Obserwatorzy

poniedziałek, 4 stycznia 2021

Abecadło z igły spadło i SAL jesienny

 Witam Was

Jak widać po tytule znowu upycham do jednego posta dwie zabawy. Musicie mi wybaczyć takie skumulowanie, ale coś ostatnio strasznie dużo  mi się tych postów nazbierało. Nie chcę Was zamęczać codziennie swoimi wpisami stąd takie łączenie zabaw. 

Jak większość wie, wyszywałyśmy już 6 i ostatni wzór w zabawie, którą organizuję razem z Olą. Jest ona autorką wszystkich wzorków, ja ogarniałam tylko część organizacyjną.

 



Żabka przyjmuje jeszcze gotowe wzory do 14 stycznia,  TUTAJ.  W drugiej połowie stycznia nastąpi jej podsumowanie.  Sentencja 6 wzoru jest bardzo na czasie i w zasadzie można się nią posiłkować cały rok, aby nam dopisywały humorki nie tylko rano ale i cały dzień

Dzień dobry i nie waż się mi go zepsuć

Moja sentencja tym razem wyszyta na białej kanwie 14ct, muliną w kolorach czarnym i szarym. Może kolorki niezbyt optymistyczne, ale po oprawie ma trafić do domku gdzie właśnie takie kolory dominują.    



Jeszcze kolaż wszystkich sentencji wyszytych przeze mnie w tej zabawie. Olu dziękuję pięknie za super wzorki i motywację do zabawy. Lubię wyszywać literki, więc bawiłam się świetnie.


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
 

Druga zabawa związana z  jesienią, to SAL jesienny u Sylwii


Wyszywamy w nim taki sympatyczny wzorek 


Jak pamiętacie zdecydowałam się wyszywać pojedyncze wzorki, resztkami mulin z pominięciem napisów. 
Tym razem, zdecydowałam się na żołędzie. 



A razem z pierwszą odsłoną prezentuje się tak. 



I w zasadzie to już wszystko, ale jak już jesteśmy przy hafcie krzyżykowym to pokazuję jeszcze hafty wykonane na resztkach kanwy i resztkowymi mulinami. Pisałam o  tym TU czyli dość dawno temu, ale w ramach wolnych mocy przerobowych coś tam powstaje. 



Oba wzorki  autorstwa  Igiełki - MB
róża TUTAJ , a wielkanocne wzorki jeszcze nie są dostępne w sklepie.

I na dziś wszystko, żegnam się już z Wami, pozdrawiam serdecznie Wszystkich tu zaglądających. 



26 komentarzy:

  1. Śliczne hafciki :) Świetnie Ci idzie wykorzystanie resztek kanwy i resztek mulinek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu jak owocnie u Ciebie. Ja poki co nie mam siły na krzyżyki ale wierze ze wroci ochota .... :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mi smutno...raz, ze nie dałam rady wszystkich wzorów Oli zrobić
    ( choć 4 z 6ciu to i tak niezły wynik)
    a dwa:, że to już koniec... ech!
    Ale fajna zabawa była! :)

    A żołędzie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe hafciki, dajesz radę :) tak trzymaj :) najlepszości w Nowym Roku Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne hafty. Kurczaczek jest słodki :)
    Uściski Aniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Haftowane sentencje bardzo mi się podobają. Podobnie ten hafcik z żołędziami. Śliczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu większość z nas łączy zabawy blogowe także rób, to śmiało ;).

    Też wolę jeden post, a więcej zabaw, bo przynajmniej jestem na bieżąco, a nie jestem w stanie komentować bardzo częstych wpisów...

    Ja jeszcze haftuję napis ale u mnie będzie krótszy :).

    Haft jest super, bo czy duże czy małe wzorki, wszystkie mają coś w sobie :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, zawsze podziwiam Twoje haft. Kolekcja mądrych sentencji prezentuje się super. I jesienna seria też się świetnie zapowiada.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu piękne hafty! Niestety nie dałabym rady wyszyć ostatniego wzorku, ale dziękuję Tobie i Oli za całą zabawę. Z przyjemnością haftowałam tak optymistyczne motta!:)
    Żołędzie są śliczne, uwielbiam jesienne motywy!:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lecisz pełną parą, hafciki urocze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. No Aniu. Wyszywanko zawsze podziwiam. Jednak to jeszcze nie moja bajka. Z powodu braku czasu. A jeśli już coś zacznę to długo to trwa. Ale nabieram co raz więcej ochoty kiedy oglądam Wasze prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne hafciki, szczególnie sentencja. Podziwiam Cię, za udział w tylu zabawach, a jeszcze dwie Twoje... pokłony do ziemi.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne hafty, zwlasza te z motta i mi się bardzo podobają i czuję że się na dwa skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kolekcja sentencji, mój haft też już gotowy tylko post trzeba napisać :)
    w SAL=u jesiennym u mnie też żołędzie - Twoje bardziej dojrzałe.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super była ta zabawa z haftowanymi napisami. Śledziłam Wasze postępy z przyjemnością. Już nie mogę się doczekać podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne sentencje! Extra kolekcja powstała :-) Chętnie obejrzę galerię z haftami :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hafciki naprawdę zapowiadają się imponująco.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie haftowane sentencje - na kolażu widać różnorodność czcionek. Śliczne obrazki, świetnie wykorzystane resztki nici i kanwy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie hafciki Aniu są super. Świetnie wygląda cały zestaw tych haftowanych sentencji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wygląda Twoja galeria haftów. Wszystkie są rewelacyjne i szkoda, że to już koniec. Była to jakaś motywacja do działania. Dobry tez miałaś pomysł na wykorzystanie resztek muliny. Drobne wzorki są do tego idealne, a znając Cię, wspaniale je wykorzystasz w karteczkach. Pozdrawiam Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu śliczne są te Twoje wyszywanki, sentencje piękne w wyrazie i wykonaniu😊
    Dużo i cudnie się u Ciebie dzieje, aż zazdroszczę tak pozytywnie czasu na xxx szaleństwa!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym roku, zdrówka i samych wspaniałości 😊🥰

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten cytat jest super. Chciałabym taki na torebce zakupowej. Ech, szkoda że nie umiem haftować. Wszystkiego najlepszego Aniu w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne sentencje, zachwyciły mnie też żołędzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie krzyżykowe maleństwa i gdyby moje oczy tak się nie buntowały, sama bym je chętnie wyszywała :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hafty z Waszej zabawy są piękne. Moje kupione czekają na swoją kolej. Ten z sercem jeszcze muszę nabyć kiedyś ☺️ Fajnie, że jesteś z kolejnym elementem z mojego sali☺️

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne hafty powstały dzięki zabawom w których brałaś udział. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...