szczególnie te z polnymi kwiatami. Ja też bardzo lubię wycieczki rowerowe (uwielbiam jeździć na rowerze). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniałe zakładki Aniu powstały! A wiadomo zakładek nigdy dość :) dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękne zakładki, szczególnie te z polnymi kwiatkami. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...