Obserwatorzy

piątek, 10 lipca 2020

Muszelki w wydaniu eko.

Witam Was

Dziś zapraszam Was na kolejne  zabawy i oczywiście jedną pracę pasującą do wszystkich. 
Renia zaproponowała w swojej zabawie między innymi  prace związane z ekologią i kolorem żółtym.


Natomiast dziewczyny z bloga Świry Rękodzieła  w konkursie lipcowym zaproponowały muszelki 



Postanowiłam połączyć te zabawy.
 Kiedyś przy okazji porządków znalazłam takie pudełko po butach. Fajne, sztywne i w dobrym stanie. 



Żal było wyrzucić,  pudełek u rękodzielniczki nigdy dość. Do tego można jeszcze przy tym wyprodukować mniej śmieci i pobawić się w ekologię.  Dawno nie zrobiłam nic w technice decoupage.  Poszukałam więc serwetek w muszelki, żeby upiec kilka pieczeni na jednym ogniu i zabrałam się  do pracy. 

Żeby efekt muszelek i ekologii był jeszcze bardziej uwypuklony użyłam do dekoracji prawdziwych muszelek, przywiezionych kiedyś z Chorwacji.


Żeby przy okazji spełnić drugi z warunków zabawy u Reni wybrałam tylko muszelki żółte. Niestety były tylko trzy, ale mnie do mojej serwetki potrzebne były właśnie trzy sztuki, które umieściłam na wieczku pudełka. 



Środek wykleiłam papierem scrapowym a w zagięcia wkleiłam ekologiczny sznurek. 




Nie miałam wystarczającej ilości takich samych serwetek, więc dół pudełka jest co prawda w muszelki ale nieco inne :-). Od zewnątrz wszystkie krawędzie potraktowałam pastą antyczną.
  



 Niestety nie mogłam okleić całego pudełka bo pokrywka by się nie zamykała. Tak więc niewidoczna po zamknięciu część została potraktowana jedynie jedną warstwą lakieru a na łączeniach przykleiłam ozdobną koronkę. 


Tak patrzę na to pudełko i dochodzę do wniosku, że pasuje na jeszcze jedną zabawę. 
 Mianowicie na #57 Wyzwanie na blogu DIY, którego tematem są PODRÓŻE



No bo moja podróż dwa lata temu na wycieczkę objazdową do Chorwacji była jedną z najlepszych. Bardzo miło ją wspominam, a w Chorwacji się zakochałam. A na pudełeczku przecież jest kawałek tego kraju  bo są muszelki właśnie tam wyłowione i zebrane.
Ponadto pudełeczko jest bardzo słoneczne i kojarzy się wybitnie z latem. A Chorwacja to przede wszystkim lato, urlop i słońce. 

I jeszcze jedno  wyzwanie do którego idealnie pasuje moje pudełeczko z muszelkami na plaży  :-)
A jest to wyzwanie lipcowe w Szufladzie, którego tematem jest "PLAŻA"


No to zaszalałam w tym miesiącu, jedno pudełko po butach i trzy serwetki w muszelki a obskoczyło tyle zabaw :-)
Myślę, że pudełko mi długo posłuży a dziewczyny przyjmą je do swoich zabaw.
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie, dziękuję za wszystkie miłe komentarze i życzę Wam udanego weekendu. 



41 komentarzy:

  1. Aniu świetny pomysł i wykonanie- mnie zachwyciły te dodatkowe żółte muszelki, choć mogły być w każdym kolorze;)Masz racje pudełek nigdy dość i dla mnie już np. panie z elektrycznego odkładają te małe pudełeczka do wysyłki np;) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam bardzo gorąco;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko dostało wspaniałe drugie życie :) - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne Aniu. Zawsze przyjemniej przechowywać różności w ładnym opakowaniu.
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu wyszło znakomicie ! Mnisza zachwyca :) jest wakacyjnie, dałaś mu drugie zycie i nie zostanie wyrzucony do kosza, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale przemieniłaś pudełko w piękną szkatułę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pudełko i rewelacyjne serwetki w muszelki. Idealne pudełko na wakacyjne skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko wygląda zachwycająco pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne pudełko. Dałaś mu piękne drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł, umiesz tak łączyc te zabawy i dobrze ci to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale błysnęłaś tym pudełeczkiem, pięknie wykonane i faktycznie eko. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pudełko a jaką masz spora kolekcje przegrzebków

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze sobie poradziłaś z ozdabianiem pudełka.Nie oklejony pasek dobrze wygląda.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszło to pudełko.Prawdziwa skrzynia na wakacyjne skarby i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, tak. Lubimy pudełka :).

