Obserwatorzy

wtorek, 19 stycznia 2021

Kartki w styczniu

 Witam Was

Dziś się będzie sporo działo, bo postanowiłam Wszystkie moje styczniowe kartki wrzucić do jednego posta. Nie przedłużając zacznę może od zabawy u Ewinki, gdzie kolejny rok robimy kartki składaki. 


k , 

 Jaki widzicie na banerku to już nasze 21 wyzwanie. A po szczegóły zapraszam TUTAJ 

Ja postawiłam do marca robić kartki wielkanocne, bo mam ich deficyt. Nie jest to mój ulubiony temat kartek,  jak chyba większości z Was. Ale nie ma bata jak mus to mus. 

Kolejna kartka jaką  Ewa zaproponowała, składa się tradycyjnie na płasko do koperty. 




A po rozłożeniu prezentuje się bardzo fajnie. Ma dużo miejsca na umieszczenie na niej wielu dodatków, co może niektórym przysporzyć kłopotu, ale mnie się ją dobrze robiło. 






Druga zabawa to kolejna edycja mojej zabawy. 

TU znajdziecie jej zasady 


Jak widać na banerku rok 2021 upłynie nam pod znakiem mapek. W każdym miesiącu jest ich dwie,  postanowiłam do obu robić po jednej kartce. Oprócz mapek są jeszcze dodatkowe wytyczne. W styczniu były to kropki i kolor czarny. A wszystko znajdziecie TUTAJ 



 Co prawda ten czarny kolor do Wielkanocy to pasuje jak pięść do nosa, ale jak się powiedziało A to i B wypada powiedzieć. Z bidą ale dałam radę.




Poniżej przedstawiam kartki, które są dowodem na moje szaleństwo. Boże Narodzenie się zakończyło a ja zamiast kupić sobie nowy ciuch nakupiłam bożonarodzeniowych wykrojników. A na dowód zrobiłam z nimi kilka prostych kartek. 





Ostatnia kartka jest szczególna, ma hafcik z łyżwą więc idealnie się wpasowała w styczniowy konkurs na blogu Twórczej grupy ( poprzednio  Świry Rękodzieła)   TU , którego tematem są właśnie łyżwy.







A kartkę wykonałam ze ścinków w kolorze niebieskim na szarej bazie 

 

Więc leci jeszcze na ścinkową zabawę do Zosi




No i to by było na tyle, jeżeli chodzi o styczniowe kartki. Mam nadzieję, że zostaną mi zaliczone przez Organizatorki. 

Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za sympatyczne komentarze.






42 komentarze:

  1. Piękny wysyp, wykrojniki fajna pomocna rzecz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza kartka niezwykle urokliwa! Świetne wykrojniki kupiłaś, na pewno nie raz się przydadzą. Co do tej czerni: z tego powodu zrezygnowałam z kartki wielkanocnej, a jednak się dało, brawo.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, wiosenny składaczek! Czasem same wzorzyste papiery robią 3/4 pracy 😉
    Z wielkanocnych żywsza, druga bardziej mnie zachwyciła, też planuję zmierzyć się z tym wyzwaniem. Piękne karteczki z wykrojnikami, ta ramka ze śnieżynkami i gwiazdkami naj, naj, wspaniale pasowałaby do pejzażyków ,pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu!!! To ja się męczę z jedną kartka kilka dni a ty tyle w jednym poście??? jak ty to robisz:-D? Brawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ich narobiłaś 😱 śliczne są. Podziwiam i oczywiście zazdroszczę systematyczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne karteczki wykrojniki będą tylko upiększać Twoje karteluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki :) Najbardziej oczywiście podobają mi się te z hafcikiem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki Aniu.:) Moją faworytką jest ta z aniołkami. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wysyp kartek. A i wykrojniki też super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne karteczki, ten składaczek jest najlepszy! Hehe, masz rację, że kartki wielkanocne cieszą się mniejszym zainteresowaniem osób, które przygotowują karteczki, a to też wdzieczny temat, tylko troszkę trudniejszy :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki i super wykrojniki, ja też mam oko na kilka nowych świątecznych - nie jesteś sama :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne karteczki. Widać, że ostatnio zamówione wykrojniki się bardzo przydały. Podziwiam, bo wszystko co dziś pokazałaś jest niezwykle pracochłonne i fantastycznie wykonane. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne karteczki. Widać, że ostatnio zamówione wykrojniki się bardzo przydały. Podziwiam, bo wszystko co dziś pokazałaś jest niezwykle pracochłonne i fantastycznie wykonane. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda karteczka inna, brawo Aniu. u Ciebie to tak zawsze pracowicie :) Fajny hafcik z łyżwami! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu twórczy czas za Toba! Przepiekne karteczki ! Ten ostatni gwiazdkowy wykrojnik i karteczka cudne, reszta tez ale nie dosc ze sa na niej krzyżyki to jeszcze resztki ktore ostatnio sa mi bliskie hehe ::) usciski !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie kartki bardzo ładne, a ta z kurczaczkiem taka wesolutka:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu , u ciebie fajny hurcik Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz talent i dryg do tych kartek, przymierzam się do kartki z Twojej zabawy, dzieki temu, że mogę podatrywac min u Ciebie może uda mi się ją wykonać. Tez mam deficyt kartek na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny wysyp kartek. Jesteś bardzo pracowita i zorganizowana.
    Wykrojniki rewelacyjne.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zasypałaś nas pięknymi kartkami bez wyjątku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybrałaś Aniu śliczny papier do składaczka :).

