Obserwatorzy

środa, 15 lipca 2020

Abecadło z igły spadło, podsumowanie 3 wzoru i wzór 4

Witam Was

Dziś zapraszam na kolejne podsumowanie zabawy, którą prowadzę razem z  Olą


Wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ 

Do testowania trzeciego  wzoru zgłosiło się 25 osób łącznie ze mną i autorką wzoru. Swój haft  na moment pisania tego posta ( 13-07-2013 ) ukończyło i  podlinkowało posta 11 osób. Mało trochę, ale ja rozumiem różne są sytuacje, nawet ja nie przewidziałam, że będę musiała napisać tego posta dwa dni przed czasem .
14 lipca zostały ukończone i podlinkowane kolejne 4 hafty co mnie cieszy niezmiernie. Wybaczcie jednak, że nie ma zdjęć w podsumowaniu, ale nie mam już dostępu do mojego komputera i nie mogę  zrobić kolaży . 

W związku z tym, że 10  osób nie podlinkowało gotowego 3 wzoru to mogą się one zapisać na wzór 4, ale dostaną go dopiero w momencie skończenia wzoru 3 i przesłania do mnie linka z postem w którym jest gotowy wzór ( lub podlinkowało do 14.07 do północy). Ogólnie rzecz biorąc za darmo dostajemy wzór pod warunkiem że poprzedni został wyszyty. Oczywiście zawsze można taki wzór zakupić u Oli TUTAJ, pamiętając że cały dochód ze sprzedaży przeznaczony jest na rehabilitację Lili - córki naszej blogowej koleżanki TUTAJ


Jeżeli chodzi o 3 wzór z uśmiechem  to jak zwykle ile osób tyle interpretacji i tyle wersji kolorystycznych. Są wzorki bardzo kolorowe, wyszyte cieniowaną muliną , ale są i takie prawie monochromatyczne. Jedno jest niezmienne, wszystkie są cudne i powiem Wam, że jestem zachwycona tymi wszystkimi  haftami.  Są i oprawione w postaci obrazków, są i gołe czekające na oprawę ale jest nawet jedna poduszka i jedna torba. Cieszy mnie  to, bo bardzo lubię takie niekonwencjonalne zastosowanie haftów.  

Zanim przejdę do galerii moja ponowna prośba  do Was.
Proszę o jedno zdjęcie dla mnie do podsumowania, na wprost i  bez żadnych ozdobników. Ja wiem, że cudne są Wasze zdjęcia w różnych aranżacjach i z naturą w tle, ale do podsumowania się nie nadają bo trudno w nich wyeksponować sam haft.

To zapraszam już do prezentacji hafcików z uśmiechem 



















I sami powiedźcie czyż nie jest pięknie ???

I jeżeli chodzi o  wzorek z uśmiechem to już wszystko.
 Oli dziękuję za super wzorek a Wam dziewczyny za testowanie. 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

A poniżej już wzorek czwarty, hasło do wyszywania brzmi 

Nawet najdalsza podróż zaczyna się od pierwszego kroku

I oczywiście malutki kawałek wzoru. 



Wzór ma 115 * 113 krzyżyków. Podaję orientacyjne wymiary wzoru po wyszyciu, bez marginesu na oprawę dla różnych gęstości kanwy :
14 ct = 21 * 21 cm
16 ct =  18 * 18 cm
18 ct = 16 * 16 cm 

Wzór jest w formacie jpg i pdf , w kolorze czarnym. 
Każdy wyszywa na czym chce i oczywiście zarówno kolor jak i rodzaj nici dowolny. Drobne modyfikacje wzoru oczywiście również dozwolone.


Pod tym postem uruchamiam, żabkę do zapisów na wzorek, czynną do 14 sierpnia . 
 W komentarzu zostawiamy swój adres maila na który zostanie wysłany wzór, lub piszemy do mnie maila w treści pisząc WZÓR Nr 4 aniwa59@gmail.com
Dotyczy to osób, które zapiszą się po raz pierwszy. 

