Obserwatorzy

piątek, 4 grudnia 2020

Kartki przez cały rok 2021 - wytyczne na styczeń 2021 i Sal jesienny

 Witam Was

Zgodnie z zapowiedzią podaję Wam wytyczne na styczeń 2021 do nowej zabawy kartkowej. 

Zasady znajdziecie TUTAJ 


A w styczniu robicie kartki wg jednej z dwóch mapek 

Pierwszą z nich przygotowała dla Was Ola  



Druga natomiast jest autorstwa Ani



Elementami dodatkowymi jest kolor czarny i kropki.

I banerek dla Was



To życzę Wszystkim udanej zabawy.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

I drugi dziś temat to Sal jesienny u Sylwii, na który się zapisałam 


Pisałam o nim TUTAJ , a jego grudniowa odsłona znajduje się TU. Sylwia zezwoliła na haftowanie pojedynczych elementów z czego z radością skorzystałam. Mało tego zdecydowałam, że będę wyszywać mulinami z mojego resztkowego pudełka. 
Tak więc u mnie na pierwszy ogień poszedł napis, bo generalnie lubię wyszywać literki, choć zdecydowałam, że oprócz tego głównego napisu pozostałe napisy pominę.


a tak dla przypomnienia cały Sampler wygląda Tak 


i na zakończenie tradycyjnie kilka przypominajek :

1. Oddam za koszty wysyłki TU
2. Książki do wymiany TU
3. Kiermasz świąteczny TU 
4. Żabka do grudniowych kartek TU

I na dziś wszystko, tradycyjnie zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie. 




28 komentarzy:

  1. Fajne mapki. Chyba się skusze😁Dzięki za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to zaczynamy nową odsłonę zabawy, mapki są bardzo fajne:)
    Uściski Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne zabawy, sampler śliczny, to powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne mapki.
    Pozdrawiam, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super mapki.:) Serdeczności Aniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, dlaczego ja nie wpadłam na to, żeby zacząć od tego napisu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu fajna sprawa te mapki

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się bardzo ciekawa zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, wyszywany napis jest śliczny!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne mapki to startujemy od stycznia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyszedł, ciekawa jestem kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znając dziewczyny to na pewno powstaną kolejne super karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Superowe mapki. Mają dziewczyny pomysły i myślę że będzie co oglądać w nowej odsłonie zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, podoba mi się pomysł z mapkami :) Może i ja dołączę, zobaczymy ;) ;)
    Pamiętam o Twoim pomyśle z wymianką książkową :) Mam już odłożone książki do wymiany (dopiero od 2 tygodni mam czas oraz miejsce w nowym domu na ustawianie mojej biblioteczki ;)), teraz pozostało mi sfotografowanie i opisanie pozycji, którymi chciałabym się podzielić :) mam nadzieję, że wkrótce dołączę do Was, bo widzę na Waszych blogach, że znalazłoby się kilka powieści, którymi jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wytyczne jak dla mnie pisane ;-) Piękny jest ten jesienny sampler szkoda, ze doba cały rok krótka jak późną jesienią. Pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne mapki- dają wiele możliwości i już jestem ciekawa co powstanie:)
    Buziaki przesyłam i dziękuję że kolejny rok zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O będą super kartki :). Bardzo fajne mapki :). I sal zapowiada się pięknie :). Buziaki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szalony ten grudzień... W przygotowaniach świątecznych, kończeniu zabaw i zaczynania nowych :).

    Super haft będziesz robić i oczywiście będę się bawić dalej z Tobą Aniu :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze podziwiam Twoje zorganizowanie się Aniu. Wszystko na czas, odpowiednio wcześniej zapowiedziane, super. Na pewno dołączę i w przyszłym roku. Pewno bym chciała nadrobić kwiatki frywolne z pierwszych miesięcy, gdy ich nie robiłam, ale jakoś, jeszcze nie wiem jak spróbuję je dopasować do mapek. Jeszcze raz dziękuję za zorganizowanie kolejnego roku zabawy i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się ciekawie. :)
    Rozważam udział w zabawie, a decyzja zapadnie wraz z pierwszą pracą.
    Może nikt nie zwrócił na to uwagi, ale link do zasad nie działa.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że zabawa będzie kontynuowana, chętnie spróbuję "kartkowania" według mapek; napis ma ciekawą czcionkę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Będzie ciekawie;) Oczywiście zgłaszam się do zabawy, ale to będzie chyba jedyna w której wezmę udział, przynajmniej na razie tak myślę;)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ukrywam, że pomysł inspirujący . Podpisuje się pod wypowiedzią Klimju. Zapisuje się do zabawy na przyszły rok.Kartek nigdy dosyć. Ja, w dobie postępu elektronicznego pisania maili, sms-ów jednak wysyłam kartki na różne okoliczoczności, To takie miłe otrzymać osobistą kartkę z osobistymi życzeniami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne mapki. Ja teraz walczę z zaległościami, bardzo bym chciala zamknąć rok na czysto 😉

    OdpowiedzUsuń
  25. Mapki fajne, ciekawa jestem, jakie kartki powstaną :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze, że zajrzałam, bo byłam pewna, że chodzi tylko o mapki. A tu są jeszcze dodatkowe wytyczne :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...