Obserwatorzy

wtorek, 23 marca 2021

Choinka 2021 i Wielkanoc 2021

 Witam Was

Kolejne dwie zabawy, które w zasadzie od początku istnienia łączę ze sobą. 

Mianowicie  Choinka 2021 u Kasi i Wielkanoc 2020 - 2021 u Małgosi.


Tradycyjnie zacznę od Kasi i jej Choinki. To już trzecia w tym roku praca. Ja pozostałam wierna swojemu pomysłowi ze stycznia, czyli bombki z płyt CD z choinką w roli głównej. Tym razem taka oto choineczka .


a na odwrocie materiał w szarościach i bieli z wzorem norweskim.



No i tradycyjnie wszystkie moje bombki jakie powstały w tym roku.


Jak by ktoś chciał skorzystać z mini kursiku jak taką bombkę zrobić to znajdziecie go TUTAJ.

No i druga zabawa u Małgosi. A że Wielkanoc za pasem to już ostatnia praca w tej zabawie. Tradycyjnie już u mnie patchworkowe jajo, ale podobnie jak w zeszłym miesiącu haft krzyżykowy tylko na 1/4 jaja. Tym razem w kolorze czerwonym.  


Natomiast na dole ozdobny guzik a na górze ozdobna szpilka 



A po niżej już wszystkie 12 prac, które zrobiłam w tej zabawie


 No i tak w zasadzie to została mi zabawa u Splocika w Rękodzieło i Przysłowia. Łatwo nie było, ale coś tam powstało. Myślałam, że przez tego pieklastego covida nie uda mi się zrealizować wszystkich zabaw, ale jakoś się udało zmobilizować. Wybaczcie, że dziś tekstu niewiele ale jakoś weny do pisania brak.

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie, zdrówka Wam życzę i dziękuję za wszystkie wspaniałe komentarze. 



39 komentarzy:

  1. Aniu piękne prace, mnie się szczególnie podobają jajka :) wogóle to fajne pomysły na zagospodarowanie małych haftów :) pozdrawiam serdecznie i trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace stworzyłaś Aniu, szczególnie zachwycam się jajkami i bombkami.
    Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Padłam z wrażenia na widok jaka w czerwieniach - jest piękne. A na drugim miejscu stawiam to fioletowe z zajączkami. Choinki na bombkach też bardzo mi się podobają, zwłaszcza ta na środkowym zdjęciu.

    Nic dziwnego, że dawno u mnie nie byłaś, bo i ja dawno niczego u siebie nie pisałam. "Odgrażałam" się już kilkukrotnie, że przez moje coraz bardziej ześlimaczenie i przesyt haftem matematycznym dojdzie do tego, że będę jedną kartkę na miesiąc pokazywać i słowo ciałem się stało, choć tak między Bogiem a prawdą, to i tej jednej nie chce mi się haftować i gdyby nie comiesięczny raport czytelniczy, nic już by się na moim blogu nie pokazywało. Co do opowiadań, którymi się ostatnio zaczytuję, to i ja do niedawna po nie nie sięgałam, a po takie z Bożym Narodzeniem w tle to już w ogóle (jedyne, co czytałam z tej tematyki, to seria "Cztery płatki śniegu" Joanny Szarańskiej), ale jakoś tak mnie naszło, więc czytam, dla odmiany od publikacji o polskiej mafii, czy obozach koncentracyjnych. Pozdrawiam i jeszcze raz życzę zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci tej konsekwencji w robieniu jajek i zawieszek dzieki temu masz już kolekcję a skacze od jednego do drugiego 😁
    Śliczne jest to jajo w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne bombeczki :) podziwiam wytrwałość i pracowitość

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, kolejna prześliczna choineczka i wspaniałe jajo.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba zestawy i bożonarodzeniowy, i wielkanocny prezentują się prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace bardzo mi się podobają, jednak haftowane jaja mnie urzekły. :)
    Może spróbuje swoich sił na przyszły rok, z tym, że nie na pewno. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu obie prace są cudne :).

