Obserwatorzy

sobota, 12 listopada 2016

Kartki dla Uli, Hubki i Inki

Witam Was

Dziś znowu będą kartki, ale to już ostatni raz w tym miesiącu. Niestety wyszedł mi z tego tasiemiec :-)
Do tego pogoda fatalna więc zdjęcia średnie :-(

 Tytuł mówi sam za siebie więc bez zbędnych wstępów,   zbiorczy banerek trzech zabaw.





Zaczynamy tym razem od lewej, czyli od Inki u której tym razem na kartkach miały się znaleźć dzieci i saneczki . I tu sprawdziło mi się stare powiedzenie  " Spiesz się powoli".  Dwa dni wcześniej, przed ogłoszeniem tematów u Inki, pokazałam kartki na moją zabawę, gdzie na jednej z kartek była przepiękna grafika z dziećmi zjeżdżającymi na sankach  o TU . Oj ... nie będę mówić jaka była moja reakcja i jak wiązanka poleciała :-).
Rady nie było tylko trzeba było zrobić druga kartkę, w której znowu skorzystałam z gotowych grafik tym razem w stylu Vintage.




 Dzieci są i sanki też, więc myślę Inko, że wytyczne spełnione :-)


To lecimy do środeczka , gdzie znajduje się Hubka i jej fioletowe warstwy . 
Z warstwami to ja zawsze mam kłopot bo lubię kartki płaskie i raczej S&C, ale jakoś dałam radę. Po ostatnich tematach w stylu "części ciała" te warstwy to mały Pikuś.  Jako utrudnienie Ewa zażyczyła sobie kartkę na święta. Nie napisała na jakie święta , więc ja trochę z przekory zrobiłam kartkę na święta wielkanocne, oczywiście wyszywaną. Wzorek jaja z fioletowymi fiołkami znaleziony TU






No dobra, wiadomo o jakie święta Ewie chodziło :-)  więc zrobiłam i drugą fioletową karteczkę.
Tym razem znowu choinka wyszywana w technice blackwork , koraliki kompozycja własna. Wzorek STĄD



Z prawej strony jest tłoczony wzorek ostrokrzewu, ale słabo to na zdjęciu widać. Gwiazdki z transparentnego papieru. 


Ewuniu mam nadzieję że jesteś usatysfakcjonowana :-) I uwierz mi na słowo że obie kartki są mocno fioletowe, niestety zrobić dobre zdjęcie fioletom graniczy z cudem. 

I na deser zostawiłam sobie Ulę i jej listopadowe zwierzaki .
Lepiej Ula nie mogła trafić z tematem. Wszystkim ten temat się chyba bardzo spodobał, bo powstaje mnóstwo pięknych kartek. Ja też nie poprzestałam na jednej, zrobiłam trzy ale powiem Wam miałam ochotę na dużo więcej, tyle cudnych grafik znalazłam na pintereście.

Pierwsza karteczka wyszywana. Wzorek pochodzi z  Kramu z Robótkami - Dodatek Specjalny Nr 4/2016.  Jest tam seria 4 zimowych okienek, wzory są przepiękne. Wybrałam okienko z kotem.


 Powiem Wam , że nie lubię wyszywać obrazków z tłem, z tym też walczyłam kilka dni, ale było warto bo hafcik wyszedł super. No i karteczka




Pozostałe dwie z grafikami, źródło TU i TU. Grafiki pomalowane lakierem akrylowym z dodatkiem brokatu.





I jeszcze kolaż dla Uli 



I to tyle jeżeli chodzi o zabawy. Ale mam do pokazania jeszcze dwie kartki , więc żeby już nie pisać kolejnego posta pokazuje przy okazji .

Pierwsza to kartka wykonana dla Cesarzowej Alicji - wnuczki Jadzi Kluczyńskiej . Temat znany, bo wiele z Was robiło kartki dla Alicji. Moja jest bardzo prosta i bardzo nietypowa jak na kartkę gratulacyjną z okazji narodzin. Ale tak mi się spodobała ta grafika ( źródło ) , że nie mogłam jej się oprzeć.



Druga kartka jest zaproszeniem na Wigilię, o zrobienie  którego poprosiła mnie koleżanka.
Wykorzystałam w nim  grafikę i   choinkę haftowaną w blackwork . 





