Obserwatorzy

wtorek, 9 lutego 2021

Świątecznie w lutym

 Witam Was

Dziś już tradycyjnie prace na dwie świąteczne zabawy


Zaczynam od Choinki 2021 organizowanej na blogu Kasi, zasady znajdziecie TUTAJ. Jak pamiętacie w tej zabawie postanowiłam w tym roku robić zawieszki  z płyt CD na której się znajdą haftowane krzyżykami choinki.  Kursik  na taką zawieszkę znajdziecie TUTAJ

 A w tym miesiącu kolejna moja choinkowa zawieszka wygląda tak

Z tyłu znalazł się materiał w gwiazdki a środek to kolorowa tasiemka.

Kolaż dla Kasi

I razem ze styczniową zawieszką


Druga świąteczna zabawa to Wielkanoc 2021 , organizowana na blogu Małgosi. Zasady znajdziecie TUTAJ 

W tej zabawie tworzę patchworkowe jajka na bazie styropianowej z haftem i materiałem. Zabawa trwa od kwietnia 2020 roku a to już jej 11 odsłona. W tym miesiącu hafcik tylko z jednej strony, trzy pozostałe to kolorowa bawełna w kropeczki.  Całość posadowiona na mini oponce. 

Tradycyjnie od góry ozdobna szpilka a od dołu ozdobny guziczek 

I moje jajo od góry 

I oczywiście kolaż dla Małgosi

A poniżej wszystkie moje prace przygotowane w tej zabawie. Jak sami widzicie nie od początku robiłam jaja styropianowe :-)


No i na dziś tyle, mam nadzieję że Was nie zanudziłam. Dziękuję Wam pięknie za pozostawione komentarze, nakręcają mnie niesamowicie do pracy. 

Pozdrawiam Was ciepo i serdecznie, dbajcie o siebie w  tej prawdziwej zimie. 






41 komentarzy:

  1. Aniu bardzo mi sie podobaja te Twoje jaja :) hafcik uroczy, choineczka podobnie :) brawa za wytrwalosc !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona Twoimi pracami. Świetnie wykorzystałaś płytę CD na której wyhaftowana choinka wygląda przepięknie. Hafty na styropianowych jajach są urocze a idealne wykonanie i wszystkie szczegóły wykończeniowe są godne podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, cudne,cudne... Wszystkie te małe hafciki umieszczone na Twoich jajeczkach są przeurocze. Podziwiam Cię, jesteś mistrzem małych form i to jest zachwycające. Pozdrawiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszka z płyty CD świetna - kursik mam zapisany i może się uda coś stworzyć.
    Wielkanocne jajo cudowne;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zawieszki, nowa choineczka prześliczna. Fantastyczny pomysł z CD, nadaje im idealny ksztalt. Jajo do kolekcji cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, świetnie wychodzą te haftowane jajka. Nawet kiedy są zrobione tylko z jednej strony. Reszta materiałów nawiązuje do świąt. Mam cały czas w pamięci ta płytę CD. Muszę z dziećmi kiedyś zrobić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wszystkie prace :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Cię za konsekwencje, dzieki temu bedziesz mieć piękną kolekcje jajek i zawieszeń na Boże Narodzenie. Jajko jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajeczko piękne!< Podobają mi się wzory z choineczką. Pięknie Aniu, dużo pracy wymagały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze jest mieć plan i się go trzymać.
    Robisz śliczne świąteczne ozdóbki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowo i sentymentalnie, zawieszki choinkowe urocze, a jajka to juz ta pora, powoli znów zbliża się Wielkanoc, piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Twoje prace na styropianowych bazach. :)
    Zawieszka z płytą CD to dobry sposób na "przechowanie" płyty dla potomnych. :)))
    Śliczne zawieszki i jajeczka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba pomysł na wykorzystanie płyt, sama mam ich sporo i nie bardzo wiem co z nimi zrobić. Takie zawieszki wyglądają ślicznie. Jajeczka też fantastyczne, takie kolorowe i radosne. Uściski Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze Aniu pokazujesz nam jaka z Ciebie artystyczna dusza :).

    Pomysł na choinki na płycie super :).

    Jajeczko śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, podziwiam jak zawsze. Te haftowane cudeńka są jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne to jajeczko. Choineczkę też znalazłaś śliczną. Podziwiam za konsekwencję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. jaja niesamowite!!!!!!!!! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Te zawieszki z płyt cd to fajny sposób na ich drugie życie, kiedy już są niepotrzebne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brawo Aniu. Podziwiam, jak zawsze u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem, które piękniejsze świąteczne zawieszki czy jajka?! Jeden i drugie piękne! Wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne te pisanki, a i zawieszki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Masz już prawie całą kolekcję jajek, a niedługo i zawieszek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne ! Hafcik na jaju mnie zauroczył, a zawieszki z płyt mnie inspirują, bo coraz więcej mam "niepotrzebnych" płytek i szkoda wyrzucać :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolekcja choinek będzie imponująca :-) świetny pomysł z płytami... a jajko zachywcające :-) uwielbiam je :-)
    pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu absolutnie nie zanudziłaś - tak piękne i pomysłowe prace można oglądać na okrągło :)). Śliczna jest ta zawieszka z choinką. I fajny pomysł by umieścić tasiemkę z napisem :). Jajo też super!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawieszki śliczne ale jaja świetne! Wypatrzyłam chyba dekupażowe :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale wygladaja takie haftowane ozdoby, bez wzgledu na to , na które sa Święta :) małe cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne prace:) Choineczkowy haft cudny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne projekty:) Pomysł na wykorzystanie płyt CD super! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu świetne prace. Bardzo mi się podoba to u Ciebie, że nie dość, że robisz praktyczne prace, to na dodatek tematycznie i seriami. Super pomysł!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu pięknie. Zawieszka na choinkę bardzo pomysłowa. Faktycznie płyty CD można wykorzystać na wiele sposobów, a na zawieszki są idealne. Jajo znakomite jak zwykle zresztą, bo Ty to potrafisz robić. Muszę i ja kiedyś spróbować . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu, u Ciebie nie jest nudno nawet gdy post jest dłuższy. Świetne ozdoby przygotowałaś!!!
    Hafty dodają im wielkiego uroku. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne te Twoje zawieszki i i jajeczka. Jest co podziwiać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie Aniu, że robisz od razu te zestawienia wszystkich jajek czy bombek, bo super to wygląda :) Ale będziesz mieć piękny zestaw jak już wszystkie wyhaftujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe prace Aniu, a najbardziej podoba mi się ozdoba z choinką i napisem (może nawet zastąpić karteczkę). Pozdrawiam cieplutko na te zimne dni.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne hafty i wykonanie, śliczne tasiemki, piękna wielkanocna kolekcja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałaś rewelacyjny pomysł na te zawieszki Aniu😁 Czasem człowiek nawet nie pomyśli, ile praktycznych rzeczy dookoła, które może tak pięknie zrecyklingować!Twoja zawieszka uroczo się prezentuje. Zachwyciłam się ten jajeczkiem do Małgosi... te kolorki są wprost bajeczne! 🥰🌹🌹
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne hafciki :) Bardzo mi się podobają dekoracje z ich udziałem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...