    Zebrałaś sporą kolekcję wielkanocną, a i bożonarodzeniowa rośnie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Prace są śliczne, Pozdrawiam Zosia,

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu piękne są Twoje świąteczne ozdoby. Bardzo lubię jak zestawiasz je w kolażu, ponieważ razem wyglądają wspaniale!!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, podziwiam twoją pracowitość i mnogość spraw, którym starasz się sprostać. Świetnie wywiązujesz się ze swoich zobowiązań i jak widać sprawia Ci to ogromną przyjemność. Tak trzymać.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zawieszki a jajka urokliwe, piękny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu jajca robisz swietne! Kontynuuj przez reszta Czesc roku bo sa wyjątkowe :) i ciesze sie ze wywiazalas sie ze wszystkich zabaw :) pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwyciło mnie to jajko w czerwieniach! Pozostałe prace też piękne.
    Pozdrawiam i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Aniu! Jakie piękne jajo! Kolor czerwony jest jednym z moich ulubionych i to jajo mnie urzekło :-) Choinkowy komplet coraz ładniejszy :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prace Aniu. Jajeczka wyglądają bardzo ozdobnie a bombki z choinkami to znakomity pomysł na ciekawą, świąteczną serię. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, jesteś niesamowita, zawsze przygotowana z odrobionymi lekcjami i to jak odrobionymi :-) zawsze na 5 :-) albo i 6 :-) Cudne prace, zwłaszczon to jajo w czerwieniach, cieniowanych czerwieniach bardzo mi się podoba, jest cudne, zresztą bombka także. Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę, bo to najważniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super. Cieszę się Aniu, że wracasz do zdrowia. Piękne jajka. Spory komplecik już masz. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace, ładnie ten kolaż wyglada :) zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne to wszystko. Covid podobno potrafi bardzo, bardzo wykończyć, więc życzę jak najszybszego powrotu do formy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj widać żeś ozdrowiała, bo zaczynam nie nadążać za Tobą. Cudowności Aniu pokazałaś jak zwykle. Jajeczko z czerwienią fajniutkie i super cieniowane nici. Wygląda wystrzałowo. Całkiem niezła galeria wyszła Ci z tych prac. Gratuluję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Brawa dla Ciebie Aniu, że mimo choroby i zapewne przez to osłabienia, nie odpuściłas i stworzyłaś kolejne fajne prace, Jajo jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaja mnie zauroczyły! I wcale nie dlatego, że czerwone! No, może troszeczkę...;)Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe prace przygotowałaś Aniu i jak zwykle wykonane są perfekcyjnie. Podziwiam i zachwycam się nimi ogromnie:-) Pozdrawiam serdecznie i zdrówka Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachwycona jestem tymi Twoimi paczłorkowymi pracami. Jajka śliczne a i haftowane zawieszki zapowiadają świetną kolekcję. pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Oglądam z ogromnym zachwytem. Każde jajo jest prześliczne. Cudnie je ozdobiłaś i fantastycznie z wielką dokładnością i starannością wykonałaś. Podziwiam, podziwiam i podziwiać nie przestane. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne są oba hafciki. Twoje bombki z płyt podziwiam, ale jaja po prostu mnie zachwycają ! Cudne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, zachwycam się Twoimi jajami!!! Są pełne pozytywnej energii! Kolaż wybornie się prezentuje. Serdeczności przesyłam i coraz lepszej formy zdrowotnej życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapomniałam o bombkach:( Świetnie się prezentują!!! Wszystkie zadania w określonych zabawach wykonujesz perfekcyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Podziwiam Cię Aniu za wszystkie prace.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne, i bombki i jaja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu rewelacyjne prace- haft i jego zastosowanie podobają mi się jednakowo:)
    Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu bardzo podobają mi się Twoje prace i bardzo lubię Twoje hafty. Jajo wyszło Ci rewelacyjne!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe hafty - cudne są te choinki, a na jajka napatrzeć się nie mogę przepiękne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękności,śliczności!!! Bombki i jajeczko !!! Wspaniale je wykonujesz Aniu,to małe dzieła sztuki. Pozdrawiam miło 😊

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...