No i w temacie kartkowym w tym miesiącu już wszystko , wyszło trochę długo ale chyba już przyzwyczailiście się do moich tasiemców :-)

Pozdrawiam Was serdecznie i  dziękuję za liczne odwiedziony i sympatyczne komentarze.

P.S. Strasznie mnie ciekawi czy macie jakąś faworytkę ??



42 komentarze:

  1. Piękne są te Twoje kartki. Najbardziej urzekła mnie kartka ze zwierzaczkiem :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie haftowane kartki jak zawsze zachwyciły ,ale urocza jest też wiewiórkowa grafika :-)))W pozostałych też pięknie zrealizowane wytyczne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, trudne dałaś zadanie, bo jak tu wybrać faworytkę wśród takich pięknych kartek. Ale mam, mam - to wielkanocna w fioletach. Jest przecudowna!
    Buziaczki serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace!Coraz batfziej się przekonuję, że ładnie filoteowe kartki na święta wygladaja....

    OdpowiedzUsuń
  5. tylko nie każ mi wybierać , która jest ta naj, naj ;)
    Dobrze Aniu ze sie pośpieszyłaś, bo przygotowałaś kolejne śliczne karteczki, a hafty nie przestanę podziwiać, szczególnie te bi......coś tam ;D
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty chyba szaleju żeś się najadała :DDD wybrać faworytę- a w życiu za nic- wszystkie ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kartki, fioletowe nr 1.
    Czy zauważyłaś,że raz łatwiej jest robić karteczki, innym razem za nic nie chce kartka wyjść tak jakbyśmy chciały. Ale po co to piszę, przecież to oczywista oczywistość! Ja myślałam,że będzie mi się robiło kartki coraz łatwiej, a tu przychodzi taki temat ,że trudno go uchwycić.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku Aniu skąd Ci się biorą te wszystkie pomysły (łykasz coś?:-D) Ja mam problem z ogarnięciem trzech kartek dla Ciebie a Ty ogarniasz wszystkie zabawy kartkowe i do tego z jakim efektem! Chyba z wrodzonej przekory wśród naj, naj - najlepsza dla mnie jest ta wielkanocna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, przepiękne karteczki; gdybym miała wybierać tę najpiękniejszą, miałabym problem. Oczywiście karteczka z Alicją bardzo mi się podoba- bezsprzecznie. Karteczka z haftem okienkiem ujęła mnie za serce. Zresztą wszystkie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kochana, weź tu z takiej ilości cudnych karteczek wybierz faworytkę :) Ale jakbyś chciała wiedzieć, to ja stawiam na wiewióreczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu piękne karteczki wykonałaś :) co do faworytki to mnie urzekły wiewióreczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki :) Podobają mi się wszystkie, ale jako faworytki wybrałabym kartkę dla cesarzowej i kota w oknie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No zaszalałaś, Anulka ;)
    Same ślicznoty prezentujesz i jak tu wybrać tę naj?
    Ale jak już trzeba głosować, to moją faworytką jest kartka z wielkanocnym jajem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu! Wszystkie Te Twoje karteczki są Przecudne, Ale moją faworytką jest fioletowa Wielkanocna - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Dowcipy się Ciebie trzymają,wybierz faworytkę,kiedy jedna ładniejsza od drugiej,ale jeżeli już naprawdę musiałabym wybrać,to mnie urzekł kot w oknie,może dlatego,że mój też się tak gapi

    OdpowiedzUsuń
  16. O raju, jaki wysyp, a wszystkie przepiękne!!! Nie mam swojej faworytki, każda ma w sobie to coś, i każda jest wspaniała!
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow!!! ale produkcja!!! każda karteczka inna, różne techniki, napracowałaś się! Faworytka... hmm chyba wiewióreczki:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu piękności stworzyłaś! Mój numer 1 to oczywiście haft krzyżykowy wiec okienko z kotkiem a na drugim stawiam wiewiórki!!! :) cud miód i orzeszki, Hihi!!! Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. To prawdziwy, świąteczny wysyp Anusiu. Karteczki są śliczne i dopracowane. Trudno wybrać najładniejszą bo są takie różnorodne ale wzruszył mnie kociak w okienku - prześliczna kartka!
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, cudowne, śliczne kartki!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle pięknych karteczek zrobiłaś i różnymi technikami.
    Każdy ma inny gust a jak dla mnie to nr 1 ,,Witaj maluszku" a 2 to wiewiórki
    Pozdrawiam cieplutko u nas pada śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko jedyna ,jednak nie śpisz po nocach .
    Aniu karteczki cudne wszystkie,nie wiem na której oczy zawiesić.Bo grafiki cudniaste,haftowane zawsze chwytają mnie za serce i weź tu człowieku bądź mądry i oceń .
    Nie dam rady wybrać żadnej ,trudno .
    Dla Jadzinej wnusi też ślicznotka powstała .
    Ach idę bo za dużo nasłodzę ,a co za dużo to...wiesz przecież co .
    Buziaki niedzielne

