Obserwatorzy

niedziela, 7 lutego 2021

Co mi w duszy gra w lutym i jak to połączyć z przysłowiem

 Witam Was

Dziś już będzie po staremu, a więc jedna praca i dwie zabawy.  Zaczynamy od zabawy u Uli Co mi w duszy gra i jej lutowej odsłony 




Jak już kiedyś pisałam nastawiłam się w tej zabawie na metamorfozy pudełek. Kartek mi stanowczo wystarczy, a pudełeczka lubię wszystkie. 
Pomieszałam , zagniotłam i upiekłam sobie kolejne pudełeczko. 
Zaczęłam od takiego pudełka 


a składniki Uli przepisu stanowią :

 Wianek , no to jest taki zielony z listkami


 Coś błyszczącego - no to jest napis i kwiatek 


 Coś białego i coś zielonego no to jest zielony wianek i papier scrapowy  biały w zielone paseczki, zresztą nie tylko zielone.


Kokardka - no to jest, a właściwie są kokardki na haftowanych prezentach 


Minimum trzy warstwy - tu był mały problem bo ja rzadko robię warstwowe prace, ale można uznać że pierwsza warstwa to pudełko, druga warstwa to papier scrapowy,  trzecia warstwa to wianek z haftem a czwarta warstwa to napis i kwiatek.


Tajemnym składnikiem jest u mnie haft. 


Mam nadzieję, że Uli będzie smakowało to co upiekłam z jej przepisu. 

A moje pudełeczko a właściwie hafcik na nim posyłam też do Splocika na lutową odsłonę Rękodzieło i przysłowia.


Wybrałam sobie przysłowie Nr 2 

Szczęście i nieszczęście w jednych saniach jadą

Saneczki każdy widzi, a  wiozą one prezenty. Jak ktoś dostanie prezent o jakim marzył to dla niego będzie szczęście. Jak ktoś dostanie niechciany prezent to zadowolony nie będzie, dla niego to nieszczęście bo i problem co z takim niechcianym prezentem zrobić. 

A dla ciekawskich polecam wzorek, jest darmowy i pochodzi stąd . Bardzo lubię wzorki z Hafitxu, są super opracowane, proste do wyszywania i mają świetnie poprowadzone kontury. 

No i to już na dziś wszystko, mam nadzieję, że dziewczyny mi zaliczą obie zabawy. 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę Wam udanego nadchodzącego tygodnia. 









47 komentarzy:

  1. Super praca, też kombinuje jak koń pod górkę , moje tłumaczenie będzie podobne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moin zdaniem świetnie zinterpretowałaś obie zabawy, a pudełeczko bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko idealne na świąteczny prezent ! Piękne upiekłaś 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale połączyłaś obie zabawy Aniu - Uli z pewnością będzie smakował Twój "wypiek" :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełka to wdzięczny temat i tyle różnych sposobów na ich zdobienie, Ty jak zwykle poradzilas sobie z tematem świetnie i stworzylas kolejne śliczne cacko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny zaliczą , pięknie upiekłaś to pudełko, masz rację ja też mam już kartek sporo, i nie wiem jak zagospodarzyć te hafciki

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne pudełeczko i bardzo trafnie dobrane elementy :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pogodziłaś dwie zabawy :)
    Śliczne pudełko upiekłaś. :)
    Wspaniale zinterpretowałaś przysłowie. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połączenia zabaw i efekt jest:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo pracy włożyłaś w tłumaczenie czy zastosowałaś się do wszystkich wytycznych z przepisu. Praca świetna, a saneczki urocze.
    miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwykłe pudełko stało się wspaniałym opakowaniem na świąteczne przydasie, na prezent, co tylko się chce. Wspaniały pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu super ozdobiłaś pudełko :).

    Wyszło smakowicie hihi.

