Obserwatorzy

środa, 3 lutego 2021

Kalendarz adwentowy , odsłona druga.

 Witam Was

Dziś zapraszam Was na drugą odsłonę mojego kalendarza adwentowego 


A jak by jeszcze ktoś nie wiedział o jaką zabawę chodzi, to TUTAJ  znajdzie wszystkie zasady. 


A na luty Splocik zaproponowała : 

Nr 21 i bombkę 
Nr 9 i saneczki 

Powiem Wam, że tak się zakręciłam tym kalendarzem  adwentowym, że nie mogłam się już doczekać nowych tematów. 

Pudełeczka do kalendarza zakupiłam gotowe, pozostało poskładać, a cyferki kiedyś wyszyłam na plastikowej kanwie resztkami mulin. Teraz to już mi tylko pozostało same wzorki wyszyć i skleić.
A moje hafciki z nowymi wytycznymi wyglądają tak:


I gotowe na pudełeczkach



A wszystkie moje pudełeczka wyglądają razem tak :





Zdradzę Wam, że moje pudełeczka są już pełne :-) 

Kolory cyferek są całkiem przypadkowe, ale staram się dopasować do nich rameczki. Póki co nic mi się nie pogryzło i samej mi się ten kalendarz zaczyna podobać.

Myślę, że to będzie fajna zabawa, i znajdą się chętni w październiku na wymiankę tych kalendarzy. 


Przypominam, że jeszcze  do 13 lutego można linkować swoje koronkowe ozdoby na Boże Narodzenie. A po szczegóły zapraszam TUTAJ 



I dziś krótko jak na mnie , ale pierwsza lutowa zabawa zrealizowana. Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję za sympatyczne komentarze. 




43 komentarze:

  1. Taki katendarz to dopiero będzie wypas. Wspaniale wyglądają twoje pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście Aniu, kalendarz już nabiera mocy. Super wygląda. Fajne te pudełka i wyszyte przez Ciebie wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, kalendarz zapowiada się świetnie. Lubie takie małe wzorki wkomponowane w całość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już pięknie wygląda Twój kalendarz, Aniu.
    Moje hafciki też już gotowe tylko czekają na swoją kolej publikacji.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. och będzie pięknie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To będzie fajny kalendarz i świetna niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie zawsze intryguje i ciekawi co jest w środku! ;)))
    Ot taka dziecięca ciekawość

    Fajne wzorki, będzie świetny efekt <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusiła mnie ta zabawa, ale dzielnie się oparłam - tylko że jak widzę realizację, to zaczynam trochę żałować...;) Świetnie wygląda zaczątek twojego kalendarza.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu piękne hafciki i genialny pomysł z pudełeczkami! Wszystko ładnie przemyślane z kolorystyką. Bardzo Wam kibicuje w tej zabawie i bardzo mi się podoba! Pozdrawiam ciepło: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe pudełeczka Aniu ,śliczne hafciki, to będzie cudny widok na koniec roku :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zazwyczaj nie robię kalendarzy tego typu, w tamtym roku jeden na inspirację musiałam zrobić :) Ale ogólnie fajny pomysł, zwłaszcza, że haft zawsze pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu swietnie sie prezentuje ten Twoj kalendarz i te hafciki urocze :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kalendarz będzie OBŁĘDNY! Fantastyczny pomysł z tymi pudełeczkami;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba pomysł z pudełeczkami !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szybka jesteś, hafty cudowne a całość będzie obłędna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Już po tych kilku pudełeczkach widzę że będzie to śliczny kalendarz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne, aż zaniemówiłam - coś wspaniałego powstaje :) A te pudełeczka sama robisz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kalendarz zapowiada się fantastycznie. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, to będzie naprawdę fantastyczny kalendarz.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kalendarze Adwentowe są zazwyczaj urocze, ale Twój zapowiada się na cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie się zapowiada! Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądają Twoje pudełeczka :) Cały kalendarz będzie imponujący :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne hafciki i juz teraz widać, że kalendarze będą bardzo fajne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. No fantastyczny ten kalendarz sie tworzy :) Święta minęły a ja już pomyślałam o kolejnych. Byle do adwentu :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie to wygląda Aniu, już widać jak niezwykły to będzie kalendarz. Brawo TY!

    OdpowiedzUsuń
  26. O jakie cudo aż sama nabrałam ochoty by zrobić jakiś kalendarz na tegoroczne święta choć to jeszcze mnóstwo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, ale szybko się uwinęłaś z tymi wzorami! Śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu ty to masz tempo. Śliczne hafciki i super wyglądają z tymi rameczkami. Oj ciekawe co tam masz w tych pudełeczkach😁 Myślę że chętni się znajdą na wymianę. Pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  29. Kalendarz adwentowy będzie cudowny.I na pewno będzie dużo chętnych na wymianę.Pozdrawian cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kalendarz zapowiada się super. Twoje hafciki pięknie się prezentują, są cudowne.
    Pozdrawiam Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajnie zapowiada się Twój kalendarz.
    Także myślałam o pudełeczkach i haftach na te pudełeczka, ale nie mogłam znaleźć stosownych kartoników, a samej tworzyć mi się nie chciało; ostatecznie postawiłam na filcowe woreczki i aplikacje, mam okazję wykorzystać zapasy filcu, który kiedyś tam nabyłam sama nie wiem po co:))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu to powstaje istne cudo, pięknie już wygląda, hafty idealne :) Całość będzie robiła ogromne wrażenie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu jesteś niemożliwa!!! Zgadzam się z Basią - powstaje cudo!!! Jejku, ale pięknie to już wygląda. Super, że udaje się Tobie znaleźć takie małe hafty. Wyglądają jak jeden komplet. Ślicznie!!! I jak dopracowane wszystko.
    Buziaki kochana!
    !

    OdpowiedzUsuń
  34. Już wygląda fantastycznie!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudo, cudo, cudo - Aniu ciągle mnie pozytywnie zaskakujesz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne haty, dobrane kolorystycznie; powstanie piękny kalendarz adwentowy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu wciąż mnie zadziwiasz. Tyle zabaw, a ta adwentowa dość wymagająca jest no i trzeba być zdyscyplinowana i brać udział w każdym miesiącu. Kalendarz zapowiada się wspaniale. Mnie tez ciekawi co tam ukryłaś w środeczku pudełeczek.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Twój kalendarz Aniu świetnie się zapowiada. U Ciebie wszystko spójne, kolory odpowiednio dobrane. Śliczne te małe hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna zabawa i urocze hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu Twoje pudełeczka wyglądają ślicznie. Bardzo trafnie dobrałaś kolorki w hafcikach. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny kalendarz powstaje, super te hafciki :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...