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu piękne są Twoje karteczki. Powstały w ilościach hurtowych. Niejeden Empik nie powstydziłby się takimi zapasami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojejku, ale się naprodukowałaś... ale wszystkie piękne. Świetny jest ten wzór tłoczenia w fioletowej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O cie choroba, oczopląsu dostanę! Nie wiem na czym oko zawiesić na dłużej, bo takie śliczności. Jednak to listopadowy kot skradł moje serce - piękny hafcik, bardzo klimatyczny. A zaraz potem wiewiórki wywołują największy uśmiech... piękne kartki, zazdroszczę mocy przerobowej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale jesteś pracusia Kochana ! Szalejesz z karteczkami raz po drugiej ! Fajnie, że się wszystkie zrobiłyśmy scraperki, uwielbiam podziwiać Wasze prace, a Twoje dzisiejsze karteczki są tego dowodem Kochana :) Karteczki na prawdę wymiatają. Najbardziej podobają mi się te haftowane ( w szczegolności że mam jedną hafciarską od Ciebie hihi ) Ta z kotkiem jest na prawde urocza :) Całuję Ciebie mocniutko :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiewiórki to mój nr 1! A nad hafcikiem z kotem też myślałam, w końcu jednak zrobiłam inny. Teraz tylko niech czas się rozmnoży, żebym zdążyła te karteczki poskładać do kupy...

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, nie moge się napatrzec! Cudne wszystkie i do tego tak światecznie się u Ciebie zrobiło:) Jednak haciki to hafciki, przebijają wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wysypałaś tonę kartek i jak tu wybrać :) Wszystkie cudne, ale kot w okienku... Po prostu rozkłada na kolana, tak ślicznie Ci wyszedł. Cudo, po prostu cudo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu będę się powtarzać - jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności tworzenia kartek ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  31. Ania, kartki piękne! nie podejmuję się wyzwania - wszystkie są cudne! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniutku cholipcia to cała hurtownia. Nawet w Empiku tyle nie mają takich cudowności. Piękne wszystkie karteczki poczyniłaś, ale dla mnie ta najsłodsza z dziewczynką to nr jeden.. Uwielbiam takie klimaty dla dzieci. Masz zacięcie do tych kartek. Wszystkie zabawy karteczkowe znowu zaliczyłaś i w jak pięknym stylu, jak tylko Ty potrafisz. Buziaczki Aniu i uściski zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Sporo kartek a wszystkie pod wyzwania. Saneczkowe dzieci na obydwu kartkach zadowolone,uśmiechnięte to i kartki ładnie wyszły :) co jedna to inna technika.

    OdpowiedzUsuń
  34. Święta na całego! Piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu, to nic nowego, przecież od dawna podobne mamy pomysły, ale dzięki temu masz jedną kartkę więcej! ;)) no i z okienkami - takie wytyczne też kiedyś były na Rogatym. Temat mi wskoczył nie wiem kiedy, ale wiem, że mam już na 100% temat na grudzień! Jakby co, hihihii!

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu,ale zaszalałaś !!!
    Wszystkie są śliczne i sama nie wiem na którą tu postawić ???
    Kurczę trudny orzech ...
    Jednak kotek w okienku skradł moje serducho :-)
    Buziaki :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne karteczki. Mam dwie faworytki. Dla Alicji i ta z wiewiórkami 😃

    OdpowiedzUsuń
  38. O, jaka wspaniała uczta dla oczu. Faworytki mam dwie - kot w oknie i kartka dla małej Cesarzowej.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ileż cudowności powstało, obłędne te kartki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej ile fajniutkich kartek:) Moje faworyty to oczywiście hafciki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. super! ale okienko z kotełem wymiata! :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...