    Chyba podkradnę Twój pomysł na trzy warstwy :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno zaliczą, Aniu, gdyż interpretacja jest świetna, a i z przepisem doskonale sobie poradziłaś i upichciłaś fantastyczne pudełko.
    Aniu, jeszcze słówko o bombce. Przede wszystkim dziękuję za odwiedziny, a teraz do rzeczy - taśma warkoczowa w środku ma delikatne prześwity i było widać aidę, co jak wiesz jest nie do przyjęcia u mnie, bo taki ze mnie frik, więc umieściłam wewnątrz cienką tasiemkę. Ot i tyle :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpadłaś na świetny pomysł z interpretacją tego przysłowia:)
    Pudełko super!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Smakowicie wygląda to pudełko i Uli na pewno będzie smakowało. Super wyszło i będzie jak znalazł w grudniu do podarowania fajnie zapakowanego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu Twoje wypieki na pewno zasmakują Uli, bo wyglądają bardzo apetycznie:)
    Idealnie wpasowałaś się w wytyczne i do przysłowia i do Uli! Hafcik extra, a z ozdobieniem pudełka miałś fantastyczny pomysł.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna interpretacja! Piękne pudełko zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Smakowite wypieki! Swietne pudełeczko, będzie wspaniałym opakowaniem na prezent i nie tylko. A te hafciki-słodkości to samo piękno.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysłowo Aniu.:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu! Świetnie połączyłaś dwie zabawy w jednej pracy :-) Idealnie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne, zimowe pudełeczko Aniu - świetnie sobie poradziłaś z tym wypiekiem:)
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  22. Smakowita praca. Jesteś Mistrzynią łączenia zabaw, to wielki plus. Świetne pudełeczko!
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt mega, aż nie do wiary że to proste, smutne pudełko z początku posta mogło się tak zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł i piękne wykonanie. Dodatkowo mistrzowska interpretacja:) Haftowane saneczki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ty to Aniu potrafisz wszystko świetnie umotywować i wykonać :) Super pudełeczko.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wszystko wymyśliłaś i wykonałaś:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piękne pudełeczko :) Hafcik świetny. Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  28. Tez korzystam Aniu z tej strony z hafcikami ale daaaawno tam nie byłam wiec chetnie zajrze :) a pudełeczko jest sliczne, naprawde bardzo mi sie podoba :) brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoja pomysłowość Aniu nie zna granic. Wspaniale sobie dałaś rade z tym pieczeniem. Pudełeczko urocze i zapewne znajdzie zastosowanie. Hafcik jak zwykle pierwsza klasa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocze pudełeczko, pięknie go zrobiłaś! Wypieczone idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, w takim pudełeczku to nawet nietrafiony prezent by ucieszył.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu prześliczne pudełeczko zrobiłaś. Te haftowane saneczki idealnie komponują się z paskami na papierze :). Super mają kolorki!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pudełeczko idealne na świąteczny pezencik. Świetna interpretacja przysłowia i pięknie wybrnęłaś z tych warstw ;p Pozdrawiam cieplutko z bardzo mroźnej łodzi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu, jaka Ty pracowita mróweczka jesteś. Świetnie wyszyłaś haft, (dziękuje za namiary na wzorek). Pudełeczko cudnie ozdobiłaś. Cokolwiek się w nim znajdzie obdarowany będzie zachwycony. Podziwiam wciąż Twoje pomysły i ich wykonanie na różne zabawy. Pozdrawiam cieplutko i idę znowu odśnieżać chodnik do domu, bo znowu nasypało śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe opakowanie na cos tam stworzyłaś :) super zestawiłaś wszystkie skladniki przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie ozdobione pudełko i świetnie dobrane kolory, śliczny haftcik. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu z warstwami wybrnęłaś idealnie, miały być trzy więc są, elegancko :) Pudełko ciekawie ubrałaś, haftami się zawsze zachwycam a sama już nie pamiętam kiedy coś haftowałam :) Kilka lat temu i to był chyba haft richelieu. Brakuje czasu na wszystkie pasje. Twój hafcik wyszedł idealnie :) Aniu przesyłam serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne pudełeczko, samo w sobie jest pięknym prezentem. Idealnie komponuje się z wybranym przez Ciebie przysłowiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale śliczne ! I hafcik mnie zachwycił i pudełko wygląda super :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. 6+ jeśli można ocenić 😉 online 😜
    Super ❤️💙♥️

    OdpowiedzUsuń
  41. Pudełko pięknie ozdobiłaś z zastosowaniem zaleconych składników! Podziwiam Twoją kreatywność Aniu:))

    OdpowiedzUsuń
  42. Super Aniu to wymyśliłaś - pudełeczko pięknie upieczone :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepięknie ozdobiłaś pudełko . Hafcik śliczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo udany wypiek Aniu :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wybrnęłaś po mistrzowsku aby połączyć zadania i powstała fantastyczna praca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...