Obserwatorzy

piątek, 5 lutego 2021

SAL jesienny odsłona trzecia

 Witam Was. 

Dziś jak na mnie bardzo krótki post, mianowicie to kolejna już trzecia odsłona Salu jesiennego organizowanego przez Sylwię. 


Podsumowanie drugiej odsłony znajdziecie TUTAJ  Całość obrazka będzie wyglądać tak :


 Ja zdecydowałam się wyszywać pojedyncze elementy, aczkolwiek nadal nie mam koncepcji jak je zagospodarować.  Wyszywam na resztkach kanwy, mulinami bez numeracji. Zrezygnowałam też z napisów pod haftami. Tym razem padło na ciepłe skarpety, wszak zima nastała i w nóżki musi być ciepło .


A  moje hafciki od początku Salu wyglądają tak:


  I na dziś tyle, jak zapowiedziałam jest krótko. Pozdrawiam Wszystkich i dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze. 




32 komentarze:

  1. Skarpetki i herbata bardzo popularne w tym miesiącu ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu skarpetki ciepłe to podstawa a jeszcze takie w rozgrzewającym kolorze to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie w tym miesiącu ciepły kocyk, skarpety będą w marcu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, cieplutkie skarpety, powstanie piękna jesienna kolekcja i na pewno dobrze je zagospodarujesz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne.skarpety, może w inna zabawę wkompnujesz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. pomyślisz i wszystko zagospodarujesz , z małymi haftami, prościej niż z dużymi pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście Aniu, bardzo krótko jak na Ciebie :)
    Fajne są te skarpetki, na jesień i zimę muszą takie być :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te malutkie hafciki są super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł na wykorzystanie wyszywanek na pewno przyjdzie w odpowiednim czasie. Super CI idzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze hafciki Aniu:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te skarpetki :) I na jesień, i na zimę w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne skarpety i śliczny maja kolorek taki słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciepłe skarpety ro jest to, zwłaszcza w zimie. Śliczny hafcik, Aniu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie trzy hafciki są urocze, zawsze pięknie sobie radzisz z wyzwaniami.
    Uściski Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze hafty, na pewno znajdziesz dla nich zastosowanie :-) i dobrze, że nóżki nie zmarzną, zimą to podstawa :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie urocze są te hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe hafciki - skarpetki są rewelacyjne:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się te hafty, na pewno prędzej czy później je wykorzystasz. Na dodatek będziesz miała duży wybór wśród nich.
    Uściski Aniu

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne hafciki. Jestem ciekawa jak je Aniu wykorzystasz. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu te maleństwa wychodzą Ci wspaniale. Cos wymyślisz i wiem, że fajnie je zagospodarujesz. Kto jak nie Ty ma głowę pełną genialnych pomysłów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Konsekwentnie idziesz do przodu Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa całości, ale wiem, że będzie pięknie, bo już zachwycasz haftami:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci idzie ten Sal, ja w SoDzie też czasami rezygnowałam z podpisów, obrazki są wystarczająco ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O jaaaa, przepadłam bezgranicznie!!! Cudowne skarpety w pięknym miodowym odcieniu i serduszkami!!!! Marzenie :)))! Aniu już mnie skręca z ciekawości jak te boskie skarpetochy zagospodarujesz :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie ładne , małe hafciki na pewno przydadzą się kiedyś do większego projektu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne są te jesienny hafciki, szkoda, że ja nie mam czasu na żadne zabawy... Nawet w Twojej kartkowej już na początku mam zaległości, choć pomysł mam, bo kilka lat temu robiłam karteczkę wielkanocną z gniazdkiem dokładnie na takim kształcie mapki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciepłe urocze skarpety, to podstawa zimowych wieczorów. Zimowa karteczka byłaby idealna z takim hafcikiem :)
    Pozdrawiam Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziś właśnie założyłam takie ciepłe skarpetuchy;)Świetne hafciki! Na pewno je ciekawie zagospodarujesz.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj przydały by się takie skarpetki :) Super hafciki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje skarpetki, moja herbatka i mamy komplet zimowy.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...