    Kartki wielkanocne gorzej się robi, bo jest o wiele mniej fajnych przydasi, papierów do nich niż do Bożego Narodzenia...

    Kupiłaś sobie Aniu super wykrojiki. Najbardziej podoba mi się trzeci :).

    Wszystkie kartki są śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, super są wszystkie kartki. Ja bardzo lubię składaczki, więc oczywiście on przyciągnął moją uwagę szczególnie. Ale i do tych z haftami oczy mi się śmieją.
    Fajne te nowe wykrojniki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawdziwe szaleństwo kartkowe Aniu, obskoczyłaś nie tylko zabawy ale i święta:) Wszystkie karteczki są bardzo efektowne i śliczne. Nowe wykrojniki też fajne, gratuluję zakupu.
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu wysyp ślicznych kartek dziś u Ciebie!! Kochana Twoje pomysły i kreatywność na ich zrobienie nie znają granic :). Piękne te nowe wykrojniki! Aniu ja mam tak samo - zamiast kupić coś dla siebie, wybieram przydasie :). Zwłaszcza teraz jak i tak pracuję zdalnie. Co do prac wielkanocnych to mi również idą ciężko, zdecydowanie wolę bożonarodzeniowe.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Ile kartek! I jaka różnorodność! Masz Aniu świetne pomysły :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czyste szaleństwo Aniu. Tyle kartek, że głowa boli od patrzenia. Sama nie wiem, która najładniejsza, bo wszystkie maja w sobie to coś. Podziwiam Cie za mnogość pomysłów. Z tym to ja mam zawsze problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie, kolorowo i radośnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne te kartki aż serce się raduje na ich widok.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie piękne prace i do tego bardzo oryginalne. Znam to szaleństwo, kiedy widzę ciekawy wykrojnik. Nie mogę odmówić sobie tej przyjemności 😀
    Pozdrawiam serdecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne karteczki zrobiłaś Aniu i podobają mi się te zdjęcia kartek obok wykrojników, bo odrazu widać jaki niepozorna blaszka daje efekt:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tylko u blogerek bożonarodzeniowe prace mogą współistnieć z wielkanocnymi;) Śliczne karteczki, chociaż jestem tradycjonalistką i rzeczywiście ta czerń trochę mnie kłuje w oczy, ale trzeba iść z postępem;)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu, wszystkie Twoje prace są super. Bardzo dobrze poradziłaś sobie z mapkami, wyzwaniem u Świrów i porządkowaniem ścinków. Dziękuję, że przyłączyłaś się do mnie i będziesz i mnie mobilizowała do tworzenia z resztek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne, powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. O mamo! Jaka skomplikowna forma do Ewy! Szacun Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne karteczki.
    Mnie też brakuje kartek wielkanocnych.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu kartki świetne, szczególnie podoba mi się składaczek;)
    co do szaleństw- to chyba każda z nas tak ma, zamiast ciuch -przydasie;)
    ja na pewno:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. Ach, ja mam tak samo, prędzej wydam kasę na przydasie, papiery, wykrojniki niż na ciuchy :D
    Piękna galeria, mnóstwo karteczek, podoba mi się wykorzystanie ścinków, ja także ostatnio wzięłam się za wykańczanie części "odpadków" ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne wykrojniki.Piękne karteczki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  39. Super karteczki, jaka różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne kartki ,kolorowe i radosne, śliczne hafty i grafiki, cudne wykrojniki -pięknie ozdabiają karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Rzeczywiście poszalałaś, Aniu. Ale to śliczne dowody szaleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  42. Aniu, u Ciebie zawsze takie kolorowe, radosne kartki ... pięknie się wszystkie prezentują :)
    Super wykrojniki kupiłaś ...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...