Pod tym postem również zostanie uruchomiona żabka do linkowania gotowych haftów, czynna od 15 sierpnia do 14 września. A więc na haftowanie macie 2 miesiące. 
Na swoich blogach możecie się chwalić gotowymi wzorami kiedy tylko chcecie, ale pamiętajcie, że do żabki linkujemy wyszyty cały obrazek, nie musi być oprawiony, nie wcześniej niż 15 sierpnia.

Osoby, które się zapiszą na testowanie 4 wzoru proszę o cierpliwość. Obecnie nie ma mnie w domu więc wysyłka wzorów może się opóźnić, ale najdalej w przyszłym tygodniu je otrzymacie. 

A Teraz uruchamiam BURZĘ MÓZGÓW - w komentarzach zostawcie propozycje  polskich powiedzonek  jakie chcielibyście wyszyć. Może macie jakieś swoje ulubione, które chcielibyście mieć przerobione na schemat haftu. 

Życzę Wam udanego wyszywania.  Tych co jeszcze myślą serdecznie zapraszam, bo wzory haftuje się bardzo szybko. 


Zapisy na wzór 4







wzór 4 ukończony






32 komentarze:

  1. Dziękuję Tobie Aniu i Tobie Olu, że mogłam skorzystać i wyhaftować sobie ten wzór z uśmiechem. Nie bawię się z Wami cały czas, bo nie mam gdzie tych obrazków wieszać. Haftuję tylko te, które znajdą u mnie jakieś zastosowanie. Ale gdybym mogła dla siebie wybrać napis, to byłoby to moje życiowe motto: "Życie jest piękne" :) Co prawda mam jeszcze jedno takie, ale raczej jest za długie a brzmi: "Nie wszystko co piękne jest dobre, ale wszystko co dobre jest piękne" :) Miłego dalszego haftowania wszystkim życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu dziekuje za proppzycje, obie mi sie szalenie podobaja

      Usuń
  2. Ależ radośnie się u Ciebie zrobiło:) Cudne hafty i teraz szkoda mi, że nie jestem hafciarska. Wielkim plusem jest to, że mogę oglądać te uśmiechy, które dają pozytywną energię na cały dzień:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu poprosze wzór nr 4 Cała galeria piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie interpretacje bardzo mi się podobają :).

    Teraz może jakiś cytat z miłością co by się do sypialni nadał ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie Uśmiechy są przepiękne, każdy inaczej się prezentuje. Brawo dziewczyny. Aniu, Olu dziękuje za piękne wzorki do haftowania. Oczywiście zapisuje się do dalszego twórczego haftowania. Tobie Aniu życze ,by wszystko dobrze się poukładało. Buziaki. Trzymaj się dzielnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe interpretacje tego samego wzoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, na widok tych haftów sama buzia się uśmiecha.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyhaftowane uśmiechy :) sama radość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za wspólną zabawę było mi naprawdę miło znów aktywnie uczestniczyć w blogowym życiu dlatego też nie mogę sobie odmówić udziału w kolejnym wyzwaniu blooghaft@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie hafciki cudne:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu swietne zestawienie i rewelacyjne interpretacje haftów, to niesamowite jak sie różnimy i jak różnią sie nasze pomysły nawet na ten sam wzorek :) ciesze sie ze biorę udział w Waszej zabawie Aniu i Olu:) dzieki !!!
    A to moje propozycje:

    Powierz Panu swoją drogę
    i zaufaj Mu: On sam będzie działał (Ps 37, 5) ;-)

    Życie jest piękne i dlatego warto żyć.

    Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, jeśli się ją dzieli.


