Obserwatorzy

piątek, 22 stycznia 2021

Koronkowa pandemia odsłona pierwsza

 Witam Was

Dziś zapraszam Was do pierwszej odsłony nowej zabawy, którą prowadzę razem z Olą i Justynką

Koronkowa pandemia 

 
Wszystkie jej szczegóły i inspiracje na styczeń znajdziecie TUTAJ . A jak komuś by się nie chciało czytać, to z grubsza chodzi o robienie koronkowych ozdób na choinkę tylko w dwóch technikach : szydełko i frywolitka

W styczniu inspirowała nas Justynka, której inspiracje będą zawsze frywolitkowe, oraz Ola której inspiracje będą frywolne i szydełkowe. 
Ja jako kompletny nieuk w technice frywolitkowej będę Was inspirować tylko ozdobami szydełkowymi. 

A na styczeń przygotowałam do zabawy kilka szydełkowych śnieżynek. Zaczęłam od prostych wzorów, bo Oli inspiracja do prostych nie należała, miała w sobie sporo reliefowych słupków. 


Mnie najprościej robi się z filmików i takie też Wam zamieszczę odnośniki.
gwiazdka górna lewa - filmik TU
gwiazdka górna prawa (autorstwa naszej Oli)  -  TU
gwiazdka dolna ( z błędem zresztą - miała mieć 6 ramion a nie 5 ) - filmik TU
 Potem postanowiłam się jednak zmierzyć z inspiracją Oli. Prosto nie było, prułam chyba z 5 razy ale w końcu się udało. Nie jest idealna, ale jestem zadowolona, że dałam radę.



A poniżej już wszystkie moje śnieżynki przygotowane na pierwszą odsłonę nowej zabawy.




I jeszcze mała uwaga dla tych co  się będą bawić w nowej zabawie. Zapomniałam w zasadach prosić Was o jedno zbiorcze zdjęcie ( zamiennie kolaż ) wszystkich przygotowanych w danym miesiącu ozdób. Potrzebne mi to będzie do podsumowań. 
 
I na dziś wszystko, zapraszam Wszystkich do nowej zabawy, również tych , którzy chcą się nauczyć nowych technik. Jeżeli chodzi o szydełko, to ja też jestem samoukiem i uczyłam się  właśnie z tych filmików które Wam podaję. Wystarczy tylko chcieć, a poniesione koszty są niewielkie ( kordonek maxi , najlepiej na początek biały, kosztuje ok 15 zł, zwykłe szydełko 1,5 mm kupicie za max 5 zł) . 
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę udanej zabawy. 






43 komentarze:

  1. Piękne śnieżynki!
    Podziwiam Cię Aniu! Nie dość że uwijasz się z pracami jak mróweczka to jeszcze prowadzisz tyle zabaw, a jeszcze w większej ilości uczestniczysz.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne śnieżynki, ostatnia jest super tylko ten schemat taki nieczytelny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dawno nie robiłam na szydełku, te snieżynki kuszą bardzo, ale nie wiem czy się ogarnę i znajdę czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Moje jeszcze w fazie realizacji.
    Ps. Dziękuję za pomoc w opanowywaniu bloga - na razie czarna magia ale może dam radę. Banerki już na swoim miejscu i nawet działają;)
    Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne śnieżynki. W takim tempie to choinka w grudniu będzie pełna Twoich ozdób.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne, w tamtym roku postanowiłam sobie, że w tym zrobię sobie kilka takich na choinke, może do grudnia się zmobilizuję : D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło pięknie, ja cały rok robię gwiazdki (wysyłam je charytatywnie), ale mi najłatwiej ze schematu obrazkowego :) Twoje gwiazdki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzą mi się takie ozdoby na choinkę:) piękne są! Na pewno będą powstawać wspaniałe prace w tej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super śnieżynki, będą pieknie sie prezentowały an choince :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu prześliczne są Twoje śnieżynki i jak w przyrodzie - każda inna :)). Trudno byłoby mi wybrać który wzór jest ładniejszy, bo każdy urzeka i jest jedyny w swoim rodzaju :). Ja też uczyłam się dużo z filmików i uczę do dziś. Jak to się mawia „dla chcącego nic trudnego" :).
    Buziaki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne śnieżynki, , taka choinka będzie pięknie wyglądać , na biało