    Aniu zrobiłaś super metamorfozę pudełka :).

    Muszelki z Chorwacji są śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała metamorfoza Aniu, to śliczne pudełko i idealne na wakacyjne skarby:)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, super jest takie własnoręcznie ozdobione pudełko. I praktyczne i dekoracyjne jednocześnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pudełeczko! narobiłaś się! U mnie tez w planach morskie klimaty;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł z ozdobieniem pudełka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale powstało piękne wakacyjne pudełko na wspomnienia :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest bardzo eleganckie pudełko.Pieknie wykonałeś zadania.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu,jak pięknie ozdobiłaś ten kartonik !!!
    Uwielbiam morskie klimaty 🌊 🌞
    Wspaniały miałaś pomysł 🙂
    Pozdrawiam weekendowo 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  22. no Aniu, super pomysł na użyteczne i piękne pudełeczko! Też ostatnio staram się tworzyć więcej takich rzeczy. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne pudełko powstało. Lubię takie przerobione rzeczy. Pudełko jest śliczne i ponownie przydatne. Zachwyciły mnie te żółte muszelki. Muszę pojechać do Chorwacji aby takie znaleźć:)
    Pozdrawiam i miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie zadbałaś o każdy szczegół:) ogromnie podoba mi się, że pudełko jest ozdobione także w środku. Detal z koronką na łączeniu to świetny pomysł:) wiem z doświadczenia że faktycznie gdyby ozdobić też górę pudełka to byłby problem z zamykaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pudełko na letnie skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zachwycona tym pudełeczkiem. Wspaniałe! Zastanawiam się czy kiedyś widziałam żółte muszelki... Naprawdę świetne wykonanie!
    Buziaczki Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. O raju, jestem pod wrażeniem :) a pomysł ze sznurkiem REWELACJA !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała metamorfoza pudełeczka, wygląda przepięknie.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu! Kolekcja muszlek cudna :-) Te trzy idealnie wkomponowałaś w serwetkę! Końcowy efekt jest zachwycający! Idealne połączenie: piękne i pożyteczne :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Konia z rzędem temu, kto by zgadł, że to pudełko po butach. Super efekt zdobienia Aniu, prawdziwie letni klimat, aż sobie westchnęłam z tęsknoty za pustą plażą, niekoniecznie chorwacką;-) Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Pięknie to wyszło na pudełku tekturowym. Takie wspomnienie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu pudełko prima sort. Przepięknie je ozdobiłaś.Faktycznie kojarzy się z kuferkiem wspomnień z wakacji. Chorwacja i mnie bardzo się spodobała i wciąż liczę na to, że jeszcze tam pojadę, szczególnie na wyspę Brać.... pamiętasz? Na emeryturze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjny pomysł na recykling :) Super wyszło!
    Uważam że to dobrze, że nie miałaś dużo pierwszej serwetki, bo wykorzystanie dwóch różnych motywów muszelek na wieczku i spodzie dało super efekt :)
    Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu kochana, piękne jest!!! Aż zatęskniłam za wyjazdami... Cudownie je ozdobiłaś i pomysł świetny!! W Szufladzie jest wyzwanie Plaża, idealnie by pasowało :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie Aniu ! Pięknie ozdobione pudełko, przyda się na przydasie i jeszcze tyle zabaw pasowało :) Trzymam kciuki za wszystkie wyzwania i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pudełko bardzo plażowe i świetnie wykonane :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniałe pudełko na pamiątki z wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne pudełko! Pojemne, a do tego ekologiczne 🙂 Dziękujemy za udział w wyzwaniu - Aga z DT DIY🙂

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne pudełeczko, wspaniały przedmiot do przechowywania wakacyjnych wspomnień, a przy tym ekologiczny! Super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam taki recykling, super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Podróże. Pozdrawiam - DT DIY Kwiatkosia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham Chorwację... Bardzo fajne pudełeczko recyklingowe Aniu :) Dziękuję za udział w wyzwankiu :)
    P.S> mnie CHorwacja nigdy tak nie rozpieszcza, żeby takie muszle wyłowić i przywieżć ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...