    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu dziękuję kochana Tobie i Oli za tę zabawę. Wiesz, że ją uwielbiam :). Piękne zestawienie :). I widzę, że Agatce spodobał się mój pomysł by wykorzystać go na torbie :). Ja moją pokażę w sierpniu :). Super zapowiada się kolejne motto, ale tym razem spasuje :((. Nie dam rady przez wakacje, a nie chcę w razie czego zawalić terminu :(. Co do motta to mam kilka ulubionych. Jedno zawsze powtarzam swoim dzieciom „Jak się człowiek śpieszy, to się diabeł cieszy" :). I jeszcze „Życie jest jak pudełko czekoladek - nigdy nie wiesz co się trafi..." (Forrest Gump), i mój ulubiony z Małego Księcia „Dobrze widzi się tylko sercem..." .
    Buziaki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała galeria, pełna pozytywnej mocy uśmiechu :) udziału nie biorę, bo nie haftuję, ale jeśli chodzi o cytaty to może coś ze znanych piosenek, np. Marka Grechuty? "Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy"?

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfekcyjne podsumowanie Aniu, a wykonania jak zwykle zaskakują kolorystyką i pomysłowością. Mój uśmiech się dopiero wyszywa, ale do września powinnam dać radę:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne hafty, trudno wybrać najładniejszy "uśmiech".
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała galeria uśmieszków 😁😄😃
    Pięknie wyszyte prace !
    Dziękuję za ten super wzór i zapisuję się na następny. Mam nadzieję,że się wyrobię, bo powrót opóźni mi się jeszcze o tydzień a sierpień będzie bardzo napięty... ale może się uda 😉
    Pozdrawiam i ściskam mocno 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Tak dużo książek,tak mało czasu"- Stephen King
      Motto dla moli książkowych 😘

      Usuń
  17. Ślicznie wyglądają wszystkie hafciki :) Już się nastawiam na oglądanie kolejnych cudeniek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię oglądać te podsumowania- pojedynczo już robią wrażenie, ale razem mają moc- uśmiech sam wypływa na usta:) Pozdrawiam serdecznie i dziękuje Wam Obu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Napis zrobiony cieniowaną muliną wyszedł wyjątkowo świetnie. Moje ulubione motto to: "Żyj i daj żyć innym." Podoba mi się jeszcze napis, jaki mam na torbie otrzymanej z "Biblioteki w Szkole" za roczną prenumeratę: "Moje życie jest książkowe".:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pozytywna i optymistyczna galeria Aniu.
    Serdecznie gratuluję wszystkim dziewczętom pomysłów i wykonania.
    Niby ten sam wzór a jaka mnogość interpretacji. Muszę przyznać, że mnie
    osobiście mocniej zabiło serducho do pracy która ma szerszy, tęczowy napis.
    Prawdziwe cudeńko :)
    Uściski słoneczne ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna i bardzo optymistyczna galeria :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna galeria.
    "Książki są lekarstwem dla umysłu" Demokryt
    "Nie skarby są przyjaciółmi ale przyjaciele skarbem" Epiktet,
    Marzenia są po to, by je realizować" Phil Bosmans

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne prace :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za super zabawę, wspaniałe hafty powstały. Z chęcią zapiszę się po kolejny.
    A co do napisu to może takie:
    "Rób to co kochasz",
    "Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie..." Tilt,
    " Żyj tak, aby niczego nie żałować".

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Galeria zachwycająca, tylko szkoda, że mojej pracy zabrakło. Nie wyrobiłam się z czasem. Trudno. Praca skończona dzisiaj i opublikowana więc z czystym sumieniem mogę zapisać się na kolejny wzorek. Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią zapisuję się na kolejny wzór, gdyż bardzo podoba mi się hasło.
    W tym tygodniu udało mi się wreszcie skończyć poprzedni haft, mam zdjęcia, ale jest teraz u mojej koleżanki z pracy, żeby mi go obszyła. Myślę, że gotową pracę pokażę w przyszłym tygodniu i wtedy też zacznę kolejny napis. Właśnie trochę odpoczywam w domu, Młody wyjechał, w pracy przyjęłyśmy nową osobę (mam nadzieję, że się jej spodoba i ona spodoba się ekipie, bo to poniekąd moja znajoma :-)). Liczę więc, że wreszcie wszystko się ustabilizuje. Pozdrowienia, Aniu.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...