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne śnieżynki. Mam sporo zrobionych z ub roku. Bardzo ładnie dekorują mi podświetlone gałązki wierzby pomalowane na biało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne śnieżynki! Ja wolę schematy graficzne :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Slicznie Aniu dziergasz :) ja jeszcze przed usztywnieniem wiec działam bo zmotywowalyscie mnie do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne śnieżynki :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne gwiazdki Aniu, świetnie sobie poradziłaś z wyzwaniem.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne śnieżynki, Aniu. Taki śnieg bardzo lubię, w przeciwieństwie do tego prawdziwego:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu! Prześliczne śnieżynki! Uwielbiam wykonane każdą techniką :-)
    pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe, uwielbiam takie ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne śnieżynki zrobiłaś. Będą pięknie ozdabiać choinkę.
    Też jestem samoukiem i uczę się z filmików. Tyko te chęci trzeba mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kolekcja gwiazdkowa. Uwielbiam taką biel na choince.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu jestem pod wrażeniem. Miałam okazje widzieć Cie w akcji z szydełkiem i zachwycałam się tempem Twojej pracy. Machałaś szydełkiem w tempie pendolino. Twoje gwiazdeczki są wspaniałe i zazdroszczę trochę, bo ja zupełna noga w tych szydełkowych drobiazgach. Czas pokaże czy uda mi się zmierzyć z tymi gwiazdeczkami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze śnieżynki :) Dobrej zabawy dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne śnieżynki :) Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Brawo Anuś:-)Będziemy śnieżyc cały rok wiec białe BN mamy zapewnione. Ciesze się, że zmierzyłaś się z reliefami, one przy dzierganiu cienkim szydełkiem i nitkami potrafią dać w kość. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu Twoje śnieżynki są śliczne. Super, że zrobiłaś też tą trudniejszą od Oli :).

    Ja jestem zielona jeśli chodzi o szydełko więc dla mnie wszystkie wyglądają na trudne hihi :).

    Aniu byłaś u mnie i zostawiłaś komentarz. Teraz mam dwa ;).
    Nie było mnie na komputerze i nie udostępniłam ich ;).
    Jeśli chodzi o kolaż do zabawy karteczkowej, to dałam dwa zdjęcia, bo dwie kartki są praktycznie identyczne :).
    Jeśli już pobrałaś zdjęcie, to niech tak zostanie :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne gwiazdeczki Aniu.
    Tak się namyślam do zabawy bo temat mi się podoba bardzo.
    Jak narazie wykończyły mnie słupki reliefowe.
    Dziś zabiorę się za prostrze gwiazdeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przymierzam się do śnieżynek Oli( cudne są), ale czy zdążę? nie wiem
    Tobie Aniu wyszły świetnie- wszystkie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeny...jakie piękne i delikatne Aniu!
    Śliczne wzorki i fantastyczne wykonanie:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podobają mi się te śnieżynki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne. Uwielbiam takie ozdoby ale sama...nic a nic !

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne śnieżynki Aniu! Podziwiam cierpliwość w szydełkowym tworzeniu. Dziękuję za kursiki, może skorzystam i choć jedną wydziergam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne śnieżynki :) Też się do nich przymierzam, ale zobaczymy jak mi to wyjdzie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu, będziesz miała pięknie przystrojoną choinkę,do grudnia jeszcze kawał czasu w takim tempie to będzie niezły hurcik, śnieżynki śliczne są 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Śnieg na dworze i śnieżynki u Ciebie się posypały. Są prześliczne. Mam nadzieję, ze i mnie dopadnie vena i coś tym szydełkiem udziergam. Póki co podziwiam Twoje cudeńka. Pozdrawiam ciwplutko

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne delikatne śnieżynki, pięknie ozdobią choinkę ( bardzo podobają mi się choinki z szydełkowymi ozdobami) :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bajeczne te śnieżynki. Och, Aniu, jak ja bym chciała się tego nauczyć, ale naprawdę nie mam cierpliwości i czasu na naukę. Poza tym te maleńkie oczka...jestem na to chyba za ślepa 😁😁😁. Oczywiście będę podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne śnieżynki :) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Brawo, brawo, a największe za tę śnieżynkę ze słupkami reliefowymi. Są cudne, a że zawsze można spróbować czegoś nowego to tym ciekawiej i większa satysfakcja. Bardzo mi się Twoje śnieżynki podobają :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...