Obserwatorzy

wtorek, 1 sierpnia 2017

Kartki przez cały rok - wytyczne sierpień

Witam Was

No i mamy wakacje na półmetku. Na wszystkich blogach czas stanął w miejscu. Ale jak tu "robótkować"  jak za oknem piękne słoneczko a  w ogrodach dojrzewają owoce i warzywa, które trzeba zapakować w słoiczki. 
 W kartkowej zabawie zdecydowanie mniej uczestniczek. Dziękuję więc  wszystkim dziewczynkom, które  nie odpuszczają zabawy. 
W sierpniu gościmy kolejną projektantkę, którą jest Ania Kurtasz.
Do końca 2016 roku prowadziła bloga  http://anek73.blogspot.com/
Obecnie od stycznia 2017 znajdziecie ją tu http://przystanek-klodzko.pl/

Ania specjalizuje się w produkcji exploding box, które nazwała bardzo romantycznie "Pudełeczka pełne szczęścia".
Znajdziecie u niej pudełeczka praktycznie na każdą okazję. Przekonajcie się sami i zajrzyjcie TUTAJ .
A dla tych, którzy chcieliby zrobić takie pudełeczko sami, Ania przygotowała specjalny kursik TUTAJ . Co ciekawe kursik jest skierowany również do tych z Was, którzy dysponują jedynie nożyczkami.
Ania kolekcjonuje również naparstki ,  jej wielką pasją są również wiatraki - zwiedza, fotografuje i kataloguje. Zdjęcia możecie obejrzeć TU .
I jeszcze jedna wielka pasja Ani - haft krzyżykowy. Pewnie wiele z Was spotkało się z takimi określeniami jak : SAL, RR, UFO, HAED. Ale czy wiecie co oznaczają tak naprawdę te skróty ??  Ania Wam je doskonale wyjaśni, zajrzyjcie TUTAJ .
Blog Ani jest nieco inny, to nie tylko robótki, to również relacje z podróży, książki, filmy i przemyślenia. W świecie Ani można spędzić wiele godzin i nie znudzić się. Jak chcecie dowiedzieć czegoś więcej, to serdecznie zapraszam na bloga Ani.


A wracając do sierpniowych  kartek Ania zaproponowała następujące tematy

1. Boże Narodzenie - szopka/stajenka + kolor zielony. Dla tych co biorą udział w zabawie u Uli jest to malutki bonusik wakacyjny, bo u Uli też jest szopka. Możecie zrobić jedną kartkę na obie zabawy. 
2.  Okolicznościowa - słońce + kolor żółty
3a. Wielkanoc - zajączek + 3 kwiatuszki
lub zamiennie
3b. Ślub - kwiaty + motyle + warunek nadobowiązkowy dla chętnych - nietypowy kształt.

Inspiracje Ani znajdziecie na sierpniowym banerku. 


 Tematy może do łatwych nie należą ale wierzę że dacie rady!
Życzę wszystki powodzenia, żabka nam coś schudła więc trzeba ją szybciutko nakarmić.
czas START

Pozdrawiam Wszystkich i życzę pięknej pogody w sierpniu. 




32 komentarze:

  1. Chyba jestem przez to słoneczko i to ciężkie powietrze rozleniwiona, bo na chwilę obecną stwierdziłam że tematy ciężkie. ale pewnie jutro jak się wyśpię i spojrzę na nie jeszcze raz to stwierdzę, że nie taki diabeł straszny... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, a nie mówiłam? Dziś te tematy wydają mi się całkiem proste :)
      Miłego dnia życzę.

      Usuń
  2. Rzeczywiście, Ula miała rację;)
    Oprócz tego słońca, którego dziś mam powyżej uszu, wszystkie wytyczne świetne.
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mam o czym myśleć - haha :) Mam nadzieję, że tym razem troszkę krócej niż w lipcu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę trzeba pogłówkować,nad kartkami w tym miesiącu,ale myślę że dam radę i coś wykombinuję 😃
    Pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. wyspałam sie i dalej śmiem twierdzić że łatwo nie będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna tematyka;) Ale dlaczego nigdy nie ma zamiennika dla kartki bożonarodzeniowej? Zresztą przyznam szczerze, że nie lubię robić tych świątecznych. Wyjątkowo mi one ,,nie leżą". Pozdrawiam Cię Aniu gorąco i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie będzie łatwo ale na pewno ciekawie. Śliczne inspiracje!
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla zdolnych może nie łatwo ale przyjemnie. A ja tylko oglądam, podziwiam i nie wychodzę z zachwytu. Aniu, czekam na Twoje prace, czy znów zaskoczyła mnie? . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wytyczne ,damy radę :-D Mam nadzieję ,że tym razem obejdzie się bez pomyłki u mnie ;-D Pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, ciekawie się zapowiada a czadu jak na lekarstwo... dzięki ANNY !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawie.
    Pozdrawiam upalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze, niezły zestaw wytycznych, będzie ciekawie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba będzie to jakoś ugryźć:)) Sierpień jest długi, chyba zdążę:)) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że na pewno jakieś pomysły wpadną mi do głowy.
    Pozdrawiam słonecznie.
    A do Ani zaglądam z przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie to wygląda, choć kartki bożonarodzeniowe w sierpniu to dla mnie zupełna nowość ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne i pomysłowe inspiracje:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu drugi rok robimy karteczki to na pewno każda coś wymyśli.
    Miłego dnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Odwiedzamy się od czasu do czasu z Anią w blogowisku - prawdziwe cudeńka tworzy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam Anie z poprzedniego bloga, teraz jakoś zaniedbałam odwiedziny u niej. Ania pisze bardzo ciekawie na wiele tematów, a jej pasja podróżnicza i wiatraki jest ogólnie znana w blogowym świecie. Warto zajrzeć na jej bloga.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejne Karteluchy Będą Lecieć! WY To Kochana jesteście mistrzyniami w karteczkowaniu :) :* Buziaki ANiulka :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, na mnie możesz liczyć.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, pięknie przedstawiłaś Anię :-)
    Tematy fajne, ale ja ciągle nie daję rady ogarnąć się, tym bardziej że mam utrudniony dostęp do moich przydaśków.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  23. tematy karteczek inspirujące. Zapisuję sie więc do zabawy i pewnie wieczorami cos będe płodzić, bo w dzień w te upały to nic tylko cienia szukać ... Pozdrawiam i buziaczki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem jak,nie wiem kiedy ,ale na rzęsach stanę i coś wymodzę .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak fajnie napisałaś, że muszę zaraz poznać Anię. Tematy bardzo ciekawe, jej prace są śliczne. Ja niedawno wróciłam z wyjazdu, muszę nadrobić lipcowy temat. No i oczywiście zobaczyć galerię prac dziewczyn :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. słoneczko...ale wydumała...
    ale tego to się akurat można było spodziewać po Anulce ;D
    ... i już wiem jak się wycwanię ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu zgłaszam się już do Twojego wygłodniałego żabolka mam nadzieję, że moje kartki choć trochę spełniają wytyczne.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo bałam się,że i w tym miesiącu nie zdążę ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. O kurcze... właśnie siedzę w pracy i przypomniało mi się, że nie podlinkowałam moich kartek ...
    Mam nadzieję, że będę mogła, to nadrobić wieczorem i dalej się bawić w kartkowanie :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciężko szedł sierpień,ale się udało. Aniu nadrobiłam:
    https://czarnyczarnykot.blogspot.com/2017/11/dogoniam-sierpien-u-ani.html

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...